Kenali mereka

Sunday, January 30, 2011

Buku "The Queen & I" dan "Cinta Syyhh" sudah siap.

Buku "The Queen & I" dan "Cinta Syyhh" sudah siap.

Aku ke Saufiville pada 27-1-2011 sekitar jam 8.20 malam bersama Mona, Liza, Adan, Adeek dan Yaya. Tujuan aku ke sana adalah kerana aku nak belajar cara masak lamb chop dan sotong goreng dari Mem dan Fini. Aku memang suka sangat masakan mereka. Pendek kata berapapun harga aku sanggup bayar kerana masakannya sedap giler, 'berasa' selain dapur mereka sangat bersih!

Pelanggan yang datang ke sini pun dari golongan atasan dan dari pelbagai pelusuk dunia. Segala Tun, Tan Sri, Dato Seri, Jutawan dan Artis ternama juga suka lepak banglo ini.

Selain pemandangannya yang sangat cantik, udaranya yang nyaman, banyak tetamu lebih suka datang makan sambil menikmati pemandangan sekeliling.

Saufiville terletak diatas puncak bukit 1800 kaki dari paras laut dan suhu pada tengahari sekitar 28 celcius dan malamnya 20 celcius.

Pelbagai bangsa datang lepak tempat ini (kilik gambar ini)

Aku minta izin Mem dan Fini untuk promote saufiville (klik gambar ini)

Bekas Ketua Pengarah SPRM juga pernah lepak Saufiville (klik gambar ini)

Kalau x silap aku kos untuk mendirikan banglo saufiville mencecah hampir RM4 juta. Persekitaran banglo ini cantik dan bersih apatahlagi sekeliling taman banglo dipenuhi dengan pohon-pohon bunga yang berbau harum.

Selain daripada niat untuk belajar masak, aku juga nak imbas kembali kenangan lama Cinta Syyh aku bersama bekas permaisuri Agung Siti Aishah di banglo ini dan nak periksa apa yang belum ditambah atau diperbaiki lagi dalam buku "Cinta Syyh" dan versi bahasa inggeris "The Queen & I".

Langkah seterusnya aku cuma perlu khidmat seseorang untuk penyunting untuk menyunting penulisan aku dalam buku tersebut. Lepas itu aku sedia pasarkan di luar negara melalui online atau apa saja supaya orang tau kisah sebenar percintaan aku dengan dia.

Apa yang berlaku adalah sejarah!

Aku tidak mahu berbohong tentang percintaan 'Cinta Syyh' ini. Mungkin ianya memalukan aku apatah lagi Siti Aisyah tetapi kebenaran itu memang pahit. Biarlah generasi akan datang menilainya.

Ginger beef kuey teow di Saufiville cekik darah?

Fried kuey teow

Saya kona baring sikit citer pasal Sufiville ni. Desas desus mengatakan harga makanan di Saufiville agak mahal! Aku ada baca tentang isu ini pada 28-1-2011 di blog ini (klik). Beliau mencurahkan isi hatinya bahwa harga ginger beef kuey teow di Saufiville cekik darah! Aku hanya tersenyum panjang...

Sebentar tadi (30-1-2011) sekitar jam 8.03 malam aku tiba ke Saufiville untuk membuktikan kebenaran cerita dalam blog tersebut. Aku minta Raja Izrinda Raja Ismail yang aku panggil Mem (isteri empunya Saufiville) sediakan makanan tersebut untuk aku. Harganya bukan RM14.90 seperti yang di dakwa tetapi RM14.50.

Mungkin harganya mahal kalau dibandingkan warung tepi jalan tetapi rasanya, penyediaan, pinggan dan gelasnya setaraf hotel lima bintang! Fini (tuan tanah kedaung saufiville) terangkan pada aku bahwa perencah daging dalam kuey teow tersebut adalah bahagian batang pinang bukannya daging kerbau sekilo RM10 di pasar chowkit.

Aku tak salahkan orang yang membuat komen dalam blog (klik) tentang ginger beef kuey teow itu kerana itu adalah haknya sebagai pengguna. Pada aku senang saja...

'Good things cannot be cheap, cheap things cannot be good"

Bilik air di Saufiville sangat bersih dan sentiasa berbau harum! Bolehke kuey teow goreng berharga RM4.00 sepinggan di warung tepi jalan menyediakan bilik air seperti ini?

Aku namakan sudut kecil di saufiville ini sebagai "Zon Angin" sebab angin sentiasa menghembus diruangan ini. Entah kenapa pun aku tak tau! Boleh dikatakan 70% tetamu yang lepak "Zon Angin" ini termasuk aku, selalu mengantuk dan tertidur setiap kali aku duduk tak sampai 15 minit tempat ini.
Punyalah sedap angin tempat ni, tuhan saja yang tahu!


Ada 2 perkara aku nak tegur Mem dan Fini. Pertama - Dari tahun 2010 sampailah Januari 2011, meja makan ni tak diperbaiki lagi. Apalalu bro, rumah juta-juta... meja ni pun tak repair2 lagi. Yenade Thamby! Kedua - Bila aku order makan atau minum ada sikit lewat 2 atau 3 minit. Aku pahamlah kau nak beri customer yang terbaik tapi perut aku tak faham bahasa. Kalau lu dua orang laki bini nak terkecik hati, aku x ble cakap apalah, yang penting lu kena perbaiki apa yang kurang. Benda yang bagus aku promote, benda tak betul aku bantai. he he. Takkan kau tak faham perangai aku.

Berbalik pada buku aku "The Queen & I" dan "Cinta Syyh" dah pun bersedia untuk dicetak pada bila-bila masa sahaja sekiranya DIA beri lampu hijau.

Permaisuri Siti Aishah
Permaisuri Siti Aishah - Part 2
Permaisuri Aishah - Part 3
Permaisuri Aishah - Part 4
Permaisuri Aishah – Part 5
Permaisuri Siti Aisyah - Part 6
Permaisuri Aishah - Part 7 - The End / Tamat
"Cinta Syyhh"
Buku "Cinta Syyhh"
Buku "Cinta Syyhh" Saman 2
Buku "Cinta Syyhh" Saman 3
Buku "Cinta Syyhh" Saman 4
Aisyah Saman Uncleseekers?
Peguam Uncleseekers
Dimana Aishah?
Analisis 1 - Mungkinkah Anda?
‘Cinta Terhalang’ bekas permaisuri Aishah: Kenapa bapa “kunci pintu”-Pak Habib
Cover buku "Cinta Syyhh"
Mas Kancil
Mas Kancil (2)
Aishah Oh Aishah
Kes Siti Aishah saman Uncle Seekers
Jatuhnya Seorang Permaisuri (Update Kedua) - Siapa Sebenarnya Siti Aishah?
Divinasi Kartu Lenormand - Penghidupan Aishah Kini
Salah Siapa? 1
Salah Siapa? (2)
Buku "The Queen & I" dan "Cinta Syyhh" sudah siap
PERHATIAN - Blog Mas Kancil tak dapat dibaca di Malaysia
Permaisuri Siti Aishah - Part 8
Permaisuri Siti Aishah - Part 9
Mesyuarat Ke-223 Majlis Raja-Raja
Permaisuri Siti Aishah - Part 10
Notis Niat Pihak Untuk Bertindak Secara Sendiri Menggantikan Peguamcara

Thursday, January 27, 2011

Jutaan Terima Kasih

Jutaan Terima Kasih
kepada 27 rakan-rakan dari Singapura yang datang menziarahi saya di Janda Baik serta penaja yang menaja segala keperluan untuk 39 orang anak-anak yatim dan tidak juga lupa kepada anggota Team PSI yang bertungkus lumus untuk menjayakan program amal






























Singapore Riders

1. Zaidy Zainal
2. Mohd Khaleel
3. Ashad Abdul Wahab
4. Mohd Safwan B. Johari (S4)
5. M.Ridhwan
6. Andek Ismail B. Abdul Hamid
7. Rahmat B. Said
8. Rajan
9. Mustaffa B. Ahmad
10. Mohamad Noh
11. Bayhaqi
12. Juma'at Kassim
13. Asharee B. Osman
14. Tukiman B. Kasam
15. Reduwan B. Packeer Bawa
16. Mohd Kassim
17. Arman Hamid
18. Adam Subir
19. Md Azam Rasin
20. Adam Jaafar
21. Jajan
22. Md Ridzuan Amran
23. Sulaiman B. Ishak
24. Mohamad
25. Md Hamizan
26. Mohd Jarir
27. Kan Yan Hooi

Anak yatim

1. Juliana Azmir - 18
2. Nor Azira Binti Baharudin - 18
3. Mohd Syuib bin Shaari - 17
4. Fatin Adila bt Ahmad Marsidi - 17
5. Nurul Jannah bt Shaari - 16
6. Faizatul Akma bt Kamaruddin - 16
7. Nur Farah Shairah Rabiah bt Abdullah - 16
8. Nordalilah bin Sha'ari - 15
9. Masidayu bt Izhar - 15
10. Maizurah binti Abdullah - 15
11. Norfatihah Azaharah binti Rafi - 15
12. Rosmawati binti Zainordin - 15
13. Wan Nurul Izzatil Wan Kamaruzzaman - 15
14. Wan Nurul Afekah Wan Kamaruzzaman - 15
15. Muhammad Aidil Amir bin Baharuddin - 14
16. Mohd Syafiq bin Shamsulzairi - 14
17. Siti Nor Lidaini binti Baharuddin - 14
18. Norfaiqah Azaharah binti Rafi - 14
19. Siti Rohaiza binti Zainordin - 14
20. Mohd Daniel bin Sa'ari - 14
21. Arjun A/L Jayabalan - 14
22. Ruqaiyah binti Abdullah - 14
23. Mohd Nur Azlan b. Kamaruddin - 14
24. Rudiyah binti Musa - 14
25. Rukiyah binti Salleh - 14
26. Raihan bin Rosaidi - 13
27. Nurfatihah binti Sha'ari - 13
28. Nurfasihah Azaharah Rafi - 13
29. Suriati binti Rasli - 13
30. Mohd Affendi bin Zainordin - 13
31. Mohammad Fauzi bin Hamzah - 13
32. Mohd Firdaus Daniel bin Abdullah - 13
33. Mohd Shahrul Iqmal bin Ahmad Yusni - 13
34. Sallynda Leximia A/P Alexander - 13
35. Fakhrul Aiman bin Yusof - 12
36. Abdul Razak bin Hamzah - 11
37. Mohd Danial Faiz bin Nizam - 11
38. Norhayati binti Ali - 10
39. Mohd Firdaus Bin Kamarudin - 3

TEAM PSI
Nama
1. Syed Hussien Bin Syed Alwi
2. Syed Abdullah B. Syed Hussien
3. Siti Nadhirah Bt Mohd Zain
4. Siti Nurliza Bt Abd Aziz
5. Ku Maimunah Bt Ku Ismail
6. Sabariah Bt Aliyas
7. Shamsul Bahri
8. Shahdan Zizan
9. Zelmey Yusoff
10. Syed Muhammad
11. Syarifah Ruqaiyah
12. Khairuddin

Penaja
1. Apek
2. Nurul
3. Azlan Ali
4. Mardziyaton
5. Wan Azmir
6. Mohd Zaidi
7. Mem
8. Fini

dan juga Adan yang telah merakam, menyunting dan menyiapkan gambar dan video di atas

Monday, January 17, 2011

USD1juta milik anda - Tawaran dari James Randi

USD1juta milik anda - Tawaran dari James Randi

Setelah saya berbincang dengan anggota Team PSI, dengan ini saya menawarkan kepada sesiapa saja tawaran USD 1juta dari James Randi kepada anda (klik)

James Randi

1. Apa yang perlu anda lakukan - Hubungi James Randi dan maklumkan padanya terdapat kes paranormal (api misteri) di Kelantan atau mana-mana api misteri yang berlaku di seluruh Malaysia.

2. Apa yang perlu James Randi lakukan - Mengesahkan kes api misteri tersebut memang sahih (berunsur paranormal).

3. Apa yang kami lakukan - Saya akan buktikan bahawa Team PSI akan selesaikan masalah api misteri dalam masa setengah jam sahaja dan wang USD1juta tersebut menjadi milik anda.

"To Seek The Truth"

Friday, January 14, 2011

Api Misteri di Kelantan

Api Misteri di Kelantan

1. 30 Disember 2010 - Api misteri hantui keluarga Zainab – Utusan Online - (Klik)

2. 31 Disember 2010 - Api misteri semakin kerap berlaku - – Utusan Online - (Klik)

3. 01 Januari 2011 - Rumah diganggu api misteri terus jadi tumpuan - Kosmo (Klik)

4. 03 Januari 2011 - Mangsa api misteri terus diserang - Berita harian - (Klik)

5. 06 Januari 2011 - Rahsia api misteri terbongkar – Utusan Online (Klik)

6. 10 Januari 2011 - Lima sekeluarga diserang api misteri - kosmo - (Klik)

Sekitar jam 6.52 petang tadi ketika aku sedang menikmati juadah makanan bersama adek angkat aku yang hampir masuk 3 hari berkhatan dan bersama isterinya tetiba aku terima satu panggilan dari Abe Hanafi salah seorang anggota Team PSI yang menetap di Kelantan yang mana sekarang ini sudah pun menubuhkan satu kumpulan pengkaji paranormal yang bergelar Indiependent Paranormal Kelantan.

"Abang, sekarang saya berada dirumah yang sedang hangat diperkatakan umum tentang api misteri" Suaranya agak perlahan. Mungkin dia tidak mahu keluarga didalam rumah tersebut mendengar perbualan kami. Seperti biasa, dikalangan kami memang sudah faham sangat perangai Abe yang loghat kelantannya sangat pekat.

"Ada apa yang abang boleh bantu?" Aku bertanya sambil mengunyah nasi.

"Banyak yang terbakar dan ada bomba kat sini" Mungkin kerana darah mudanya yang bergelora membuatkan aku rasa geli hati kerana semangatnya yang berkobar-kobar untuk merungkai permasalahan api misteri ini.

"Macam biasalah Abe... Suruh dia hubungi abang sendiri kalau dia perlukan pertolongan" Anggota kami sentiasa berhubung sesama sendiri sejak 2004 sehinggalah sekarang samada bertanya khabar atau seiranya terdapat sebarang kesulitan.

"Ok Bang, Assalamualaikum"

"Salam Abe". Aku terus teringat tentang Max! Max adalah salah seorang anggota Team PSI yang menetap di Kajang. Orangnya rajin, berbudi bahasa, jiwang dan agak kelam kabut sikit (mungkin masih muda lagi kot!) Kalau tak silap aku Max pernah bertanya pada aku tentang perkara ini dalam facebook tapi ketika itu aku sibuk dengan peguam tentang saman Permaisuri Siti Aishah. Jadi aku abaikan saja.

Max, Adeek, Jamie dan Sis pernah mengikuti aku selesaikan masalah sebegini pada 19 April 2007 (bukti kajian 1) dan (bukti kajian 2) dalam masa tak sampai setengah jam. Banyak lagi masalah sebegini boleh diselesaikan, cuma aku perlukan 4 syarat saja.

1. Orang yang menghadapi masalah paranormal mesti hubungi aku sendiri atau wakil (Prinsip kami 'memberi pada yang meminta')

2. Jangan beri kami sebarang bentuk imbuhan seperti hadiah, duit atau apa saja(setakat segelas air dari tuan rumah kami tidak akan menolak)

3. Surat penghargaan selepas masalah diselesaikan untuk Team kami buat simpanan rekod. (Lebih 50 kes seluruh semenanjung aku dah bantu dengan izinNYA)

4. Tidak dibenarkan buat publisiti pada mana-mana media selepas masalah ini selesaikan. (Minta Maaf banyak-banyak pada semua wartawan)

Sekitar jam 7.26 malam, aku terima sms dari Abe dan seperti biasalah aku tak akan hubungi penama tersebut takut permasalahan ini tak dapat diselasaikan. Setiap sorang ada cara masing-masing. Kan kan kan

Pada aku masalah api misteri ini walau dimana sahaja ianya terjadi untuk aku selesaikan adalah 'KECIK PUNYA HAL' sekiranya DIA mengizinkan. Dijamin tak sampai setengah jam boleh settle! he he

Aku tau korang mesti kutuk aku berlagakkan? Nak buat camner, dah stail aku camni. Bukannya aku minta duit atau sebiji nasi kat korang pun.

Kami hanya tampil membantu sekiranya pelbagai ustaz, bomoh atau segala jenis Darul yang hebat-hebat gagal membantu.

Aku hanya akan membantu masalah paranormal sebegini sehingga hujung tahun 2011 ini sahaja. Pastu aku nak 'tutup kedai' hal-hal sebegini lagi.

Mengikut kajian aku, mungkin terdapat 3 atau 4 kes misteri paranormal sepanjang tahun 2011 ini yang sama taraf seperti kes sekarang atau mungkin lebih dasyat lagi. Satu samada di Sabah atau Sarawak dan dua atau 3 kes lagi di Semenanjung.

Ditakdirkan saya menutup mata, saya hanya minta tolong dari semua para pawang, dukun, bomoh, ustaz dan segala 'Darul' tak perlulah ambil sebarang duit imbuhan atau pengeras atau 'duit sembahyang hajat' pada 'insan yang tidak berkemampuan' kalau kita ikhlas nak membantu dari segi PARANORMAL.

"To Seek The Truth"

Thursday, January 13, 2011

Circumcision - Berkhatan

Circumcision - Berkhatan

video

Pukul 8.00 pagi tadi aku bertolak dari Janda Baik ke Taman Seri Gombak bersama adek angkat aku. Niatnya hanya satu, nak berkhatan!

Umurnya sekitar 26 tahun dan seorang muallaf. Sepatutnya beliau sudah pun berumahtangga bulan Disember 2010 tetapi disebabkan kerana tidak dapat cuti dan terutama sekali masih belum berkhatan!

Klinik yang telah beliau pergi sangat kecil dan nampak daif tetapi pesakit yang menunggu... mak ai, punyalah ramai...

Rupa-rupanya, bayaran yang dikenakan pada pesakit amat berpatutan. Tahniah Dr Othman Yahaya dari klinik Zaleha.

Video yang dipamerkan diatas adalah kehendak adek angkat aku sendiri serta keizinan dari Dr Othman untuk berkongsi pengalaman masyarakat di luar terutamanya yang bukan berbangsa Melayu dan Islam.

Niatnya hanya satu, "Berkhatan adalah kebersihan"

Wednesday, January 12, 2011

Tamally Maak

Tamally Maak



Lirik Lagu Amr Diab - Tamally Maak

Tamally maak
We law hata ba eed any,
Fe alby hawak.

Tamally maak
tamally fe baly we fe alby
Wala bansak
Tamally waheshny,
Low hata akoon waiak.

Tamally maak
We law hata ba eed any
Fe alby hawak.

Tamally maak
Tamally fe baly we fe alby
Wala bansak
Tamally waheshny,
Low hata akoon waiak.

Tamally habibi bashtaklak
Tamally alaya men badlak
We law hawalaya kol el doon
Bardo ya habibi bahtaglak.

Tamally habibi bashtaklak
Tamally alaya men badlak
We law hawalaya kol el doon
Bardo ya habibi bahtaglak.

Tamally maak
Maak alby, maak rohy
Ya aghla habib
Ya aghla habib.

We mahma tekoon baeed any
Le alby areeb.
Ya omry el gai wel hader,
Ya aghla naseeb.

Tamally maak
Maak alby, maak omry
Ya aghla habib
Ya aghla habib

We mahma tekoon baeed any
Le alby areeb.
Ya omry el gai wel hader,
Ya aghla naseeb.

Tamally habibi bashtaklak
Tamally alaya men badlak
We law hawalaya kol el doon
Bardo ya habibi bahtaglak.

Tamally habibi bashtaklak
Tamally alaya men badlak
We law hawalaya kol el doon
Bardo ya habibi bahtaglak.

Tamally habibi bashtaklak
Tamally alaya men badlak
We law hawalaya kol el doon
Bardo ya habibi bahtaglak.

Tamally habibi bashtaklak
Tamally alaya men badlak
We law hawalaya kol el doon
Bardo ya habibi bahtaglak.

Monday, January 10, 2011

Penunggu Istana - 21 April 2011

Penunggu Istana - 21 April 2011

video

Pasti tiada promosi pelancaran dalam mana-mana media cetak dan media elektronik tentang filem ini sebelum ditayangkan nanti!

Kenapa?

Adakah kerana beberapa watak dalam filem ini mengalami kecederaan parah atau meninggal dunia atau salah seorang darinya menjadi GILA semasa rakaman dijalankan?

Kosmo 28-8-2006

Kosmo 31-8-2006

Kalau satu ketika dahulu salah seorang dari pengkaji paranormal kami yang bernama Salim menjadi cacat seumur hidup sehingga kini.

Atas dasar tanggungjawab, aku bersama anggota Team PSI menjaga makan minum sakit peningnya sehinggalah hari ini. Salim adalah anak yatim piatu.



Adakah antara pelakon dalam filem 'Penunggu Istana' juga telahpun mengalami nasib yang sama?

Anak aku Engkuyah tahu cerita disebalik pembikinan filem 'Penunggu Istana' (klik) ini.

Friday, January 7, 2011

Komisen 18billion (Bhg 4)

Komisen 18billion (Bhg 4)

Abah marah kat siapa sebenarnya...?

Buku terbaru tentang skandal ini pun Pak Habib dah siapkan. Kecohlah satu Malaya ngan Indonesia nanti! Serius beb, wa x tipu lu! Hi hi.

Aku punya cerita 'Komisen RM18billion' pun hanya 20% saja dari keseluruhan cerita skandal ni. (klik)

Penerima komisen RM18billion yang kedua jatuh ditangan...
En Mohammad Azmi bin Daud
A16461510
Yea....

Alamat Dato M dengan Azmi kat no 71-A, Jalan Badminton 13/29, Section 13, 40100, Shah Alam, Selangor macam biasa ku lihat tapi dimana yaaa..?

En Azmi, Kalau komisen bro dengan Dato M tu kalau belanja kami semua makan KFC boleh tak? Kalau setakat pengunjung kat rumah ini lebih kurang 2 juta orang x RM10 sorang, baru 40 juta hinggit. Masih ada baki RM17,960,000,000.00(betulke aku kira ni...he he) Banyak lagi baki tu...

Ada orang tanya saya, kenapa mereka berdua saja yang terima komisen ini ek?

Siapa lagi yang dikatakan penerima komisen terbanyak dalam skandal ini?

Bersabar ye...he he



To Seek The Truth

Thursday, January 6, 2011

Komisen RM18billion (Bhg 3)

Komisen RM18billion (Bhg 3)

Y. Bhg. Datuk Mohamed Thajudeen bin Abdul Wahab
Setiausaha Majlis Keselamatan Negara,Jabatan Perdana Menteri



16-5-2008
Surat Datuk Mohamed Thajudeen (ketika itu memegang jawatan Ketua setiausaha sulit kepada Pak Lah) kepada Mr E di Indonesia


30-5-2008
Surat Datuk Mohamed Thajudeen Kepada Bank Negara Malaysia


7-7-2008
Surat Datuk Mohamed Thajudeen kepada Mr E di Indonesia

Disini ada beberapa artikel tentang Datuk Mohamed Thajudeen berkenaan tanah runtuh di Bukit Antarabangsa 2008
1. Tanah Runtuh Bukit Antarabangsa : S/U Sulit Paklah Terselamat
2. Bukit Antarabangsa 6 Disember 2008
3. 3 maut, tanah runtuh di Bkt Antarabangsa

Tuan penasihat projek ni tak beri nasihat betul-betul kat Datuk. Banyak bersabar Datuk...



Siapakah yang terima komisen RM18Billion? Tunggu pendedahan seterusnya...

Tuesday, January 4, 2011

Komisen RM18billion (Bhg 2)

Komisen RM18billion (Bhg II)

Ini harta Ahmad Albab yang punya!

video

Camner boleh kantoi ni?

1. Mula-mula mamat yang bernama En H jumpa Mr E, dia kata dia ada RM125Billion duit Malaysia yang lama dan yang baru

2. Si Mr E ni anak murid Allahyarham Pak R (seorang ulama dan ahli spiritual bernama Pak R di Indonesia). Mr E pernah diuji mejadi orang miskin selama 2 tahun oleh Allahyarham Pak R sebelum Mr E jadi kaya!

3. Allahyarham Pak R rapat dengan pemimpin Indonesia seperti Pak Harto dan Pak Sutrisno.

4. Mr E adalah orang yang dilindungi di Negara Indonesia (surat bertarikh 18-12-2003) kerana dia pemegang amanah harta presiden Sukarno (bekas presiden Indonesia yang pertama).




5. Dato MT jawab surat Mr E pada 16-5-2008 (cepatnya Dato MT jawab surat Mr E dihantar pada 15-5-2008. Satu hari jer....jangan main-main beb)


6. Dato MT hantar surat Dato MN pada 30-5-2008 (Laju betul Dato MT hantar surat, agaknya lepas telefon Dato MN, dia terus taip dan terbang macam superman. Fulawee..)


7. Pastu surat perjanjian pun dibuat pada 4-6-2008 diantara Mr E dengan Dato MS dan En MA

8. Mr E tulis sekali lagi bersama surat 'movement order' kepada Pak Lah pada 6-6-2008 dan cop penerimaan terima dari pejabat ketua setiausaha perdana menteri pada 9-6-2008 dan
salinan kepada

1. The President Republic Of Indonesia in Jakarta, Indonesia.
2. The Ministry Of Finance Of Republic Of Indonesia in Jakarta, Indonesia.
3. Mr Bambang Sutedjo, Msc, Deputy Ministery/Deputy Chairman of BAPPENAS for Political, Law, Defence, and Security Affair in Jakarta, Indonesia.
4. The I... A.... C.... Sdn Bhd (xxxx-x) in Kuala Lumpur, Malaysia
5. The Indonesian Embassy CQ Military Attache, in Kuala Lumpur, Malaysia



Salinan Surat Movement Order
Tindakan pertama adalah penghantaran RM2billion dari keseluruhan RM125billion dan secara terperinci seperti didalam surat dibawah. Kesiaaannn...





Surat pengesahan dari Indonesia kepada Dato MT


Surat persediaan penghantaran wang pada bila-bila masa dari Dari Dato MT pada 7-7-2008

Apa komen Perdana Menteri keempat dan keenam Malaysia tentang isu ini?

Perdana Menteri Malaysia ke 6
Dato' Sri Haji Mohd. Najib bin Tun Haji Abdul Razak


Perdana Menteri Malaysia ke 4
Tun Dr. Mahathir bin Mohamad


1. Siapakah Dato MT & Dato MS yang sebenarnya?
2. Berapa banyak wang sudah dibawa masuk ke Malaysia sehingga hari ini?
3. Kenapa komisen 15% diberi pada Dato MS dan En MA dan bukannya kepada kerajaan Malaysia?
4. Siapa yang temberang siapa dalam isu ini?
5. Siapakah dalang yang sebenar?
6. Siapakah mangsa penipuan dalam isu ini dan banyak lagi yang akan didedahkan....

Tunggu.......

Apa khabar saudara Khairy Jamaluddin dan brother Rizal Marecan? He he


To Seek The Truth