Kenali mereka

Monday, January 10, 2011

Penunggu Istana - 21 April 2011

Penunggu Istana - 21 April 2011



Pasti tiada promosi pelancaran dalam mana-mana media cetak dan media elektronik tentang filem ini sebelum ditayangkan nanti!

Kenapa?

Adakah kerana beberapa watak dalam filem ini mengalami kecederaan parah atau meninggal dunia atau salah seorang darinya menjadi GILA semasa rakaman dijalankan?

Kosmo 28-8-2006

Kosmo 31-8-2006

Kalau satu ketika dahulu salah seorang dari pengkaji paranormal kami yang bernama Salim menjadi cacat seumur hidup sehingga kini.

Atas dasar tanggungjawab, aku bersama anggota Team PSI menjaga makan minum sakit peningnya sehinggalah hari ini. Salim adalah anak yatim piatu.



Adakah antara pelakon dalam filem 'Penunggu Istana' juga telahpun mengalami nasib yang sama?

Anak aku Engkuyah tahu cerita disebalik pembikinan filem 'Penunggu Istana' (klik) ini.

16 comments:

anamizu said...

fuhh menerikan (T__T)

Unknown said...

like3...

Unknown said...

...nampak macam cerita betul.... please dont tell me it is real...

DJ Mimie said...

salam,

betul ke uncle tak nak promote filem ni? saya nak invite uncle atau mana2 pelakon yg masih ada (kalau betul la) ke KLfm utk promote filem ni, memandangkan filem ni akan ditayangkan pada 21 april 2011. reply saya menerusi emel djmimie@kl.fm. terima kasih.

Uncleseekers said...

DJ Mimie - Sila rujuk pada primework. Maaf yer

Sumbu Niaga Sdn Bhd said...

slm smue..tuhan jd kn mahkluk berbagai2, namun jgn sesekali kita manusia merasakan slain kita sbagai hina dn keji,krana ciptaan Nya adalah sama dan ada hikmah,d hrpkn crita ini dapat mencungkil dan dpt memberi pengetahuan kpd penonton bahawa ALLAH S.W.T itu lbh dr sgala2 nya...

NurFazila Abd. Rahim said...

salam uncle...
zla dh tengOk ceta penunggu istana tu.. sO zla nak tanye... ape yg dh jd ngan sarah skrang?? adakh dia masih fobia @ dia tlah mengalami ganguan mental d sebabkan dia telh mengalami kjadia nyg ngeri tu?? Thnks Uncle..

Ain Shdn said...

uncle, boleh reply comment tak, sampai sekarang confuse.. sebab baru tengok tadi, baca dari sumber akhbar yg ada dalm link sinema, dia kata xda tokok tambah.. tapi gambar di atas mcm gambar sebuah filem.. so nak tahu.. ini filem yang dilakonkan semula ke bagaimana??

Mohd Firdhaus said...

mmg best la uncle citer penunggu istana nie.......first ever org malaysia kuar kn cite cm nie.....mmg best.......boleh kate The Best Malaysian Horror Film ever.......

Unknown said...

Uncle crite ni memang best... Tapi skrg 1001 tanda tanya timbul untuk kesudahan seluruh crite nie... Syabas uncle...

VenDettA said...

Lakonan Semula... ;)

Ekin said...

salam uncle..filem ni..the real one kan..rakaman asalkan?

Cahaya Mata said...

salam..
uncle btul ke cite penunggu istana nie btul??
nmpk mcm real je...

yenomonster said...

askum uncle.nk tye..cerita nie di lakonkan balik,atau realiti?sy phm jln cerita dy..just nk taw..dua org itu..betul2 mati atau hidup....harap uncle boleh jwp.saya nk tahu sgt2..

pixie_freak19 said...

oh em GEE !

drfauziah said...

Sanggup mengorbankan diri semata-mata untuk mengetahui benda benda aneh ini