Kenali mereka

Saturday, January 1, 2011

Happy New Year 2011

Happy New Year 2011



Benarkah ada 3 saiz tengkolok dalam setiap nilai Ringgit Malaysia?



4 comments:

i'm mr. y2020 said...

Assalammualaikum WBT dan salam sejahtera.

Ucapan "Selamat Tahun Baru 2011" juga kepada UncleSeekers sebagai Tuan empunya weblog ini termasuk kepada pengunjungnya.

Untuk makluman, saya telah melayari semula 'entr/posting' dimana komen/pendapat/maklumbalas yang pernah dicatat oleh saya sebelum ini maka, saya dapati begitu banyak perubahan drastik terhadap ruang komen tersebut dan, saya berpendapat adalah wajar tidak mendedahkan kenyataan yang tidak merujuk 'entry/posting' berkaitan serta, saya akur beberapa kenyataan saya juga tidak dipaparkan berkemungkinan tersasar dari matlamatnya.

Memandangkan Tahun 2011 telahpun tiba, adalah cara terbaik bagi Tuan empunya weblog ini bersama sekutunya membuat pemantuan lebih berkesan agar terus mendapat impak sewajarnya terhadap sebarang perkara yang ingin dikongsikan dan, semoga matlamat yang ingin dicapai dapat dinikmati bersama pengunjungnya juga.

Diharapkan pada Tahun 2011 mendapat kesejahteraan kepada kita semua dan, semoga ALLAH SWT sentiasa memelihara dengan penuh kerahmatan berserta limpahan kurniaan-Nya untuk terus menikmati keredhaan dari-Nya. Amin Ya Rabbal Alamin.

p/s: Walaupun saya kurang berminat menyambut "Tahun Baru" namun, saya sedia membalas sebarang ucapan berkenaan dengannya kerana, saya lebih berminat untuk menghayati detik "Awal Muharram" berdasarkan kiraan bulan paling tepat atas Firman dari-Nya. :-D

Breakeven said...

~ Happy New Year...

Anonymous said...

selamat.!

i'm mr. y2020 said...

Assalammualaikum WBT dan salam sejahtera.

LeoSabri mempunyai pelbagai pendekatan ketika bercakap maka, sekarang ini LeoSabri sedang menaip, bukan bercakap.

LeoSabri juga mempunyai pelbagai pendekatan apabila menaip maka, pendekatan seperti ini digunapakai atas agenda tersendiri.

Sesungguhnya LeoSabri bijak untuk mengunakan sebarang pendekatan sepertimana pepatah Melayu dirujuk seperti berikut;

"bila masuk kandang kambing sila-silalah mengembek tapi bila masuk kandang singa yang sabar banyakanlah mengucap yerr..."

p/s: Manusia bijak mampo berfikir kewajaran pendekatan dibuat. Harap maklum dan, salam hormat. ;-)