Kenali mereka

Wednesday, November 16, 2011

Angkara Saka (Penggerun) – Part 2

Angkara Saka (Penggerun) – Part 2

Salam semua,
Sori, hari ini langsung takder mood nak menulis atau buat apa saja. Sekiranya artikel kali ini membosankan, minta maap banyak2lah.

Pesakit kedua kali ini adalah seorang wanita berusia 38 tahun. Minta maaf kerana beliau tidak boleh berkongsi penderitaannya bersama anda sebab.... Saka beliau berbentuk penggerun yang diserap masuk tanpa disedari. Hanya dua sahaja yang berjaya dikeluarkan pada malam tersebut.

Klik imej untuk lebih besar

Imej 1
Hanya nampak terlalu sedikit bentuk mata, hidung dan mulut.

Imej 2
Hanya Nampak sedikit bentuk kepala dan kedua belah matanya

Imej 3
Bagaimana botol kaca ini seolah-olah diseliputi ais? Adakah kedua-dua ‘makhluk paranormal’ ini cuba mengeluarkan diri dari botol sehingga menggelembung tepi botol ini?
Ha! Taupun takut kena lokap. ;)

Adakah imej 1 dan imej 2 adalah makhluk paranormal atau sekadar biasan cahaya? Oleh kerana saya malas nak ulas panjang…Lu pikirlah sendiri….

Bagi mereka yang percaya tidak perlu ulas panjang tetapi bagi yang tidak, tiada satu fakta pun boleh mempengaruhi mereka.

Tepuk dada tanya selera

Pada mereka yang nak minta bantuan saya, sila hubungi saya melalui email (belah kanan atas sekali). Tak perlulah nak tulis segala masalah anda diruangan komen. Malu dol! Sebaiknya anda padam secepat mungkin sebelum satu planet baca!

Sebelum itu sila rujuk artikel ini (klik) terlebih dahulu sebelum berjumpa dengan saya. Selagi anda ada niat nak beri saya imbuhan jangan harap saya nak tolong anda.

Jangan lupa bermula esok…Minta ampun banyak2 pada tuhan. Jadilah insan baik yang termampu dan janganlah zalimi sesama kita. kita (Klik)

To Seek The Truth

16 comments:

ros said...

rujuk artikel apa tu? takde link pon...

Uncleseekers said...

Salam Ros, mekasih baanyak2

ros said...

same2...hehe

H.Sakinah said...

Salam, Uncle. Kenape kena minta ampun mulai esok?

ros said...

Sebab tragedi besar akan berlaku....huhu takot....!!

H.Sakinah said...

Ya, Ros, itu yg dijangka, tapi kenapa mulai esok ? Adakah lusa akan terjadi. (takot sbnarnya nih - overwhelmed)

Kassim said...

Uncle terima kasih. Dulu sy benci uncle sebab denga cerita orang, uncle ni kerek la ape la dan mcm2 lagi.

Skrg sy tau uncle baik. maafkn segala prasangka buruk kat uncle selama ni ye. peace uncle and gudlux. moga Allah terima usaha uncle ni

Peminat Uncle said...

saudara kassim,org kata xkenal maka xcinta,hehe..

Matahari said...

uncle, saya nak beritahu pengalaman saya dan ibu saya berubat dengan perawat islam (nama rahsia).

masa saya pergi tempat dia,penuh orang dari pagi sampailah lewat petang. kitaorang kena beratur, ambik nombor giliran.

malas nak cerita panjang, tapi yang pastinya, buat saya terkejut, dengan CAJ RAWATAN. mak saya pun terkejut sangat2 lah uncle. bayangkan untuk 3 orang (saya, ibu dan adik), caj rawatan RM 600++..lepas dah negotiate, tolak barang itu ini, jadilah RM 490. itupun sehingga kini masih berhutang RM 90. :(

saya tak mahu berprasangka buruk, sebab saya dimaklumkan sebahagian caj rawatan akan disalurkan ke rumah anak yatim. Yang pastinya, saya dan ibu serta adik, datang dengan niat kerana Allah ingin berubat.

Roy said...

assalamualaikum..

saya keliru dan x paham ngan uncle kadang2.. ada yg uncle buat tu , mmg betul dan baik tp ada yg kadang2 sy rasa x patot.. tp apa pon. sy manusia ja.. pandangan sy berdasarkan apa yg saya lihat.. terpulang pada diri masing2 cara nak menilai.. Allah maha mengetahui, buruk baik sesuatu benda.. good luck to you.. wassalam

Uncleseekers said...

Salam Kassim, no prob bro. Maafkan saya akalau artikel yang ditulis mengguriskan hati

Uncleseekers said...

Salam Matahari, :(

Uncleseekers said...

Salam Roy, Mekasih atas sokongan anda. Semuga anda juga berjaya dalam lapangan yg diceburi

Matahari said...

Uncle,

berbalik kepada komen saya tu, saya bukan apa, bukan nak mengutuk perawat islam secara keseluruhan ke apa (sebab saya baru berubat dengan 2 perawat islam yang berbeza aje), tapi caj rawatan tu sangat2lah membebankan..

Saya kesian sangat2, sebab sebelah kami, ada makcik ni, dia siap tanya lagi masa nak bayar "Nak, kalau tak cukup duit macamana? Kita bukannya bawak duit banyak, tak sangka pula banyak macam ni kena bayar". Then cashier tu cakap,takpelah, yang penting sembuh dulu..duit tu kemudian takpe (nasib baik dia cakap macam tu)..tapi muka dia macam tak iklhas je uncle.. :(

Sorrylah panjang lebar pulak komen saya..

Tapi untuk pengetahuan, perawat islam yang pertama kami, tak kenakan bayaran pun, cuma hidang makan minum saja. :) *salute

elynn_***** said...

sy mnunggu relly email dr uncle...tggi hrp sy sekiranya uncle reply email sy...tq..

Rosila88 said...

Assalam uncle,

Memang ramai kat luar sana yang suka ambil kesempatan atas orang yg dalam kesulitan.

Saya pun sama macam Matahari, niat nak lihat arwah mak sembuh sepenuhnya, saya habis RM700 kat seseorang ni yg katanya hebat sangat. Mula2 kata perubatan Islam, dah 2/3 kali tu kata bantuan bunian pulak, tapi orang memang ramai giler kat tempat dia. Disebabkan keadaan arwah mak saya yang makin teruk bukan makin baik, kami stopkan jer rawatan dengan dia.

Lepas tu ada pulak yang rekemen gi kat sorang haji ni, katanya umur lebih 100 tahun, pun ramai orang kat rumah dia, tapi kami tak datang buat kali ke-2 sbb saya musykil dia memberi (bukan percuma tapi harga beribu2) tangkal, katanya emas disalut dengan kain merah. Katanya nabi pun pakai, saya tak tau, dan rasa was2, lagipun tempat tu jauh sangat utk keadaan arwah mak masa tu.

Pendek kata, macam2 orang yang kami jumpa, kebanyakannya claimed perubatan Islam tp minta barang2 mcm2 n bukan2.

At last jumpa dengan seseorang ni laa, diapun tak minta bayaran, bacaannya jelas, cuma tiada siapa boleh tentang ajal, arwah mak pergi jua bila keadaannya hampir pulih.

Thanks uncle for sharing your knowledge. btw saya cuma nak tahu betul ke kalau selalu mimpi ular, atau jatuh dari tempat yg tinggi membawa maksud yang tak baik?