Kenali mereka

Saturday, November 12, 2011

Ramalan Mimpiku – Part 27

Ramalan Mimpiku – Part 27
...Yang ghaib hanyalah kepunyaan Allah...
Pihak-pihak yang percaya kepada mimpi haruslah merenungkannya dengan mendalam

Salam sayang pada pembaca yang meminati ruangan Ramalan Mimpiku. Semuga kita semua dirahmati olehNYA.


Lagu ini tajuknya 'Malam ku bermimpi'..masalahnya aku mimpi siang..camner tu ek?

Sekali lagi aku tidak dapat tidur dengan nyenyak pagi ini kerana 4 perkara.

1. Tetiba rindukan ‘Sayang…’

2. Gambaran dalam ramalan mimpiku tentang BENCANA ALAM 33 (Tragedi besar)menakutkan!

3. Persediaan untuk membantu seseorang yang telah didampingi ‘makhluk paranormal’ (Klik) sehingga ketahap kritikal ‘brain damage’. Mengikut kepercayaan orang Melayu disebut Saka. Sehingga hari ini dengan izinNYA, kesemua 23 dari 24 orang pesakit yang Allah hantar sembuh sepenuhnya 100% (hanya seorang saja iaitu ‘mak ecah’ tidak sempat saya habiskan rawatan kerana ayahnya. Saya bukan seorang bomoh/pawang/tabib/dukun tetapi seorang ‘paranoemal negotiator’. Saya hanya membantu seseorang itu apabila doktor dan perawat Islam yang lain dah angkat tangan. Bila sampai waktunya, kesemua 23 pesakit tersebut (tidak termasuk kes lain-lain) akan berkongsi pengalaman mereka dengan anda.

4. Salah seorang menteri kanan di Thailand akan mati ditembak sebelum April 2012.

Sayang…Abang mohon maaf kerana kesibukan diri, sayang selalu tersisih…Terima kasih tidak terhingga kerana tolak ansur selama ini. Muaah..

Tragedi Kemalangan Kecil

Tragedi kemalangan kecil melalui ramalan mimpiku yang pertama disiarkan pada 12-10-2011 telah pun berlaku secara kebetulan dan telah disiarkan akhbar pada 12-11-2011. Takziah kepada semua keluarga yang terlibat. Semuga mereka yang pergi dicintaiNYA.


Gambar-gambar kemalangan boleh didapati disini.(Klik) (Klik)



Harian Metro
Tertimbus 20 minit
Abang terkilan
Arwah gelisah
‘Emak sempat beri RM20’
Tragedi 11.11.11
‘Cepat keluar!’
Hasrat makan mi kuah daging korban tak tercapai
Telefon suami sejurus nahas

Utusan Malaysia
Empat maut, 5 parah dalam tragedy
Mangsa cerita detik-detik cemas

Berita Harian
Tragedi 11.11.11

Kosmo
Empat maut pada tarikh 11.11.11

TRAGEDI 100 hari dari sekarang

Tragedi kecil (kemalangan) sebelum 15 November 2011
14-10-2011

Waktu Malam
2-11-2011

Tragedi kemalangan selepas maghrib
9-11-2011

Bencana Alam 33 (Tidak lebih 3 tragedi besar dan 3 tragedi sederhana dalam masa 33 hari)

(Klik)

Gambar Hiasan

Berbalik pada bencana alam pula dalam mimpi tersebut menggambarkan akan berlaku tidak lebih 3 tragedi besar (tragedi diwaktu siang dan tragedi waktu malam) dan 3 tragedi sederhana dari 17 November sehingga 20 Disember 2011. Bencana alam yang lain-lain tu tak besar sangat hanya seperti yang lepas-lepas.

Pihak penyelamat tolonglah bersedia sebaik mungkin dari segi ‘DALAMAN & KESELAMATAN DIRI SENDIRI’ kerana ‘KELENGKAPAN BUKANLAH SEGALANYA’. Hati-hati yee..(10,000 anggota, 535 bot, 464 penyelam, Tujuh helicopter, 18 orang anggota skuad skuba termasuk penyelam)

Ramalan Jabatan Meteorologi TERSASAR!
Ramalan Jabatan Meteorologi, antara 25 hingga 28 November ini air di sungai-sungai di mana-mana tempat dijangka tinggi” Bukan begitu beb…! RAHSIA DALAM RAHSIA…

Saya tidak pernah memaksa anda untuk membaca blog ini. So, please be nice bila masuk rumah saya.
நன்றி

Bagaimana mentakwilkan mimpi (Part 1) & (Part 2)

Kalau ramalan mimpi ini benar-benar terjadi sekalipun, anggaplah ianya secara kebetulan. Yang pandai mentafsirkan mimpi hanyalah Nabi Yusuf.

Part 1 - Najib, Muhyiddin & Zahid Hamidi
Part 2 - Anwar, Ali Rustam & Nik Aziz
Part 3 - Allahyarham Dato' Harun Idris
Part 4 - Mahathir & Allahyarham Dato' Harun Idris
Part 5 - Najib, Rais, Nor Yakcop, Nazri & Noh Omar
Part 6 - Tulang Rusuk
Part 7A - Siti Nurhaliza
Part 8 - Rosmah Mansur
Part 9 - Muhyiddin
Part 10 - Najib & Muhyiddin
Part 11 - Azeez Rahim
Part 12 - Hishammuddin, Anuar Zain, Aznil, Azwan & Jaffar Onn
Part 13 - Najib & Rosmah
Part 14 - Najwa
Part 15 - Kematian Selebriti
Part 16 - Datuk Mohd. Jais Ahmad Jais
Part 17 - Rosmah Mansor & Raden
Part 18 - Lisa, Yusry, Anuar Zain, Zizan, Johan & Nabil
Part 19 - Juliana Evans,Marsha,Rabecca,Fasha Sandha
Part 20 - Sidek Hassan, Abu Kassim, Ismail Haji Omar,
Part 21 - Daim, Ananda, Robert Kuok, Syed Mokhtar...
Part 22 - Tragedi
Part 23 - Azalina
Masuk Hospital - Kematian Mantan Perdana Menteri Malaysia
Part 24 - Sultan Brunei & Kematian Sultan
Part 25 - Bakal pemimpin BN yang baru
Part 26 - Mama Juwie, Fatin Hanipah & Lee Kuan Yew
Part 28 - Wardina, Rozita & kematian selebriti
Part 29 - Norman & Memey
Part 30 - Perebutan kuasa sebelum 21-12-2012
Part 31 - Kematian Selebriti semakin hampir
27-7-2011 – 4 orang pemimpin pembangkang

20 comments:

Peminat uncle said...

Salam uncle, sy adalah peminat uncle, klau diberi peluang mnt gak nk berguru ngn uncle. Walaupn ramai jgk yg xsuka n xpercaya ngn uncle namun sy ttp konsisten meminati dan percaya dgn apa yg uncle lakukan.

Terima kasih uncle krn byk berkongsi rahsia alam sana yg sy rs blh di anggap ilmu laduni. Semoga uncle ttp konsisten berkongsi dlm blog uncle walaupn berbagai cabaran yg mgkin mendatang.

Anonymous said...

Assalamualaikun uncle, terima kasih kerana sanggup kongsi cerita ini walaupun ramai org yg x suka. Saya harap uncle dapat teruskan berkongsi cerita seterusnya kerana seya sangat tetarik dengan mimpi uncle.

Hang horatio said...

as salam...suratan atau kebetulan...erm awal2 dlu agak menyampah dgn kamu wahai uncle...bijak mengunakan medium teknologi begini utk bermain dgn mental public termasuk eden...torkono wakenabeb...hehe...pe2 pun tertarik dgn ramalan mimpi...erm

Anonymous said...

comel sayang uncle tu :)...saya juga peminat berkaitan mimpi dan saya dah banyak kali mengalami 'deja vu'.teruskan usaha uncle dalam berkongsi mimpi.betul atau tidak belakang kira tapi kita kena ambil dari sudut positif.

EZAM

Mizal said...

di manakah trajedi33 itu akan berlaku uncle?? suspen gak nie....

Hana said...

teruskan menulis ramalan mimpi...best!

amat said...

Bencana Alam 33 Tidak lebih 3 tragedi besar....tsunamikan uncle.. belah utara dan pantai timur semenanjung termasuk pahang dan sebahagian johor . negara lain pun terlibat kan betultak.indon,jepun,us

Hassan Halim Deen said...

Cuba kau try ramal diri kau pulak.

Unknown said...

Salam uncle... terima kasih linkkan entry ini kepada blog saya...

Uncleseekers said...

Salam 'Peminat Uncle' - Maaf kerana saya tidak layak untuk menjadi seorang guru.

Uncleseekers said...

Salam Hang horatio - No prob bro dan terima kasih krn membaca dan sudi beri komen.

Uncleseekers said...

Anonymous 1 (12 Nov) & Anonymous 2 (Nov 13) - Terima kasih atas sokongan anda berdua. Diharap dapat guna nama samaran dilain waktu. Takpelah, hari ini saya izinkkan komen anda dicoretkan pada dinding rumah saya ini. Selalunya saya akan delete 'Anonymous' samaada komen positif atau negatif tetapi mood saya baik hari ini sebab kakak kandung saya gembira setelah lama berduka.

Uncleseekers said...

Salam Mizal, beri saya ruang waktu untuk menyiarkannya.

Uncleseekers said...

Salam Hana - Mekasih banyak2. Saya hanya akan menulis setelah mendapat 'gerak'.

Uncleseekers said...

Salam Amat - ;)

Uncleseekers said...

Salam Hassan Halim Deen - Adusss..Kedatangan anda kerumah saya dengan pelbagai niat.. Takpelah, saya siarkan juga komen anda kali ini. kalau saya meramalkan mimpi tentang orang lain sudah pasti saya juga mengutamakan diri saya terlebih dahulu. Bila tiba waktunya saya berkongsi dengan pembaca setia blog ini.

Uncleseekers said...

Salam Khairil, saya pun tak tahu camner ble link. Tapi perkara ini tak menjadi masalah bagi saya untuk sesiapa saja. Mekasih sekali lagi

Ros Merah said...

uncle, janganla lepas berlaku bencana baru nak bagitau. Selamatkanlah mereka di tempat kejadian tu awal-awal.

luv_rabiena said...

assalamualaikum.. sy prnah bermimpi seorang perempuan memberitahu sy mempunyai saka dan sy sendri xtahu wujudnya saka e2.. sy menolak pemberian saka e2 tp perempuan e2 berkeras mahu memberinya pd sy juga sbg penjaga kerana ramai yg tdk suka sy dan berbuat buruk pd sy lantas dier menabur abu mayat dilantai di hadapan sy dgn tujuan memanggil saka e2.. xsempat habis abu mayat e2 ditabur terus sy terjaga ketakutan… satu2nya mimpi yg menjadi peroalan sy.. agaknyer aper maksudnyer eah??

arif said...

aku harap ko cepat2 bertaubat sebelum malaikat maut datang jemput kau...semoga ALLAH mengampuni dosa2 kau..amin..aku sedekahkan AL-FATIHAH buat kau...