Kenali mereka

Wednesday, November 9, 2011

Ramalan Mimpiku – Part 26

Ramalan Mimpiku – Part 26
...Yang ghaib hanyalah kepunyaan Allah...
Pihak-pihak yang percaya kepada mimpi haruslah merenungkannya dengan mendalam


Salam sore kepada pembaca setia blog ini. Semuga anda sekeluarga dimurahkan rezeki olehNYA diatas tanggungjawab yang dianugerahkan.

Hari ini aku (kekadang guna 'aku' kekadang guna 'saya') hanya dapat tidur dengan nyenyak sehingga sekitar pukul 11 pagi kerana terkejut tentang mimpi ngeri tragedi kemalangan (Klik) (Klik) (Klik) akan berlaku dalam waktu terdekat ini. Kalau tiada perkara yang mustahak, duduklah rumah bersama keluarga tersayang/lepak tengok tv/layan internet/sms awek/tido awal/berzikir atau duduk atas tikar sejadah merapatkan diri pada tuhan (sebaiknya ditanah lapang tanpa bumbung).

Tragedi kemalangan ini akan berlaku selepas maghrib. Mungkin hari ini, esok, lusa atau sebelum 15hb November 2011.

Pastu aku tido balik dan bangun sekitar 1 tengahari. Disini aku berkongsi dengan anda semua 3 mimpi itu.

1. Mama Juwie (Klik)
Saya mengenali Mama Juwie sekitar 13 tahun yang lalu. Pada yang rapat padanya mohon titip salam saya pada beliau. Mama, sila jaga kesihatan yer.. :(


2. Entah kenapa aku boleh mimpi seorang gadis kenalan di facebook (bukan awek aku taw!). Dalam mimpi tu ada anak lelaki aku, dia dan mungkin adek lelakinya. Tak perlulah aku beritau secara terperinci dalam mimpi tu tapi. Hik hik ;). Aku menghubunginya petang tadi untuk meminta izin untuk siarkan gambarnya untuk tatapan anda semua dan dia membenarkannya. Cunkan awek ni. (Sawo matang, tanpa makeup, matanya bak besi berani/magnet (Klik), keningnya berbentuk semut berbaris dan rambutnya lembut ikal mayang). Sumpah aku tak tau secara detail tentang awek ni. Korang pergi kat FB aku pastu carilah dia sampai dapat pastu masuklah minang…hi hi

3. Lee Kuan Yew (Klik)
Mantan Presiden Singapura ini akan ‘good bye’ pada warga Singapura selewatnya bulan Jun 2012 kerana faktor usia dan kesihatan.

Bagaimana mentakwilkan mimpi (Part 1) & (Part 2)

Kalau ramalan mimpi ini benar-benar terjadi sekalipun, anggaplah ianya secara kebetulan. Yang pandai mentafsirkan mimpi hanyalah Nabi Yusuf.

Part 1 - Najib, Muhyiddin & Zahid Hamidi
Part 2 - Anwar, Ali Rustam & Nik Aziz
Part 3 - Allahyarham Dato' Harun Idris
Part 4 - Mahathir & Allahyarham Dato' Harun Idris
Part 5 - Najib, Rais, Nor Yakcop, Nazri & Noh Omar
Part 6 - Tulang Rusuk
Part 7A - Siti Nurhaliza
Part 8 - Rosmah Mansur
Part 9 - Muhyiddin
Part 10 - Najib & Muhyiddin
Part 11 - Azeez Rahim
Part 12 - Hishammuddin, Anuar Zain, Aznil, Azwan & Jaffar Onn
Part 13 - Najib & Rosmah
Part 14 - Najwa
Part 15 - Kematian Selebriti
Part 16 - Datuk Mohd. Jais Ahmad Jais
Part 17 - Rosmah Mansor & Raden
Part 18 - Lisa, Yusry, Anuar Zain, Zizan, Johan & Nabil
Part 19 - Juliana Evans,Marsha,Rabecca,Fasha Sandha
Part 20 - Sidek Hassan, Abu Kassim, Ismail Haji Omar,
Part 21 - Daim, Ananda, Robert Kuok, Syed Mokhtar...
Part 22 - Tragedi
Part 23 - Azalina
Masuk Hospital - Kematian Mantan Perdana Menteri Malaysia
Part 24 - Sultan Brunei & Kematian Sultan
Part 25 - Bakal pemimpin BN yang baru
Part 27 - Menteri kanan di Thailand akan mati ditembak
Part 28 - Wardina, Rozita & kematian selebriti
Part 29 - Norman & Memey
Part 30 - Perebutan kuasa sebelum 21-12-2012
Part 31 - Kematian Selebriti semakin hampir
27-7-2011 – 4 orang pemimpin pembangkang

20 comments:

Jamiejit said...

Dey, LKY = Jun 2011? Dah lepas daaa... 2012 kot...

Uncleseekers said...

Terima kasih Jamiejit

Omar said...

Salam Uncle

Nk tnya kt uncle, kwn fbook uncle ada tk masa xsiden tu?

Tkt jg sya ni

-thethinker- said...

tragedi besar bakal melanda negara ?

-thethinker- said...

bab LKY tuu.. dia dah cukup umur dah

HanyaFakta said...

:)

Penyelusur Kota said...

em..hai, salam uncle..trgedi besar tu kat semenanjung ja kan (refer to post before)..hihi.. maksud saya, xkena kat sabah la kan.. 5 hari lagi..huu~ lau terjadi pun secara kebetulan ja kan..hehe :p aku pun selalu dapat mimpi cam uncle,cuma mungkin ilmu saya xcukup,so xberapa tajamla aku punya 'input' dari mimpi tu.. biasanya, aku dapat mimpi mengenai orang terdekat jala..dan kadang2 mengenai orang baru yang akan rapat dengan aku pada masa akan datang..

kalau dapat hint sket cmna nak tafsir mimpi ni kan bagus..hmm.. xla sia2 alamat yg diberi..thanks uncle.. :)

Anonymous said...

assalam uncle

Adakah kemalangan itu melibatkan bencana alam atau pertelingkahan yang membawa pertumpahan darah?

Peminat Uncle

ali said...

hari nie ade kemalangan bas..INNALILLAHI WAINNA ILAIHI RAJIUN..

kat said...
This comment has been removed by the author.
kat said...

(mungkin kah ini..uncle?)

4 pelajar maut, 5 parah dalam nahas di Slim River

11/11/2011 10:46am

IPOH 11 Nov. — Empat pelajar maut, lima cedera parah manakala 20 lagi cedera apabila bas yang mereka naiki terbabit dalam kemalangan dengan sebuah lori di Km382, Lebuhraya Utara-Selatan dekat Slim River awal pagi ini.

Ketua Polis Trafik Negeri, Supt. Wan Abdullah Ishak berkata, kejadian berlaku pada kira-kira 4.45 pagi ketika bas membawa pelajar dan guru daripada sebuah sekolah menengah di Kulim, Kedah itu dalam perjalanan ke Kuala Lumpur.

Kesemua mangsa yang cedera dihantar ke Hospital Slim River untuk rawatan dan mangsa yang meninggal dunia turut dihantar ke hospital yang sama untuk bedah siasat, katanya kepada Bernama ketika dihubungi hari ini. — Bernama

Mastura said...

a ah lah uncle. harini ada kemalangan bas. pukul 4.45 pagi waktu kemalangan, agak-agak boleh dikatakan lepas maghrib jugalah. Innalillah..

Unsung hero said...

Semalam tido dalam pukul 0145am.Dapat mimpi agak pelik. Area tempat aku didatangi satu makhluk,turun dari langit dan mencari mangsa. Semua orang ketakutan yang amat termasuk aku dan lari bersembunyi. Ada la 2,3 org jadi mangsa tapi tak jelas apa yang jadi kat diorang. Sekali imbas macam iron man @ magneto dalam citer X-men. Setiap kali dia datang langit mesti jadi gelap tiba2..2,3 kali gak la di datang..Tp yang peliknya pas aku terjaga still rasa mcm bukan mimpi sampai aku stay je kat bilik takut nak keluar...huhuhu..Uncle leh tlg tafsirkan?

Olyn Othman said...

Assalamualaikum Uncle,

Tiap-tiap ari saya singgah kat blog Uncle ni dok baca macam2 citer... Paling saya tertunggu-2 Ramalan Mimpi dari Uncle. Bukanlah taksub sangat cuma seronok baca benda yang diluar lingkungan pengetahuan saya.
Saya dok baca Uncle mimpi itu ini nak jadik citer mlm tadi saya plak yang mimpikan Uncle! Ade ker patut... Saya terjaga lbih kurang pkul 3.30pagi psal mimpi tu. Ape yg saya mimpi jgn tanya ar... sumpah saya tak ingat tapi saya tau Uncle ada dlm mimpi saya tu. Sampaikan suami saya terpaksa urut kepala saya sebab bangun mengejut....Hhhaaaiissshhhhh... Sib bek my laling open minded! huhuhu...

Peminat uncle said...

A'ah uncle, mksud uncle kemalangan bas tu ke?

Anonymous said...

thethinker,memang la LKY dah cukup umur tapi ramai juga yang hidup lebih 90 thun.bila uncle secara tepat kata sebelum jun 2012 kira hebat la tu.kalau dia kata dalam masa kurang 3 tahun dari sekarang saya pun berani mengatakan demikian.

p/s-harap uncle bleh ramal tun dr madey plak.cepat sikit tau ape yang dia simpan kat pj tu :)

Anonymous said...

uncle bila nak mimpi che det pulak..hehe

J.Ling said...

Saya Rama bulan 12 tahun 2012.....I see lky , number 12 pop in my head (eyes)

Anonymous said...

hai uncle, hari ini sudah 30 jun 2012.
LKY belum mampus lagi.. keh keh keh

Anonymous said...

LKY masih hidup lagi. Adiknya yg meninggal baru2.. mimpi salah org.