Kenali mereka

Tuesday, May 10, 2011

Video seks Anwar Ibrahim? - Full Version

Video seks Anwar Ibrahim? - Full Version

Belah tepi, rambut panjang....

Belah tepi, rambut pendek....

Muka macam saya, suara macam saya, badan macam saya tapi itu bukan saya...

Yeaha...

Kudaku lari gagah berani...

video

Tepuk Dada Tanya Selera


Sumber gambar dan video dari
1. http://medan-info-kita.blogspot.com
2. http://novandri.blogspot.com
3. http://www.papagomo.com

Terima kasih

11 comments:

SandakanMagic said...

pehhhhhh........

asyMok_Aambo said...

setiap manusia berhak melakukan apa yang dia suka. Wanita terbabit telah dibayar atas perkhidmatan beliau. Oleh yang demikian mahar telah tertunai. Tahniah anwar ibrahim!

Kepada yang asyik duk hentam, usah terlalu Ghairah. Bila perkara sebegini jadi kat anda, barulah anda tahu sama ada Bumi atau Langit yang lebih Tinggi!

Elakkan HIPOKRIT.
Tak payah berhujjah panjang berjela namun HABUK PUN TARAK!

Teritip Misteri said...

game yg mantop dr bakal PM

Eric said...

Anwar Ibrahim.. Kalau mau buat tu pun hati2 sama kamera...

Anonymous said...

pd pendapat uncle,dlm video ni anwar @ org menyamar??tolong jawab ye....
(zack_akira)

Afrida Abdullah said...

ade laki lain slain anuar..nmpak sgt nie sume mmg dh drancang nk jatuhkan anuar...fitnah semata2....anuar si penyamar je tue...

mat pek kong said...

Mengapa kelam kabut nak padam lampu bila mamat tu keluar dari tandas.Sedangkan belum buat pe pe pun. Something wrong somewere.Hanya Allah swt saja yg maha mengetahuai.

Anonymous said...

Sebelum pakai seluar dalam ...dia bagi kotak tisu kat sapa??? Lojiknya kita tak biar org tgok kalu kita ngonkek

umnomantop said...

Sebelum pakai seluar dalam dia hulur kotak tisu kat sapa ???? Lojiknya kalu kita ngongkek kita x mau ada orang lain.....macam ada director aja

Ummu Waheedah said...

1-siapa yg buat vedio2 tu? kalau dia org Islam tentu yg imannya tak sempurna. X mungkin DSAI sendiri yg bikin vedio tu.

2- Apa tujuan vedio ini disebarkan? untuk menghukum atau untuk memalukan? jika untuk menghukum, apa hukum yg akan, sedang dan telah dilaksanakan,? apakah hukuman tersebut dapat mengelak pelakunya dari hukuman akhirat?

3- Penonton disuruh lihat dan fikirkan. Nak fikir apa?sebenarnya sama ada vidu ini tulis dimana pelakunya DSAI atau tidak penyebarannya adalah haram. tanyalah mana2 ulama (kecuali ulama UMNO).. ianya sama dgn menonton filem porno. Semua yg terlibat (yg membuat dan menyebar) bolehkah yakin tidak akan di soal diakhirat kelak?

Ummu Waheedah said...

1-siapa yg buat vedio2 tu? kalau dia org Islam tentu yg imannya tak sempurna. X mungkin DSAI sendiri yg bikin vedio tu.

2- Apa tujuan vedio ini disebarkan? untuk menghukum atau untuk memalukan? jika untuk menghukum, apa hukum yg akan, sedang dan telah dilaksanakan,? apakah hukuman tersebut dapat mengelak pelakunya dari hukuman akhirat?

3- Penonton disuruh lihat dan fikirkan. Nak fikir apa?sebenarnya sama ada vidu ini tulis dimana pelakunya DSAI atau tidak penyebarannya adalah haram. tanyalah mana2 ulama (kecuali ulama UMNO).. ianya sama dgn menonton filem porno. Semua yg terlibat (yg membuat dan menyebar) bolehkah yakin tidak akan di soal diakhirat kelak?