Kenali mereka

Thursday, August 11, 2011

Ramalan Mimpiku – Part 9

Ramalan Mimpiku - Part 9
Yang ghaib hanyalah kepunyaan Allah...
Pihak-pihak yang percaya kepada mimpi haruslah merenungkannya dengan mendalam


Tan Sri Hj. Muhyiddin bin Hj. Mohd. Yassin (klik)
Selesaikan dengan segera 5 syarat ini dahulu (klik)

Bakal Perdana Menteri Malaysia yang ketujuh yang pertama akan memberi kejutan! Dua Timbalan Perdana Menteri, Melayu dan Cina untuk kestabilan politik Malaysia. Dan beberapa kejutan lain yang tidak pernah kita terfikir oleh fikiran namun ianya membawa kebaikan untuk rakyat Malaysia

Puan Sri Hajjah Norainee Abd. Rahman
Isteri Perdana Menteri Malaysia yang pertama memakai tudung


Kesimpulan menjadi Perdana Menteri Malaysia
1. Isteri - Tidak ganggu urusan suami. (sikit2 manja tu biasalah sebagai seorang wanita. Isteri Perdana Menterilah katakan..he he). Beliau akan disayangi rakyat kerana sifat semulajadinya cuma beliau ni lebih suka buat hal sendiri.

2. Keluarga - Tidak bawa banyak masalah (Anak lelakinya tidak akan menurut jejak langkah ayahnya dan anak-anak perempuannya buat hal masing-masing (menyanyi dan main internet). Habis kuat pun berlagak sikit jer sebab ayah mereka Perdana Menteri)

3. Politik - Stabil tapi agak tegas namun banyak tolak ansur untuk kata sepakat.

4. Ekonomi - Bertambah baik dan bawah sikit saja dari ekonomi semasa Mahathir jadi PM (Ada beberapa penasihat ekonomi yang terbaik)

5. Peribadi - Agak sombong (Wajib diperbaiki!)

6. Kroni - Berkuasa dan Kaya raya (Biasalah, kalau korang jadi PM sekalipun mesti korang dulukan kengkawan)

7. Agama - Sederhana

8. Hubungan Luar Negara - Sederhana

7. Kelemahan
a. Ada tangan ghaib yang menguasainya tapi selepas beberapa ketika dia terputus sendiri kerana masa sudah sampai...
b. Bangsa asing mendapat tempat tertinggi dalam pemerintahan. Beliau terpaksa berbuat demikian kerana kesilapan pemimpin yang lalu.
c. Kalau silap percaturan, mungkin beliau adalah Perdana Menteri dari Umno yang pertama atau yang kedua terakhir kerana parti lain pula akan mengambil kerusi Perdana Menteri Malaysia.
d. Nasibnya juga akan seperti Perdana Menteri yang lain. Akan didesak supaya meletakkan jawatan kerana KRONI nya yang 'MELAMPUI BATAS'

Nasihat dari saya sebagai rakyat biasa mohon Abang Din kurangkan bercakap lebihkan kerja dan saya ulang sekali lagi, selesaikan dengan segera 5 syarat ini dahulu (klik)

Bagaimana mentakwilkan mimpi (Part 1) & (Part 2)

Kalau ramalan mimpi ini benar-benar terjadi sekalipun, anggaplah ianya secara kebetulan. Yang pandai mentafsirkan mimpi hanyalah Nabi Yusuf.

Part 1 - Najib, Muhyiddin & Zahid Hamidi
Part 2 - Anwar, Ali Rustam & Nik Aziz
Part 3 - Allahyarham Dato' Harun Idris
Part 4 - Mahathir & Allahyarham Dato' Harun Idris
Part 5 - Najib, Rais, Nor Yakcop, Nazri & Noh Omar
Part 6 - Tulang Rusuk
Part 7A - Siti Nurhaliza
Part 8 - Rosmah Mansur
Part 10 - Najib & Muhyiddin
Part 11 - Azeez Rahim
Part 12 - Hishammuddin, Anuar Zain, Aznil, Azwan & Jaffar Onn
Part 13 - Najib & Rosmah
Part 14 - Najwa
Part 15 - Kematian Selebriti
Part 16 - Datuk Mohd. Jais Ahmad Jais
Part 17 - Rosmah Mansor & Raden
Part 18 - Lisa, Yusry, Anuar Zain, Zizan, Johan & Nabil
Part 19 - Juliana Evans,Marsha,Rabecca,Fasha Sandha
Part 20 - Sidek Hassan, Abu Kassim, Ismail Haji Omar,
Part 21 - Daim, Ananda, Robert Kuok, Syed Mokhtar...
Part 22 - Tragedi
Part 23 - Azalina
Masuk Hospital - Kematian Mantan Perdana Menteri Malaysia
Part 24 - Sultan Brunei & Kematian Sultan
Part 25 - Bakal pemimpin BN yang baru
Part 26 - Mama Juwie, Fatin Hanipah & Lee Kuan Yew
Part 27 - Menteri kanan di Thailand akan mati ditembak
Part 28 - Wardina, Rozita & kematian selebriti
Part 29 - Norman & Memey
Part 30 - Perebutan kuasa sebelum 21-12-2012
Part 31 - Kematian Selebriti semakin hampir
27-7-2011 – 4 orang pemimpin pembangkang

8 comments:

Kerajaan Rakyat said...

Salaam Beb...

Anta ni tido siang.. hari2 dapat mimpi..

UncleSeekers said...

Salam Kerajaan Rakyat.

Humpty Dumpty sat on a wall,
Humpty Dumpty had a great fall.
All the king's horses and all the king's men
Couldn't put Humpty together again

Anonymous said...

asik mimpi je uncle ni...

Anonymous said...

mimpi basah selalu ke.. hihi..

Anonymous said...

Bahaya Aqidah... Anda sudah terpesong dengan mendahului Tuhan, bertaubatlah selagi Roh masih dipinjamkan...

mawar said...

uncle,
jgn lah ckp cenggitu
takut saya tau,
TPM kite tuh pakcik saya,
saya kenal pakcik saya..

harap uncle jgn ckp bebukan lagi eyh..

syg uncle!!

- Mawar -

ForgiveMe said...

Sy bkn nk ckp besar atau apa hanya nk slow kan lah sikit ramalan2 mimpi uncle ni.nk ckp slh xckp slh tp tros trg lah kwn sy pun memiliki spt keistimewaan yg ucle miliki ini.tp sblm tidur ye bukn disiang hari bkn hanya berdoa.utk memiliki keistimewaan ini byk amalan dan berjuta2 zikirnya sy pasti ucle pun mgkin tau kan?nk jadikn cerita 1hari 2 dia dpt mmp apa yg diinginiya memakan masa utk dia cerita kan kpd sy 2-3bulan lamaye smpai sy xmengharap lagi utk ambil tahu ttg mmp yg dialami sahabat sy tu.dia mencerita kan akn ada seseorg dikalangan kita ini yg sibuk menunjuk2 kan dn menguar2kan kelebihan yg sbnrye adalah tipu helah utk "MEMBRAIN WASH" ttg cerita yg konon ye dtg dari petunjuk Allah S.W.T.dan sekiranya kita membangka atau bedebat dgnya akan ditentang habis2an spt menegakkan benang yg basah.dan ramai bangsa2 dan saudara islam ye sendiri termakan dgn kate2 ye.adakah mmpi yg sahabat sy dpt itu adalah pemilik blog ni?
Dan apa yg sy bce diblog ini spt kebanyakan nye memberi keburukan kpd pemikiran ank muda kita dizaman ini.semua ramalan2 ucle ttg pemimpin ni sume ye slh tp betul ke pemimpin2 ini slh?

wilhelmina said...

LIVE dari DATARAN MERDEKA hingga ESOK.!
http://www.ustream.tv/channel/uttv-live-streaming