Kenali mereka

Tuesday, September 20, 2011

Ramalan Mimpiku – Part 15

Ramalan Mimpiku - Part 15
Yang ghaib hanyalah kepunyaan Allah...
Pihak-pihak yang percaya kepada mimpi haruslah merenungkannya dengan mendalam

Salam semua,
Semalam aku tertido sekitar 4 pagi pastu bangun kul 5 pagi pastu tido balik sekitar 7 pagi dan bangun sekitar 10 pagi pastu tido balik kul 11 pagi dan bangun sekitar jam 2 petang.

Penulisan tentang 'ramalam mimpiku' akan bersambung pada Jumaat pagi dengan IZINNYA kerana untuk meredakan keadaan buat seketika.

Kenapa harus ada sengketa sesama sendiri? Inikan hanya mimpi...

1. Mimpi satu (4 pagi hingga 5 pagi) - Tidak berapa jelas

2. Mimpi dua (7 pagi hingga 10 pagi) - Kematian seorang selebriti

Ramai akan terkejut dengan berita kematiannya...

Cuma mimpi aku kali ini melibatkan satu selebriti (yang dikenali ramai) yang akan pergi meninggalkan kita buat selama-lamanya.

Sesiapa yang pernah mengutuknya di dalam forum cepat-cepatlah minta maaf takut akan diperhitungkan di padang masyar nanti..

3. Mimpi tiga (11 pagi hingga 2 petang) - Cuba anda tolong tafsirkan. "Saya berada di sebuah kebun buah-buahan sekitar waktu mahgrib dan ketika itu hujan renyai. Terdapat 7 pokok rambutan yang berbuah dengan lebat pelbagai spesis. Saya cuba mencari pemunya kebun kawasan persekitaran untuk meminta izin membeli darinya tiba-tiba datang 9 ekor anjing putih cuba menerkam saya dan saya terjatuh. Tetiba datang 2 orang lelaki dan seorang gadis cina membantu saya. Mereka memberikan saya seguni buah rambutan lalu terjaga dari tido."

Makluman

Semua tulisan saya diblog ini

S.H.ALATTAS (klik) (klik)

1. Tidak dipengaruhi oleh mana-mana pihak waima ayah kandung saya sendiri S.H.AlATTAS
2. Tidak dibayar oleh sesiapapun
3. Tidak ada orang politik atau ahli perniagaan dibelakang saya

Tetapi..
Semua penulisan saya ini hanya boleh di'delete' atau dihentikan sekiranya diarah oleh

1. Ibu
2. Ayah
3. Peguam
4. Mahkamah

Saya rela mati ditembak/dibunuh oleh musuh-musuh dari mati sakit atas katil.

"To Seek The Truth"


Bagaimana mentakwilkan mimpi (Part 1) & (Part 2)

Kalau ramalan mimpi ini benar-benar terjadi sekalipun, anggaplah ianya secara kebetulan. Yang pandai mentafsirkan mimpi hanyalah Nabi Yusuf.

Part 1 - Najib, Muhyiddin & Zahid Hamidi
Part 2 - Anwar, Ali Rustam & Nik Aziz
Part 3 - Allahyarham Dato' Harun Idris
Part 4 - Mahathir & Allahyarham Dato' Harun Idris
Part 5 - Najib, Rais, Nor Yakcop, Nazri & Noh Omar
Part 6 - Tulang Rusuk
Part 7A - Siti Nurhaliza
Part 8 - Rosmah Mansur
Part 9 - Muhyiddin
Part 10 - Najib & Muhyiddin
Part 11 - Azeez Rahim
Part 12 - Hishammuddin, Anuar Zain, Aznil, Azwan & Jaffar Onn
Part 13 - Najib & Rosmah
Part 14 - Najwa
Part 16 - Datuk Mohd. Jais Ahmad Jais
Part 17 - Rosmah Mansor & Raden
Part 18 - Lisa, Yusry, Anuar Zain, Zizan, Johan & Nabil
Part 19 - Juliana Evans,Marsha,Rabecca,Fasha Sandha
Part 20 - Sidek Hassan, Abu Kassim, Ismail Haji Omar,
Part 21 - Daim, Ananda, Robert Kuok, Syed Mokhtar...
Part 22 - Tragedi
Part 23 - Azalina
Masuk Hospital - Kematian Mantan Perdana Menteri Malaysia
Part 24 - Sultan Brunei & Kematian Sultan
Part 25 - Bakal pemimpin BN yang baru
Part 26 - Mama Juwie, Fatin Hanipah & Lee Kuan Yew
Part 27 - Menteri kanan di Thailand akan mati ditembak
Part 28 - Wardina, Rozita & kematian selebriti
Part 29 - Norman & Memey
Part 30 - Perebutan kuasa sebelum 21-12-2012
Part 31 - Kematian Selebriti semakin hampir
27-7-2011 – 4 orang pemimpin pembangkang

6 comments:

Anonymous said...

Tafsir mimpi ....

Akan menerima perkabaran berita dari jauh dalam 2 atau seminggu ini , hajat saudara akan dihalangi tetapi akan mendapat bantuan untuk di permudah kan melaui bantuan bantuan tertentu mungkin tidak seperti yang di harap dan mungkin asing dari kebiasaan .. ini secara umum sahaja.. allah lah benar dan pentu segala nya ..

Anonymous said...

hmm...may be...uncle akan dapat rezeki yg mmg x dijangka...uncle ingat boleh dapatkan pertolongan dr org yg slalu uncle harapkan atau yg kenali...tetapi sebaliknya berlaku...rezeki itu tetap menjadi milik uncle dengan bantuan pihak yg tak pernah uncle jangka sama sekali....maybe

semoga Allah ampunkan diri aku....wallahualam.

ps:..kalau dapat rambutan jgn lupa semai balik benihnya ya...kiki

Anonymous said...

Saya jarang dapat mimpi.....dan kalau dapat pun lupa ape yg dimimpikan.

insan biasa said...

saya jarang bermimpi....dan kalau mimpi pun lupa ape yg dimimpi masa tidur.

jie07 said...

baru2 ini bermimpi berdiri di tepi pagar rumah seseorang yang memiliki sepohon pokok mangga yang rimbun, tiba2 datang seorang lelaki meminta sy menolongnya memegang dahan pokok agar mudah dia mengambil sesuatu dari pokok tersebut dan secara kebetulan dahan yang sy pegang itu terdapat 2 biji buah mangga yg sgt besar, masak ranum dan berwarna kuning. mmg amat menyelerakan buah mangga itu dan sy bertanya pd lelaki itu kalau sy boleh memetik buah mangga tersebut dan lelaki itu menyuruh sy memetik buah mangga itu dan akhirnya sy memetik kedua2 buah mangga itu dan setelah memetik buah tersebut saya merasa bersalah dan pergi berjumpa tuan punya rumah dan membayar beliau sebanyak seratus ringgit, rasanya apa maksud mimpi sy ini? sy selalu bermimpi dan kebanyakan mimpi sy terlalu jelas seperti dunia nyata

Fadlin said...

whitney houston