Kenali mereka

Tuesday, September 6, 2011

Bilakah Kali Terakhir Anda Kena pukul Dengan Ibu? Sakit Tak? Nak Buat Lagi Tak?

Bilakah Kali Terakhir Anda Kena pukul Dengan Ibu? Sakit Tak? Nak Buat Lagi Tak?



Kena Jaga Ibu-Bapa Kita Sehingga Usia Paling Kurang 40 Tahun!

Kami mewasiatkan manusia, bahawa dia berbuat baik kepada ibu bapanya; ibunya mengandungnya dengan susah payah, dan melahirkannya dengan susah payah; pengandungannya dan penyusuannya tiga puluh bulan. Sehingga, apabila dia sampai dewasa, dan sampai empat puluh tahun, dia berkata, "Wahai Pemeliharaku, sediakanlah aku supaya aku berterima kasih atas rahmat Engkau, yang dengannya Engkau merahmati aku dan bapa dan ibuku, dan supaya aku membuat kerja-kerja kebaikan yang memuaskan hati Engkau, dan betulkanlah aku, dan juga pada keturunanku. Sesungguhnya aku bertaubat kepada Engkau, dan aku termasuk orang-orang yang muslim (tunduk patuh)."
Surah AL-AHQAF (Bukit Pasir) Ayat 15

Curang
Curang 2
Curang 3
Curang 4
Curang 5
Curang 6
Curang 7
Curang 8
Babi Berwajah Manusia?
Berhati-hatilah Kaum Lelaki Kalau Ada Niat Nak Cureng...
Apakah Akan Kita Lakukan Sekiranya Ianya Berlaku Pada Diri Kita?
Video Menarik 1 - Kenapa 4 Das Tembakan Baru Singa Mati?
Video Menarik 2 - Tiga Pelacur Thailand Belasah Satu Lelaki Mat Salleh Sampai Menangis?
Video Menarik 3 - Kenapa Lelaki Melayu Suka Melanggan Pelacur Russia?
Video Menarik 4 - Pelacur Arab?
Video Menarik 5 - Antara Cemburu Lelaki Dengan Cemburu Pengkid. Mana Lebih Membawa Kepada Maut?
Video Menarik 6 - Penyanyi lelaki Buka Seluar Semasa Persembahan!
Video Menarik 7 - Lain Kali Pakailah Spender!
Video Menarik 8
Video Menarik 9
Video Menarik 10
Video Menarik 11
Video Menarik 12
Video Menarik 13 - Zakar Palsu
Video Menarik 14 - Empat Bapak Ayam Pukul Dua Pelacur?

2 comments:

bombay said...

dah lama xkene pukul uncle..yela..dah besar..sekarang dye tegur je..;)

Hanuar said...

Saya yakin Allah swt itu Maha Adil, tak semestinya akan memihak kepada siibu saja sekalipun bersikap ikut kehendak hati.

Betulkah perbuat si ibu ini disisi tuhan ?hemencelundseda