Kenali mereka

Friday, January 6, 2012

Video Menarik 11

Video Menarik 11

Tergamakkah anda menjadi seorang pembunuh?

video

Kalau korang dah tak tahan nak mengentot tahap kritikal...



1. Cepat-cepatlah nikah...kalau tak mampu sebab mahal sangat belanja kahwin (cikai-cikai pun kalau bersanding paling kurang RM15,000 itu pun kalau bakal mak mertua tak demand giler-giler)

atau...

2. Nikah kat Siam pastu bayar denda...hi hi

atau...

3. Kalau masih tak mampu jugak lebih baik berpuasa..

atau...

4. Bila perut dah kenyang plak lepas berbuka, tetiba nafsu naik mencanak 90 darjah! Kena capmelanlah jawabnya pastu boleh tembak lipas atau cicak untuk jadi penembak terbaik yang tak akan dapat pingat sampai mati. (tertakluk pada daya kuasa menembak). Tak payah tunjuk alim lah...benda yang tuhan ciptakan tu bukan untuk kencing saja!

atau...

5. Terpaksalah pakai baju hujan (kondom) seperti yang disarankan oleh Hishamuddin Rais (Sebelum mengawan sediakan baju hujan) dan (Sila gunakan kondom untuk kesihatan bersama). Bro Hisham, lu buat lawaklah suruh orang pakai kondom supaya risiko HIV dan gejala buang anak dapat dikurangkan..) Kalau ikut logik memanglah betul tapi sendiri mau ingatlah dari segi hukum..Camner pun aku suka baca artikel lu walaupun kita berbeza pendapat. Wa salute gaya penulisan lu bro!

video
Apa komen bro Hisham tentang makhluk paranormal?

Curang
Curang 2
Curang 3
Curang 4
Curang 5
Curang 6
Curang 7
Curang 8
Babi Berwajah Manusia?
Bilakah Kali Terakhir Anda Kena pukul Dengan Ibu? Sakit Tak? Nak Buat Lagi Tak?
Berhati-hatilah Kaum Lelaki Kalau Ada Niat Nak Cureng...
Apakah Akan Kita Lakukan Sekiranya Ianya Berlaku Pada Diri Kita?
Video Menarik 1 - Kenapa 4 Das Tembakan Baru Singa Mati?
Video Menarik 2 - Tiga Pelacur Thailand Belasah Satu Lelaki Mat Salleh Sampai Menangis?
Video Menarik 3 - Kenapa Lelaki Melayu Suka Melanggan Pelacur Russia?
Video Menarik 4 - Pelacur Arab?
Video Menarik 5 - Antara Cemburu Lelaki Dengan Cemburu Pengkid. Mana Lebih Membawa Kepada Maut?
Video Menarik 6 - Penyanyi lelaki Buka Seluar Semasa Persembahan!
Video Menarik 7 - Lain Kali Pakailah Spender!
Video Menarik 8
Video Menarik 9
Video Menarik 10
Video Menarik 12
Video Menarik 13 - Zakar Palsu
Video Menarik 14 - Empat Bapak Ayam Pukul Dua Pelacur?

3 comments:

Najib Hensem said...

salam uncle..gua pun peminat bro hisham jugak ha ha

Liyxa Higuain said...

eeee rase nak pitam liza tgk uncle...bodo betol manusia yang sanggup buat mcm tue...kalo ye pown jgn la sampai nak gugur kan...bg kat org yang memerlukan..ni x..bintang pown sayang kan anak tau...ni manusia sanggup buat mcm tue...adoii...mmg bbebetol bengang ah...

Anonymous said...

MANTAP
LGU KITA
BOY BUAT BANYAK B



ANYAK OK