Kenali mereka

Tuesday, April 17, 2012

Ariff anak Latiff (Part 2)

Ariff anak Latiff (Part 2)

(Klik imej untuk lebih besar)
Inilah dia 'Ariff anak Latiff' yang menjahanamkan rekabentuk rumah yang aku duduk ini.
Hensemkan? Kening, bulu mata dan rambutnya lebat, matanya jernih, misai macam bulu 'poen' anak dara sunti, tinggi sekitar 175cm, bentuk badan macam model. Sesiapa yang berminat nak berkenalan dengan mamat ni silalah email saya untuk mendapatkan nombor taliannya tapi perempuan jer sebab dia straight. Untuk kaum adam, jangan sesekali pandang lama-lama misai dia sebab takut terangsang nanti..

Ariff, mekasih banyak2lah sebab masakkan 'dinner' untuk abg malam ni. Sedap sangat air tangan kau. Rasanya hampir sama dengan resepi Reena (pembantu rumah yang berkhidmat dengan aku selama 7 tahun). Kau adalah lelaki Malaya yang pertama yang masakannya mirip dengan resepi Reena. (Sayur bayam masak air dengan sambal udang). Baru pertama kali masak dah power!

(Klik imej untuk lebih besar)
Aku boleh beri 2 bintang saja sebab pemilihan warnanya agak kucar kacir tapi suasana bilik ini nampak 'cool' dan romantik. Lighting memang boleh beri 3 bintang sebab 'mood' untuk bersenggama lebih terangsang serta slow & steady. Haruman aromaterapi yang diberi tu memang sangat sesuai dengan keluasan bilik (13 kaki x 14 kaki). Cuma sayang sangat sebab kau tutup terus tingkap bilik tapi ada baiknya sebab suara 'mengerang' orang tak dengar. Wakaka..

(Klik imej untuk lebih besar)
Ruangan santai yang ko buat ini serta dibantu oleh Pak Din aku cuma boleh beri 4 bintang jer sebab sisa makanan kucing ko tak bersihkan dulu sebelum gambar ini diambil!

(Klik imej untuk lebih besar)
Bilik tetamu untuk yang sudah berkahwin ni aku beri 2 bintang saja sebab cerminnya tak sesuai, penutup kotak 'DB' tak beli-beli lagi dan lampu pelangi atas kepala katil dah terbakar sebelah!

(Klik imej untuk lebih besar)
Bilik tetamu lagi satu untuk tetamu kelamin yang ini aku boleh beri 5 bintang sebab designnya mirip kemah bangsa arab terutama dari Libya.

(Tak payah klik imej lebih besar sebab tak siap lagi)
Ariff akan menjahanamkan ruang makan ini tak lama lagi. Ko buatlah apa yang ko suka labu.

Part 3 akan menyusul. Lihatlah sendiri hasil karya beliau pada bilik 3 bilik tamu untuk orang bujang.

Sila rujuk

5 comments:

Unknown said...

lawaaaa nyeee..........

Liyxa Higuain said...

da mcm 5 star hotel...sumpah....

Noor Abdullah said...

cantik concept..bilik uncle pun dah tukar concept.. ^_^

^MaX2™ said...

Terbaek!

kresna said...

aku indon tukang juga,boleh kew aku jadi macam arif,lukis plan autocad boleh,yang jelas aku peminat uncle,...