Kenali mereka

Monday, February 27, 2012

Adnan Sempit 2, Wadi Hadramawt & Taj Hadramawt?

Adnan Sempit 2, Wadi Hadramawt & Taj Hadramawt?


Salam semua,
Aku baru sampai Janda Baik selepas menonton wayang Adnan Sempit 2 dengan seorang yang awekz yang cun melecun kat Wangsa Walk sekitar 6.10 petang. He..he..

Masa dalam panggung tu, 10 minit yang pertama aku layan popcorn dulu (kaki bersila) sambil memerhatikan reaksi penonton. Aku terpengaruh untuk menonton filem ini kerana komen 'power' seorang wartawan Hmetro. Sekitar setengah jam, aku hanya tersenyum dan ketawa kecil bila muncul pelawak Angah Raja Lawak.

Bila nak habis barulah aku dapat lawak besar bila Shaheizy Sam sebut dailog 'conditioner'.

Pada pendapat aku, Filem Adnan Sempit arahan Ahmad Idham lebih baik dari Adnan Sempit 2 arahan Ismail Bob Hasim atau mungkin aku terlalu mengharap yang terbaik untuk Filem kali ini. Entahlah...popcorn pun makan tak habis dan masih berbaki tiga suku bekas yang sengaja aku tinggalkan atas kerusi untuk rezeki semut dan makhluk yang lain.

Restoran Taj hadramawt

Pastu aku pergi Restoran Taj Hadramawt (ngan awekz cun tu lah) kat belakang Taman Melati tu sekitar 8.30 malam. Bila aku tanya waiter tu adakah Restoran Wadi hadramawt dengan Taj Hadramawt tu sama, dia pun jawab agak gagap...SAMA..

Aku rasa macam ada benda yang tak kena jer!

Mandy lamb di Restoran Taj Hadramwat lebih murah berbanding Wadi Hadramatwt

Aku pun orderlah Lamb Mandy ngan Papaya Juice. Kesimpulannya rasa agak mirip cuma nasinya saja kekadang aku tergigit lima hingga enam kali terasa keras sikit.

Restoran Wadi Hadramawt

Pada pendapat peribadi aku sendiri aku lebih suka makan di Restoran Wadi hadramawt kerana hiasan dalaman dan luaran agak mewah, masakannya, layanan pekerja, kebersihan luaran, dalaman serta bilik airnya lebih besih dari Taj Haramawt walaupun harga di Taj Hadramawt lebih murah.

Sorilah semua aku nak beransur dulu sebab besok aku nak cat siling ruang makan dan dinding bahagian dapur plak.

4 comments:

zooby gamez said...

Thanx for sharing all these wonderful Posts and Blog.I really like them and looking forward for the newposts.You can download Arma Queens Gambit,HEAVY FIRE AFGHANISTAN,SYNDICATE and Wargame European Escalation From zoobygamez.

tokgua said...

20:37 Telah banyak nikmat yang Kami berikan kepadamu di lain Kali.

Alhamd, slm.

PS pasal artikel ni, tak pasal2 wa baca ini ayat....t kasih Dan alhamd bro.

Anonymous said...

mm uncle solat maghrib dimana yerk?

Anonymous said...

The Blog is nice