Kenali mereka

Monday, April 23, 2012

10 Tahun Goyang-Goyang Akhirnya...

10 Tahun Goyang-Goyang Akhirnya..

Dato' Seri Haji Mohd Shafie bin Haji Apdal
Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah Malaysia
Kerusi sudah goyang...Kenapa pegang benda tu?

video
layan lagu ni dulu sambil renung dalam-dalam gambar mereka

Zahida...10 tahun satu jangkamasa yang lama bersama denganya. Anda yang memilih jalan ini. Kita tidak dapat matahari dan bulan dalam satu waktu yang sama.

Artikel goyang-goyang
Zahida Rafik terkedu
Shafie nafi beri Zahida ‘wang begitu banyak’
Shafie Apdal Nafi Beri RM1.5 Juta Kepada Zahida Rafik
Akaun Twitter Zahida Rafik 'Panas' Dengan Sindiran

Selalunya yang 'disimpan/bela' akan 'melopong' akhirnya kerana terpaksa menjaga 'kedudukan' melainkan kalau 'mamat' tu ada telur tak takut bini macam Bung Mokhtar

Zizie Ezette, Aku tabik spring kat laki hang Datuk Bung Moktar Radin tak takut dengan bini dan berterus terang. Tak kiralah jadi isteri nombor berapa pun janji dia berani berkata benar. "Seek The Truth". Bini 'mamat' tu pun juga control beberapa 'portfolio' kementerian tu. Tak gitu Datinn...Cipet punyer perempuan....Jangan kacaulah tugas suami kat kementerian tu! Lu punya pasal kerana monogami nama laki lu rosak! Jangan akhiri hidup ini menjadi hina kerana cuba melanggar ketentuanNYA seperti yang tercatat dalam sejarah lampau..

5 comments:

aren said...

lebih afdal nikah je....

Mcats Thinker said...

hahahahaha...goyang..jangan tak goyang..hehehehe

matt lehman said...

dah ada surat rasmi penafian dari shafie afdal.

dengar cite ni semua khabar angin dari pembangkang je

p/s : shafie afdal ke shafie bedal ni..keke

Fahmi Ismail said...

Lebih afdal jika Shafie Apdal ni mengaku dan bawa ke mahkamah beserta bukti..jangan main ugut dengan saman ja...InsyaAllah, orang dah tak bawa mulut dan fitnah macam-macam..habaq ja la benda betul...apa punya turr..

Anonymous said...

Dia nak bawa kes ni ke mahkamah perancis...dah nak dekat ngan mahkamah padang masyar tu...kalau jalan duta tu jauh lagi...