Kenali mereka

Sunday, April 22, 2012

Zainal Abidin Awang Kechik (Part 1)

Zainal Abidin Awang Kechik (Part 1)

"Mr Goreng"
Kenapalah orang dalam UMNO boleh simpan orang macam "Mr Goreng" ni?
Dato Zainal? Paler Jubo hang! Bila dan saper yang bagi title Dato? Jumaat lepas (20-4-2012) janji nak pergi sama dengan mamat tu, tau-tau pergi dengan orang lain. Cipet punyer perangai!
Berapakah nilai satu beg yang Robert beri tu. kalau nak goreng pun agak-agak arr..takkan dengan member rapat sendiri pun ko goreng. Goreng pakai minyak sapi lagi tuu..

Aku tiada sebarang sebarang kepentingan dalam isu korang berdua tapi tak baik tipu orang bro. Orang datang dari jauh minta tolong dengan aku sebab ko 'goreng' dia!

Jam tangan setiap satu bernilai ratusan ribu tu berapa banyak ko ada dalam simpanan dan dari sumber mana ko rembat?

Farihin Abdul Fattah
Mantan pengurus Kumpulan Raihan
Farihin juger pernah kena 'goreng' dengan SiLahabau Zainal!

MMP (Mulut macam Poen)
Dato', sekadar bertanya dan tolong jawab dengan jujur, kenapa SiLahabau Zainal tu boleh dapat sticker kereta & Pas Jabatan Perdana Menteri? Ini baru soalan saya yang pertama....

Tuhan tu maha kaya, dia beri pelbagai maklumat satu persatu melalui orang perseorangan, email dan pelbagai sumber kepincangan 7 spesis tu selepas "Ramalan Mimpiku 33".

Lepas ni saper...entahlah...

bersambung

Zainal Abidin Awang Kechik (Part 2)

2 comments:

^MaX2™ said...

Apasal ngan dir ni?
cite hot?

aren said...

"Mr Goreng"Kenapalah orang dalam UMNO boleh simpan orang macam "Mr Goreng" ni?

jawapan kpd persoalan diatas, rasanya begini jawapannya, kalau dh sampah, mmg disekelilingnya pun akan dikerumuni sampah.... so tk mustahil la sampah akan bertimbun kalau sampah yg dok ada tk dibuang....blh bawak penyakit ooo... bahaya!