Kenali mereka

Tuesday, April 26, 2011

Aku akan bersara sebagai pengkaji paranormal hujung tahun 2011.

Aku akan bersara sebagai pengkaji paranormal hujung tahun 2011.

Pengakuan persaraan ini telah diumumkan dalam rancangan Malaysia Hari Ini - 25-4-2011 - 8.40pagi.

Saya akan memulakan perniagaan sepenuh masa selepas ini. Perniagaannya adalah membekalkan keperluan asas makanan/minuman rakyat Malaysia setiap hari. Akan saya umumkan nanti bila tiba waktunya

(Klik imej untuk lebih besar)

Semuga perkenalan anda dengan Aiqqal Azman di (Facebook) mampu memberikan sinar baru dalam hidupnya.

Dikesempatan ini aku mohon jasa baik pelawat blog yang saya hormati agar dapat mendoakan adek Aiqqal bin Azman supaya segera sembuh dari mengidapi penyakit misteri yang dihadapinya. Kesnya sungguh unik. Aku bersama Team PSI telah dimaklumkan oleh keluarganya yang Aiqqal sangat berselera untuk makan sehingga lima pinggan nasi setiap hidangan namun tubuhnya semakin kurus setiap hari sehingga terpaksak dimasukkan kedalam ICU selama 4 hari minggu lepas kerana tiada zat dalam tubuhnya!

Doktor pakar (Maaf saya terlupa mencatat nama doktor yang berkata demikian pada orang tua Aiqqal) dalam Hospital Pakar Ampang Puteri telah surrender kerana gagal mengesan penyakit yang dihadapinya! Bomoh dan para ustaz juga gagal mengubati penyakitnya minggu yang lalu (mungkin tidak serasi kot).

Alhamdulillahirobbil’alamin kini penyakit Aiqqal sudah hampir sembuh dan berat badannya semakin naik.

Saya juga mengambil kesempatan mengucapkan jutaan terima kasih pada saudara Mazli Hassan Golddust kerana memperkenalkan Aiqqal pada kami. Terima kasih bro Mazli.

"Wahai orang-orang yang percaya, kebanyakan habr (ulama agama), dan rahib, sesungguhnya mereka memakan harta manusia dengan cara palsu, dan menghalangi daripada jalan Allah." (At- Taubah:34)

"Ikutlah orang yang tidak meminta upah (dalam menyampaikan agama) kepada kamu, merekalah orang-orang yang mendapat petunjuk yang benar." (Ya Sin : 21)

Allah yang disanjung

To Seek The Truth


Nota
Dapatkan kisah benar pengakuan benar ayah, ibu, saudara-mara serta pesakit sendiri yang mengahadapi gangguan saka di dada akhbar XXXXX tidak lama lagi (eksklusif!)

10 comments:

Hafeezan said...

good luck uncle

βσвσℓιρƨ said...

teringat arwah along kawan baik saya :( smpai sekarng ttak tahu ape penyakitnya , ade yang cakp saka .arwah kurus dan badannya selalu sgt panas uncle :(

^MaX2™ said...

Good luck Uncle...
We will support you from behind....

Liyxa Higuain said...

semoga uncle lg terus berjaya dengan ape yg uncle lakukan selepas ni..liza dan bbdk PSI yang sentiasa meyokong uncle dr belakang...teruskan usaha mu UNCLE....go go go!

e-saving solution said...

semoga uncle seekers terus success.. uncle seekers pasti success dgn bisnes akan datang.. PSSTT.. rahsia luar biasa yg terbongkar!!, saksikan!!

Unknown said...

sedih plak gua dgr lu nak berhenti.. maka hilanglah sorang icon yg boleh gua kritik. apa2pun, gua doa lu hidup aman sentosa dan jumpa apa yg lu cari2 selama ini. kesempatan ini jugak gua rendahkan diri mohon ampun dan maaf atas segala salah dan silap, terkasar bahasa terhadap lu.

moga lu berbahgia dunia akhirat.

gua jugak maafkan segala apa yg lu terbuat silap dgn gua. maklumlah.. soal hati, allah taala jer yg tahu.

all the best

Ahmad Hamdan said...

gua tak pernah perasaan lu wujud dalam dunia ni . tak tahu pula masih wujud manusia yang takbur macam lu ni . lu nak bersara hujung bulan ni gua rasa lagi masyarakat alu alu kan .

Cadbury Gegerlz said...

mungkin cerita penunggu istana tu benar .. tp terpulang pada anda semua nak menilainya mcm mna .. sokonglh sikit cerita melayu kita .. xkan asyik nak sokong n percaya cerita indon dgn omputih jek .. benda halus nie mmg benar2 wujud cuma kita jek yg xnmpk ...
p/s : sy doa kan uncle berjaya dlm apa jua uncle ceburi ..

VAMP MALAYSIA said...

Go! Go! Go! Uncle.. Bro! good luck..

Amir_PSI said...

Salamm...xpe..lepas Uncle bersara..saya akan gantikan tmpat Uncle..
To Seek The Truth"
Capt Amir...