Kenali mereka

Tuesday, May 8, 2012

Profesor Temberang Ahli Perniagaan RM150,000

Profesor Temberang Ahli Perniagaan RM150,000

Prof. Dr. Mohd Sofie Marzuki
(017-2596970)
Modus operandi Profesor Temberang aka 'Prof Rang' ini cukup licik. Beliau mendakwa semua kelulusannya (prof & doktor) dalam simpanan Presiden Singapura. Semua orang dia kenal dan semua orang tak boleh pakai. Dia saja yang hebat. Beliau juga mendakwa produk Safi itu adalah produknya satu ketika dahulu.

Keratan Akhbar (klik)

Produk buat kat belakang rumah jer? Adusss..

Bukan sekadar ahli perniagaan, media cetak & elektronik serta yang berpangkat besar saja, tapi DOKTOR pun kena kencing dengan 'Prof Rang' ni. Dia suka sangat kalau orang memanggilnya 'Prof' padahal SPM pun takder! Kenapa Prof. Dr. Mohd Sofie Marzuki aka 'Prof Rang' ni suka memalukan orang Negeri Johor?


Beliau mendakwa sebagai pemain bass kumpulan 'Sweet Charity' dan lagu 'terharu' adalah suaranya. Welawei...Aku rasalah 'Prof Rang' ni kuat berfantasi!

Paling besh sekali dia kata ada 500 hektar tanaman kelapa sawit dan 9 biji kereta termasuk sebiji Ferrari mengalahkan kerabat Johor. Apa yang aku tahu mamat ni cuma ada sebiji Kancil buruk jer!

Dan yang paling sedih, aku yang tak tau apa-apa tentang produk ni pernah dijemput kesidang akhbar bersama Amy Search untuk memberikan sijil penghargaan kepada para pengedar. Dengan aku sekali pun kena kencing dengan 'Prof Rang' ni! Waaaargh...siot aaarr..

2 comments:

Liyxa Higuain said...

hahahhaa...mmg x boley la kan uncle...yg klaka ahli kumpulan sweet charity tu..pom pang sungguh cerita dia...

Liyxa Higuain said...

mmg klaka pompang neh...cite power...yg best tu die ckp slh sorg ahli sweet charity...x boley la uncle...profff la sgt!!..izin kan liza share kat fb boley?