Kenali mereka

Wednesday, May 2, 2012

Mencari Kebenaran Di Sebalik 'Abdul Taib Mahmood' Kepala Menteri Sarawak

Mencari Kebenaran Di Sebalik 'Abdul Taib Mahmood' Kepala Menteri Sarawak



Salam sejahtera Uncle,

saya sangat berminat membaca blog uncle. hampir setiap hari sekiranya ada kelapangan saya akan membaca blog uncle menerusi notebook atau tablet menerusi arus internet 3G.
Uncle, saya berasal dari sarawak. berbansa iban dan bertugas d sibu. seperti mana yg uncle tahu, pemimpin negeri sarawak memang pucuk pimpinan selama 30 tahun iaitu dari tahun 1981 sehinnga sekarang (harap-harap ler).
( http://en.wikipedia.org/wiki/Abdul_Taib_Mahmud )

saya sebenar nya tidak berapa gemar bebicara bekenaan dgn politik tambahan lg saya tidak arif mengenaikan pun..namun saya tahu sedikit sebanyak mengenai duni politik...tikap batu sembunyi tangan, bagai membaling batu belumpur, dan sebagai nya.

setelah saya membaca blog blog uncle, ada beberapa isu yg berkaitan dgn ahli politik dan pegawai pegawai tinggi kerajaan yg mohon agas bersihkan diri sebelom kotaran d balit bersetakan kain kafan...jesteru itu sudah tentu uncle juga turut agar tetarik dgn kepercayaan RAKYAT Sarawak yg kini semakin hari membenci kempipinan Taib mahmood atau lebih dkenali dgn pagilan '
AKI UBAN' or THE WHITE HAIR RAJAH"...beristerikan wanita lubnan yg ukan lawan bagi org tua yg berumur seperti nya..namun itu lah pilihan zahir dan batin yg kami (rakyat sarawak) percaya bahawa semua itu adalah kehendak sesuatu d sebalik org itu sendiri iaitu jin atau pun bomoh import (konon nya dari jordan,indonesia,thailand dan sbg...)

maklumat yg saya ceritakan kepada uncle ini ada lah daripada sumber internet dari beberapa blog yg boleh dpercayai antaranya sarawakreport, theshield.blogspot,dayakbaru.blogspot, dan sebagai nya.


jika uncle meneliti gambar gambar taib mahmood..uncle google jer..uncle ankan melicat satu warna yg sentiasa ada bersama dgn aki uban ini ia itu warna kuning,
cincin zamrud dan sebagai nya...uncle, rata rata org sarawak sudah masak dgn tipu helah dari dia. harta haram yg d kaut oleh nya selama 30 tahun ini berada dmana mana (seperti yg ternyata dlm sarawakreport)...

ingatkan cepat mati sebb makkok nie guna begnajis pakai buang tp panjang juga umur dia.. kalau boleh uncle unsha usha sikit dng aki uban ini....sampaikan PM dan MANTAN PM dulu pun pernah kena TIAW ngan org tua nie...kalo ada mimpi pasal tib mahmood nie uncle usha kan k...

salam
terima kasih. dari..

SARAWAK...

Jawapan
Sehingga hari ini saya gagal mendapat sebarang maklumat dan bukti sahih ditangan. Samada luahan dari pembaca ini benar atau tidak saya tidak berani komen. Sekiranya ada diluar sana yang mempunyai sebarang bukti kukuh bolehlah email pada saya secara peribadi untuk dikongsi bersama dengan pembaca yang lain.

Uncleseekers
Seek The Truth