Kenali mereka

Tuesday, May 1, 2012

Azmin Ali 'Dihembus Kerja' oleh seorang Awekz? Fuiyoo..Syabas Inspektor Shahab.

Azmin Ali 'Dihembus Kerja' oleh seorang Awekz? Fuiyoo..Syabas Inspektor Shahab.

Klik imej untuk lebih besar
Mula-mula panaskan kuali, selepas itu tuangkan minyak, lepas tu masukkan rencah, burung dan gaul hingga rata. Biarkan sekitar 5 minit. Kalau burung itu berhenti berkicau tandanya sudah masak.

Klik imej untuk lebih besar

Burung apa tu..burung murai...burung apa tu..burung murai....burung apa tu..burung murai... Suka burung murai yer awak? 'Hembus kerja' burung murai tu puas-puas yer...hu hu

No tepon saya akak simpan lagikan? Dua kali jumpa kat Janda Baik tapi tak pernah citer panjang. Kali ni kalau jumpa kita story ek.

Berlari berkejaran, seindah bunga ditaman...
Dinda...Kanda...
Burung pun turut menyanyi...
lalalalala...



Sumber (klik)

7 comments:

Anonymous said...

SAMSIDAR TIDAK PUAS DENGAN ASSMIN. KERANA ANU. ASSMIN CARI LAUK BARU. ANU BERBULU PERKAHWINAN SEJENIS TERGENDALA KERANA BERSHIT.

Aku Peduli Apa @ APA said...

TADI PUNYA KETAWA TERKENTUT TAK HABIS LAGI..LU BUAT LAGI BRO.

GUA NAK TIDO LAH,TK LARAT NAK LAYAN GELAK TENGAH MALAM NI...

ESUK SAMBUNG GELAK...

Anonymous said...

Sivaji The Boss:

Dalam budaya manusia tiada nilai agama dan tamadun berakhlak, isu keaiban peribadi dijadikan mainan golongan yang selekeh. Maka muncullah kisah seks dan skandal peribadi tokoh politik itu dan ini sebagai senjata beracun membunuh musuh politik masing-masing.

Dalam Islam, perbuatan mendedahkan keaiban peribadi sebagai senjata politik adalah perbuatan yang dilarang oleh Allah dan rasulNya. Ia haram. Hanya mereka yang jahil nas-nas agama sahaja yang menyangka itu adalah suruhan syarak. Malangnya praktik ini telah diamalkan oleh ramai tokoh dan penceramah politik sejak dahulu lagi di negara kita ini.

Samada PAS, UMNO dan PKR; ramai individu dalam parti-parti itu telah terbabit dalam perkara yang diharamkan oleh syarak ini. Tuduhan seks, arak, kaki judi dan seumpamanya sudah menjadi ringan di lidah mereka. Bahkan kadang-kala mereka menghina rupa ciptaan Allah yang ada musuh-musuh politik mereka seperti mengatakan si botak, gagap, hidung besar, mamak dan lain-lain. Mereka melanggar pantang larang agama dalam berpolitik.

Wabak inilah sedang memakan diri mereka sendiri. Mereka yang tiada etika dan akhlak telah dan akan terus terbabit dalam hal ini. Sedangkan Nabi s.a.w “Sesiapa yang menutup (keburukan) seorang muslim, Allah tutup (keburukannya) di dunia dan akhirat” (Riwayat Muslim).

Marilah kita bermufaraqah atau meninggal segala pelakon atau watak yang selekeh dan rela menghalalkan apa sahaja untuk kepentingan politik mereka. Tanpa mengira parti! Mereka mesti diusir dari pemainan bodoh ini. Kita tentang semua pelakon politik yang suka menyelak kain orang. Tak kira kerajaan atau pembangkang. Kita dijadikan ‘penonton bodoh’ yang seakan merelakan apa sahaja watak yang mereka lakunkan. Politik kita memerlukan nafas baru dan dibersihkan dari golongan yang jijik dan kotor ini! Kita perlukan politik idea, bagaimana dan cara membangunkan umat dan rakyat agar hidup berdisiplin, bermaruah dan bertamadun. Bukan cerita-cerita bodoh seperti ini!

Ceciter said...

hembus hembus ahhh..hembus hembus ihhh..kerja kerja ahhh..kerja kerja ihhh..hahaha hihihi..hilang gigi tinggal gusi :)) KANTOIII Toinkk!!!

masam23 said...

Zaman ni kan zaman 'clone'!... Muka 100% sama, bentuk badan sama, gerak tubuh pun sama, tapi bukan dia! Mungkin mahkluk ni Qarin dia ke, dopelganger,saka atau hantu raya dia!
HA!HA!HA! (Saya jamin pejabat tu pasti sedang atau sudah diubahsuai!)

HABIB said...

this is best bro! HAHA.

Anonymous said...

salam...sesungguhnya sy bkn la insan yg tllu pndai dlm agama nmun sy sbgai org islam sy cma nak shre pew yg sy thu..sy cma nk tny..uncle umo bp ye?? sthu sy dlm islam adalah haram mndedahkn aib ssorg..nie sy tgk uncle dgn rse tdk mlunyer mndedahkn gmbr dan aib org tnp rse mlu sbg org islam..nie sy tgk tjuk yg uncle letak pun tjuk yg mmg xsesuai..astafirullah nauzubillah..hny ALLAH sj yg MAHA MENGETAHUI dan MAHA MENGHUKUM..amin