Kenali mereka

Friday, May 18, 2012

Mohon tafsir mimpi saya

Mohon tafsir mimpi saya


 
 
 
Komen saya - Terdapat perbezaan mentaqwilkan sekiranya lelaki bermimpi wanita tanpa berpakain dengan wanita bermimpi sebaliknya kerana pelbagai faktor situasi mimpi tersebut. Setiap mimpi diantara kita berbeza disebabkan rasa resah, dendam, marah, gembira, berduka, takut, kurang sihat dan pelbagai. Mimpi pokok selalunya digambarkan sebagai pelindung dan rezeki kerana dapat menikmati buahnya atau keindahan bunganya.

Mentaqwilkan mimpi sendiri atau rakan-rakan tidak semestinya tepat kerana yang pandai mentaqwilkan mimpi hanyalah Nabi Yusuf.

Bagaimana mentakwilkan mimpi (Part 1) & (Part 2)

Saya minta maaf banyak-banyak sekiranya email yang anda berikan, saya belum membalasnya lagi. Pepaham je lah ek...

1 comment:

Anonymous said...

Rasanya wanita tsb bakal dpt cahaya mata kot.... saja nak tambah uncle punya tafsir... he he.

AzMiR