Kenali mereka

Thursday, January 21, 2010

Video Youtube Bantai Uncle dari Lennyhiip, Lorongkarat & hari2Stim?

http://www.youtube.com/user/lennyhiip#p/u

http://www.youtube.com/user/lorongkarat#p/u

http://www.youtube.com/user/hari2Stim#p/u


Sapa tak kenal keturunan Al-Attas ni?? Kaki pembelit, penipu, hisap darah dan gila seks! Bukan dengan manusia sahaja dia sondol, ngan beruk pun dengan stim.

Lantas terhasillah rancangan Seks, iaitu buah tangan terbaru Syed untuk merosakkan minda remaja. Dulu dia nak rosakkan orang dengan cerita hantu, bila tak jalan... dia cari idea baru! Dasar Pembelit!!

Kalau nak tahu, Syed ni adalah keturunan bangkai yang langsung tak boleh dibuat baik. Ibarat melepaskan anjing tersepit, dia akan gigit balik orang yang lepaskan dia....

Dan itulah yang berlaku terhadap isteri Syed ni. Dah bagi betis, Syed ni nak peha! Dia sedap-sedap tipu syarikat Manja (produk minuman), isterinya yang bankrap!

Namun bak kata orang, "bangkai yang disorok di bawah karpet... pasti akan berbau jua"... Kini penipuan dan temberang Syed sudah diketahui umum dan tersebar luas. Mukanya yang macam kambing dan tak laku hingga kena 'tendang' daripada mengendalikan rancangan "Seekers'.

MALAH DIA JUGA DAH KENA SAMAN DENGAN "LANDO" KERANA PERANGKAP LANDO DALAM SIRI SEEKERS. DISEBABKAN UNCLE NI BANKRAP (DAH KENA SENARAI HITAM)... JADI DIA BUBUH NAMA EMAK DIA SEBAGAI TAUKE SYARIKATNYA. BILA KENA SAMAN, EMAK DIA YANG SEKARANG KENA PERINTAH BANKRUPCY SEBAB DISAMAN LANDO...

BEDEBAH BETUL!!

http://uncle-seekers.blogspot.com























No comments: