Kenali mereka

Saturday, December 3, 2011

Bencana Alam 33 - Rumusan Ramalan Mimpiku terhadap Tragedi Sederhana yang terawal

Bencana Alam 33 - Rumusan Ramalan Mimpiku terhadap Tragedi Sederhana yang terawal

Hari ini 3 Disember 2011. Seperti dalam Ramalan Mimpiku, tragedi sederhana yang terawal Bencana Alam 33 sudah pun berlaku. Disini saya sertakan maklumat tentangnya untuk dikongsi bersama dengan pembaca.


Jambatan Runtuh di Indonesia



1. Tarikh


Kejadian berlaku pada 26 November 2011

2. Angka kematian




3. Masa



Jambatan Kutai Kartanegara, Kalimantan Timur runtuh pada kira-kira pukul 4.00 petang

4. Lokasi kejadian

Tetapi kejadian berlaku di Kalimantan.

Saya memohon maaf Ramalan Mimpi saya kali ini tentang Tragedi Sederhana tersasar dilokasi sebenar. Saya harus banyak belajar dariNYA supaya ramalan akan datang tidak tersasar jauh.

Tragedi Besar

Adakah tragedi ini yang dimaksudkan dalam Ramalan Mimpi saya?




Ramalan Mimpi saya tentang tragedi besar yang akan berlaku bukan seperti artikel diatas.

Sekali lagi ramalan mimpi saya kali ini tersasar berkenaan tarikhnya…(Klik). Maafkan saya.. :(..Sememangnya bukan mudah untuk mentaqwikan mimpi secara tepat!

Kejadian Tragedi Besar ini mungkin berlaku waktu terdekat….


Masih ada 2 lagi baki tragedi sederhana sebelum 20 Disember 2011 dan 3 lagi tragedi besar yang bakal terjadi seperti dalam Ramalan Mimpi saya. Saya akan cuba tulis berkenaannya dalam waktu terdekat.

Pada saya, merawat pesakit yang berkaitan dengan makhluk paranormal tersangatlah mudah (celah gigi jer dengan IZINNYA) seperti (Angkara Saka), (Angkara Saka Penggerun),(Angkara Saka Suami Berlegar di dalam rumah) dan banyak lagi artikel rawatan ini belum disiarkan lagi, tetapi untuk mentaqkwilkan mimpi bukanlah sesuatu yang mudah seperti disangkakan...Hanya Nabi Yusuf saja yang paling POWER dalam planet ni! Ilmu yang Allah anugerah pada saya ini dibaratkan sebutir pasir dipersisiran pantai jika dibandingkan dengan Nabi Yusuf

Artikel ini siap ditulis tepat pada pukul 5.11 petang dan publish pukul 5.15 petang hari Sabtu 3 Disember 2011.

Kalau ramalan mimpi ini benar-benar terjadi sekalipun, anggaplah ianya secara kebetulan. Yang pandai mentafsirkan mimpi hanyalah Nabi Yusuf.

Bagaimana mentakwilkan mimpi (Part 1) (Part 2)

...Yang ghaib hanyalah kepunyaan Allah...

6 comments:

Anonymous said...

salam bro.

saya ingat banjir di kajang semalam berlaku jam 3 ptg adalah bencananya..

-adik manja-

Shifa Sunday said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Outsider. Always Almost: Never Quite, £25, is published by Quartet Books

Read more: http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2061187/When-art-critic-Brian-Sewell-set-truth-father-hed-known-uncovered-sinister-story.html#ixzz1fWWX5oZ9

DSK- SEPUPU ANU AR-
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2068470/Dominique-Strauss-Kahn-admits-uninhibited-legal-sex-life-cost-French-Presidency.html

Anonymous said...

slm uncle. smlm tgk berita ada kemalangan bas dgn lori di brazil. 33 org terkorban.

zombie kampung nangka said...

ada kemalangan basikal di zimbawe...3 ekor kucing terkorban...haha..uncle dah melalut nk spin citer..dah jd isu global dh ramalan lu ni....lawak siot...agak2 ar...

Anonymous said...

assalam,
ramalan = telek
mimpi = mainan tido
mimpi yang benar hanya mimpi para nabi dan rasul. kalau kejadian itu kebetulan berlaku, rasanya bukan kerana tuan yang bermimpi melainkan allah swt menduga hakikat iman para pembaca blog tuan. wbgmanapun ilmu pengetahuan yang dipinjamkan pada tuan hebat.
tk.