Kenali mereka

Friday, May 18, 2012

Tomboy penipu besar (Part 1)

Tomboy penipu besar (Part 1)


Salam uncle.saya antara pembaca setia blog uncle,saya ada hajat sikit kalau ada masa free
Uncle tolong jenguk2 sikit gelagat minah tomboi yg dah menipu ramai org termasuklah saya dan isteri.untuk pengetahuan uncle minah ni jual handphone online(supply) harga mmg murah sikit,masa mula2 dulu mmg cantik penghantaran siap dtg rumah lg,jmp kat kl sentral bagai,tp bila dah start kantoi org dah post muka dia kat facebook masa tu kitorang dah panik sbb duit balance dah bank in kat dia dkt belas2 riban jglah,sbb dia ckap stock dah smp tinggal nak hantar je.tp smp hari ni uncle janji tinggal janji habis duit simpanan saya bayar refund kat costumer,sekarang ada balance dalam 10k lg adoi..ini baru saya uncle belum kira lg seorang cikgu di sabah yg kerugian hampir 50k dan yg lain2..

Yg saya risau sekiranya dia aktif tp menggunakan nama samaran utk mencari mangsa2 baru

Ps: uncle hati2 sikit bapak dg abgnya kuang hajaq cket biasalah barua penang.

Kesian isteri sy rasa bersalah tak sudah..

Link http://www.myscammer.df.my/2012/03/sharifah-nuzaihan-facebook.html

Uncle type nama ni sharifah nuzaihan kat google minah tomboy ni mmg psyco songlap duit org ramai.kesian kami bangsa melayu yg baru nak berniaga tp dah kena tipu


Salam,
Saya boleh bantu saudara tapi perlu ada bukti pembayaran dan lain-lain

salam uncle terima kasih atas perhatian uncle..
Saya try kumpul maklumat dan bukti dulu nanti saya e-mail uncle semula.kami rasa duit kami pun takkan dapat semula sbb tu sy buat mcm ni agar orang lain pun tak kena songlap.sekarang ni langsung tak dapat dihubungi,last sekali alasan dia kena tikam dkt LRT.hanya Allah yg dpt membalas jasa uncle

Komen saya - Kita tunggu episod kedua...

1 comment:

Derok said...

pergghh..lagi dasat dari kes sy..hoho