Kenali mereka

Sunday, May 6, 2012

Parti Kamasutra Rakyat Akan Ditubuhkan?

Parti Kamasutra Rakyat Akan Ditubuhkan?

Gambar Hiasan
Parti Kamasutra Rakyat ini hanya untuk mereka yang sudah berkahwin sahaja. Yang bujang sila gunakan lima jari.

Gambar Hiasan
Posisi Pertama - Poen Menangis Bukit Lanjan. Posisi ini amat sesuai untuk mereka yang sudah berumur 65 tahun keatas. Bagi mereka 25 tahun kebawah posisi zig-zag dialu-alukan.

Gambar Hiasan
Posisi kedua - Anak Patung China Menguap Permatang Pauh. Pastikan anak patung ini yang 'ori' supaya rasa masinnya tidak terlalu masin berbanding yang tiruan. Pelbagai posisi boleh dilakukan sebelum ia tertido.

Gambar Hiasan
Posisi Ketiga - Hembusan Kerja aka Poen bergigi Bukit Antarabangsa. Posisi ini mesti dilakukan dengan senyuman. Sebaiknya dengan iringan ketawa kecil dan amat digalakkan didalam tandas.

Dapatkan buku perlembagaan Parti Kamasutra Rakyat dengan segera. Terdapat sekurang-kurang 64 posisi yang harus anda amalkan untuk menjadi ahli. Selamat beramal..

12 comments:

cacamarba said...

kahkahkah..

aren said...

kah kah kah... parti kamasutra rakyat!.. mana dpt idea ni uncle? macam cibai... ;p

aren said...

uncle, sebenarnya parti kote rakyat! kahkahkah.. minta maaf la mana yg baca ni ahli, aku bukan nk hina parti tu, tp gmbr kote tu mmg klakar la... blh kena timbil mata aku tgk lama lama! kahkahkah..!

yon said...

terbaek uncle hahahahahahaha

yon said...
This comment has been removed by a blog administrator.
asymok.ambo said...

uncle, Lu memang Genius welaweiii!!!

asymok.ambo said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

lu punya otak mmg the best la uncle..hahahha..ingtkn apa td ghupa2nya pemimpin2 kencing rakyat..hahaha

panglima perangcyber said...

ni dah kira 180 sx hehe...

Kerajaan Rakyat said...

Anta suka beno buat-buat cerita la beb.... tak senonoh betol

azraai said...

SALAM.maaf sekali lagi saya menegur uncle...saya ingin bertanya kenapa Uncle membuka Aib mereka di ruangan ini?saya tak pasti apa niat uncle yang pasti membuka aib orang lain di larang dalam agama.mohon penjelasan.terima kasih, wasalam

Anonymous said...

uncle, benda sedap lah....semua org mengidammmm....nyam2

tapi, kalo uncle boleh bocorkan kebanyakan pemimpin anda/kita sama saja tentang naluri batinnya....lagi bagus...

jgn sesekali menyembunyikan benda yg salah dipihak pemimpin anda/kita...,pecahkan semua!!!

kalo uncle sayangkan UMNO, bersama2 kita benteras benda yg salah...

baru betul!!!

apa brg??? kalo pemimpin dipihak anda/kita pon sama mcm puak tu,....KALAU BETUL LAH!!!

saya tahu, uncle ada kekebalan sendiri yg org lain tak bleh kacau....hantamlahhhhh!!!

tak gitu uncle???

naz