Kenali mereka

Saturday, May 5, 2012

Cakra Alam, AlHikmah, Lincah & Indian Muslim

Cakra Alam, AlHikmah, Lincah & Indian Muslim

Syukur pada tuhan Wisma Cakra Alam ini dah takder lagi. Liat juga aku nak tumbangkan si Arief ni (klik) (klik) (klik) (klik). Macam-macam fitnah dia lempar kat aku sehingga sanggup buat laporan polis kononnya aku menyamar sebagai polis. Allah tu maha kaya, semua penipuannya sudah terbongkar dan pusat rawatan cakra alam pun dah tutup.

Bila Cakra Alam ditutup, si arief ni tukar pula modus operandi. Buka pula Pusat Rawatan AlHikmah. Kasihan isteri Arief ni. Hatijah, pesan kat laki hang sudah-sudahlah...duit dah banyak dan rumah sampai 4 tingkat, cuba meniaga secara jujur kan bagus.

Kenapa bangsa mereka 'India Muslim' suka sangat menipu bangsa Melayu kita?
MAHA'GARU' MAMAK PARPU PAYAT KARI ALKUTTY pengasas silat 'Lanchau' yang pernah di sumbat/buang di Pulau Jerjak atas kesalahan gangterisme ni teringin sangat nak jadi Melayu

Mana ada bangsa Melayu yang namanya Mauju? Pengasas sebenar Silat Lincah ini sebenarnya adalah bangsa Syed/Melayu bukannya 'Indian Muslim'! Tidak ada dalam sejarah 'Orang Kurang Upaya' sejak kecil dalam dunia ini menjadi pengasas/master/mahaguru seni pertahankan diri. Salah satu teknik yang akan saya bongkar dalam persilatan ini ialah bagaimana beliau boleh ditanam hidup-hidup. Podah! Abang Omar, sebaiknya serahkanlah semula 'title' pengasas ini kepada bangsa Melayu. Semua orang kanan dan jurulatih silat Lincah adalah bangsa Melayu. Kenapa keturunan ni pulak boleh jadi BOSS pada bangsa Melayu!

Kalau Hang Jebat tidak perlukan pengiring kenapa Abang Omar pula yang perlu.

video
Ini bukan ilmu bathin tapi keyakinan diri pada maha'garu', kawalan pernafasan dan ketegangan otot. Korang tengok muka sorang-sorang tahan sakit. Bathin kepala lanchau! Bathin tak keluar darah dan tak bengkak.

Abang marah ke? Boleh cari saya kat Janda Baik. Janda bang...feewiit...
Abang Omar, kenapa masih tak sahut cabaran saya berlaga bathin. Dah 6 tahun ni saya tunggu..Tarak telo ke macha...Entry akan datang saya bongkarkan teknik ditanam dalam tanah. Budak-budak pun bleh buat. Kacang jer. Hu hu

4 comments:

aren said...

assalam, uncle cuba bongkar jika ia fakta atau auta.. menarik juga ni...

Melayu Tulen said...

satu lagi uncle yg aku tak puas hati kat Silat Cekak Malaysia. ada patut lantik manusia KUTTY dari keturunan india jadi nakhoda silat warisan bangsa MELAYU ni. apa ingat dah takde Melayu Tulen lagi ke yg layak pimpin korang.
Pada aku yg menjatuhkan status MELAYU ni adalah orang Melayu sendiri. kononnya pembela bangsa Melayu. cit podah. korang sendiri pon kena pimpin bangsa lain. JANGAN DECLARE LA KORANG SILAT MELAYU ASLI! bikin malu satu malaya je.

Anonymous said...

Melayu Tulen:

Lu dah masuk ke dalam Persatuan Seni Silat Cekak?
Ada apa masalah kalo mamak jadi Presiden?
Aku rasa Hj Maideen takdak masalah dgn ahli2 Silat Cekak.
Cuba ko cite sket tang mana tak puas ati tu bro?

Anonymous said...

Thanks Uncle,

Saya dari kecik ayah saya dh ceritakan sape Omar Din ni..even ayah saya ada buku "Omar Din Dimakan Sumpah"..Silat Lincah bnyak gunakan jin dari kekuatan diri sndiri...suka menunjuk2 dari zaman 70an hingga ke hari ini xabis2 nk expose cari publisiti...klua masuk penjara now nk jadi hero Melayu konon...nk bertanding jd "Yang Berhormat" lagi ka thambeyy...huh buat malu Silat je..