Kenali mereka

Friday, May 18, 2012

Saya Kena Tipu

Saya Kena Tipu


Salam Uncle,

mungkin masaalah saya ni tidaklah terlalu besar untuk dihebahkan, tetapi sebagai pelanggan/pengguna, saya rasa patut saya hebahkan kepada orang ramai untuk tidak terus menjadi mangsa sesetengah pihak yang tidak bertanggungjawap, kerana pihak2 sepert iini lah yang akan menjejaskan nama baik seluruh kontraktor melayu secara kecil-kecilan.

Uncle boleh rujuk artikel dibawah

klik


Komen saya - Ayah saya selalu berpesan pada kami semua. "Kalau nak buat sesuatu buatlah yang terbaik atau tak payah buat langsung"

2 comments:

Anonymous said...

Setahu saya, kalau untuk kerja-kerja plumbing, hanya licensed plumber sahaja yang boleh buat.

akusayangmalaysia said...

ramai kontraktor tak berpejabat tapi yang spesis haramjadah buat kerja cam taik ni mmg berlambak.bangsa sendiri plak tu, buat malu kaum btol.keje sikit caj je lebih. dah tu dapat pelanggan spesis bengap, telan je apa kontraktor haramjadah tu cakap.