Kenali mereka

Wednesday, May 23, 2012

Geeha Bersama Aku

Geeha Bersama Aku

Gambar ini diambil sekitar pukul 10.05 malam pada 23 Mei 2012.

Umur Geeha lebih kurang 8 tahun (2004 - 2012) Suka dipeluk terutama waktu tidur sepanjang malam. Yang paling tak besh, dia ni suka memancut!

Geeha kucing yang baik sebab kalau amik makanan atas meja dia merasakan tidak bersalah seperti kucing-kucing yang lain akan lari bertempiaran kalau ditegur!


Semua orang sayang Geeha. Mona, Liza, Max pun sayang! Yang tak sayang dia cuma Arif anak latif dan Pak Din sebab kena spray dengan air serai wangi tempat dia selalu kencing.

Adeek dengan Ayin pun sayang Geeha dia jugak.

Harap cikgu dapat beri markah yang tinggi karangan saya ini.

7 comments:

patihkala said...

Apa Motif pulakk...Uncle story pasai Geeha nie....., nampak macam ada udang sebalik mee ajee....!!!

cacamarba said...

kasi potong itu tmpt pancut2..molek skit perangainy nnti..hehe

Misya Idris said...

saya sayang geeha jugak tapi saya allergic..

-_-"

Herma Julianny said...

Comelnya!!!^___^
Tapi kucing jantan memang suka buang air sana-sini, nak jaga kawasan kononnya.
Hehe..

arif anak lateef said...

camna la nak sayang si gee ni...yang mencuci nya kitaorng,....huhuhu...
siapa ek yang selalu rotan g???hahahahah...kantoiii

^MaX2™ said...

Ayang Abani...
Geeha...
Hagee... :P

qesryn said...

ni ape la plak citer sal meoww nih...kira uncle ni brjiwa lembut la gak yer coz suker kat meoww...
betul la uncle cam karangan budak skolah jerkk..