Kenali mereka

Monday, May 7, 2012

Betulke Hantu Takut Dengan Bulu Kemaluan?

Betulke Hantu Takut Dengan Bulu Kemaluan?

Semalam aku lepak dengan ipar duai berbual kosong dari 11 malam sampailah kepukul 1 pagi. Aku suka dengar cerita dari abang ipar aku ni. Dia ni memang spesis Raja Lawak Mega. Takder ayat yang keluar dari mulut dia 'tiada yang kelakar melainkan yang kelakar'

Pendekkan citer, dia tanya aku,

Hantu apa yang paling rajin?

Sebenarnya aku malas nak jawab sebab aku memang dah gerenti punyer dia buat lawak. Aku buat de' jer. Pastu dia jawab.

Hantu Rayalah sebab tugas dia membersihkan kebun, ladang...Nak dengar satu citer tak?

Aku pun jawab acuh tak acuh.

Sukati abanglah


Dulu, kat satu kampung ada seorang ahli perniagaan yang kaya-raya bela Hantu Raya. Satu hari dia beritau bini dia yang dia ni nak pergi 'outstation' lebih kurang 2 minggu. Lepas suami dia keluar jer dari rumah, si isteri pun arahkan Hantu Raya ni bersihkan kebun, ladang dan kaitkan buah kelapa. Tak sampai setengah jam Hantu Raya yang menjelma sebagai suaminya muncul dan memaklumkan semua kerja sudah selesai. Kemudian disuruhnya lagi kupas kelapa dan tebas tebu untuk dijual sebab peraih akan datang membelinya dalam masa 3 hari lagi sebab kebun kelapa dan ladang tebunya sangat besar.

Tak sampai 1 jam, si Hantu Raya ni muncul depan tangga dengan muka tersengih-sengih menunjukkan isyarat semua kerja yang diberikan sudah dibereskan. Si Isteri ni tahu hajat Hantu Raya ni ingin meratah tubuhnya.

Dalam fikiranya berserabut bagaimana nak cari ilham supaya si Hantu Raya ni tak sentuh tubuhnya lagi. Kalau diberi apa saja tugas, si Hantu Raya ini akan sempurnakan dengan masa yang singkat. Tiba-tiba dia dapat satu idea baeek punya!

"Hei Hantu Raya, aku tahu kau mahukan tubuhku bukan?"

Hantu Raya tu datang dekat padanya lalu tersengih-sengih. Siisteri ahli perniagaan ini menyelak kain dan mencabut sehelai bulu kemaluannya.

"Oklah, daripada hari ni kalau kau boleh 'straight'kan bulu kemaluan aku sampai betul-betul lurus, kau boleh ratah tubuhku semaumu pada bila-bila masa pun. Sebagai percubaan, nah, kau amik selai dulu.

Tanpa membuang masa,Si Hantu Raya ni pun ambil bulu tersebut dan duduk depan tangga sambil mencuba menye'traight'kan bulu itu.

Namun selepas seminggu si Hantu Raya ini gagal! Si Isteri ahli perniagaan mendekati Hantu Raya tersebut.

"Wahai Hantu Raya, kenapa kau berdukacita?"

Hantu Raya memalingkan muka dengan wajah yang hampa berkata

"Puan, kenapa saya gagal?"

Si isteri pun tersenyum panjang.

"Hei Hantu Raya, kalau selai bulu ni pun kau masih gagal, bagaimana kau nak straightkan baki yang lain?" sambil menyelak kainnya...

Mak aii..yang dah shave licin tu, aper korang nak tunjuk kalau terserempak dengan hantu nanti? Moral of the story, untuk langkah-langkah keselamatan, tinggalkanlah selai dua...Yabedabedu...

video

Kisah Tiong Emas Dengan Tok Sami

6 comments:

Kerajaan Rakyat said...

Menangis hantu raya tu beb...
tengok bulu selonggok...

asymok.ambo said...

shave tak best lah... biarlah bulu sedang-sedang banyak... baru best.

zaiem said...

macam mana nak shave ya yang paling baik? pisau atau ada teknik lain?

Anonymous said...

Keh3.serius lawak..

asia848 said...

sakit perut aku gelak..

abang chot said...

Citer ni cerita Seram-lucah