Kenali mereka

Friday, June 29, 2012

Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 56)

Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 56)

Bang, tolong tegur sikit anak buah lu yang sorang ni (Blog Anti PKR). 
Jangan tembak dan fitnah semborono. 
Malu UMNO la weeii...



Kalau boleh nasihatkan lah dia ni pakailah umpan katak kalau nak toman. Aduss..Main cedok-cedok keratan akhbar dan video macam artikel kat atas ni sangat memalukan lah..Lagi pun si lahabau Kamal Hisham ni bukannya artis. Saper yang nak amik peduli pun pasal kerjaya dia sebagai pencacai angkat najis istana.

Tolonglah jangan tulis provok yang bangang sebegini.

"Ini adalah permulaan. Kisah benar si putar alam bernama kamal hisham ini akan dibongkarkan edisinya satu persatu kelak.


Kepada si putar alam kamal hisham, jangan tersentak jantungmu dengan pendedahan kisah benar yang akan disulami dengan 'beberapa fakta berdokumentasi'.


Nantikan pendedahan bahagian pertama tak lama lagi." (klik)

Kalau nak tahu maklumat tentang Lahabau ni ana bolehlah tolong carikan. Ana orang Johor beb dan dia ni memang dikenali di kalangan VVIP. Kacang jer tu...

Kamal Hisham Jaafar

Cuba tanya Si Lahabau ni mana dia sembunyikan kereta Ferrari diaaaa...?

Grrrr...



Part 62 - Johor military (JMF) relevan atau tidak?
Part 63 - Rakyat johor anjing?
Part 64 - 
Part 65 - 
Part 66 - Kesimpulan - Tutup kedai

25 comments:

Raza said...

Adil dan saksama. Kita tunggu, baca dan fikir. Jangan terus percaya tapi selidik dulu. Sama juga dengan apa yang telah dibongkarkan pasal DYMM Sultan Johor dan DYAM TMJ. Takkan bongkar sebelah pihak saja. Kita dikurniakan dengan akal, jadi pakai la. Uncle bongkar, kita fikir. Itu saja, tak perlu hasut orang dengan komen tak cerdik.

Anonymous said...

ini yang aku bangga ngan ko uncle...hujah2 ko penuh dengan fakta dan dokumentasi...bro hope jangan perjuangan ni sekerat jalan...aku tak sabar nak tgk ending semua ni...jangan jadi cam setengah citer omputih...ending tak macam ending...

M.A.Y said...

menjadi tanggungjawab setiap umat islam, menegur saudara-saudaranya yang melakukan kesalahan..

Tunggu dan lihat..

Anonymous said...

bongkar jangan x bongkar, bongkar demi kebenaran. adakah Blog anti PKR tu nak cari kebenaran atau semata-mata nak serang kamal? tunggu jer la

Unknown said...

Banyak sangat episod. Dah macam kartun Dragon Ball pun ada. Cadangan: pembongkaran selalunya kita terus buat short & sharp. Tak perlu banyak bunga bahasa. Pening kepala tengok banyak sangat macam ini. Tak tahu mana hujung mana pangkal. Sekadar cadangan. Nak buat ke tidak, terpulang.

ikan emas said...

m.a.y. bagus menegur kalau saudara sesama islam melakukan kesalahan tapi kalau orang itu tidak bersalah kita harus tegakkan kebenaran juga...

M.A.Y said...

ikan emas ya betol.. sekiranya orang tu x bersalah, buktikan.. berdoalah, mintak pada allah.. doa orang2 teraniaya, insyallah senang nak dimakbulkan..

Damirull said...

Hehehe jgn risau uncle semua story dari mula telah di masukan dalam stor khazanah negara hik hik hik

Anonymous said...

Amar makruf nahi mungkar...kita semua btgjwb menyeru kpd kebaikan dan menegur bila berlaku kemungkaran..uncle ni cuma nak tegur aje..kan..kita ni wajib tegur dan menasihati antara satu sama lain..

Anonymous said...

Uncleseeker! Tolong jangan padamkan blog anda. Kalau padam jugak,nanti kami jadi pungguk rindukan bulan.

Anonymous said...

Well done Sifu.. eloklah didedahkan semua kejahatan oleh sikamal fisheye. jangan lupa tolong siasat yang sikamal ini pun makan duit komisyen zakat yang dibayar oleh tuanku dan pihak bank. Teruk sekali sampai duit zakat pun dia nak hentam dengan komisyen. Kemudian duit komisyen dia beri makan anak isteri dan pergi melancong ke Mekah.. Bagi Sikamal aka fisheye rasa ubatnya sendiri .. segala fitnah dan keaiban yang dibuat terhadap tuanku SI dan TMJ pasti di balas ain untuk ain (eye for eye). Yang arab dogol uncle seekers.. atuknya dah lama disown dia. Kalau atoknya hidup semula, pasti dia akan belasah si arab dogol uncle seeker. Lagipun dia ni arab celop je .. tidak ada kaitan dengan sulsila Saidina Ali pun.Kita semua menunggu pendedahan akan datang.

Anonymous said...

kalau fitnah lu bidas la balik....nizar fitnah lu boleh bidas...nah,,,kalau semua ni fitnah lu bidas la balik...ramai jugak pencacai najis tmj kat sini eh...

Anonymous said...

Uncle tak wish happy birthday kat Tunku? harini birthday dia ke 28 xD

Hell Angel said...

Tak kira siapa samaada dia raja,pemimpin,org biasa dll...apabila rahsia keburukan dah terserlah maka...jeng jeng jeng...Maju Kena, Mundur pun Kena...mungkin ini adalah Pembalasan dari Allah SWT, Tuhan Yang Maha Agung yang memerintah Langit dan Bumi dan diantara keduanya...Wallahualam.

phantom said...

hujah yg besertakan bukti mugkin 80% kita blh pecaya itu pon kena selidik dulu dari mana dtg nye bukti..baru kita blh nilai..Bro kamal jgn cepat melatah dgn ugutan2 yg deorng bg..tuhan srntiasa lindungi golongan2 yg teraniaya..ap yg blh saya ckp,tadah la tgn meminta petunjuk dari-NYA..insyaAllah dia akn beri petunjuk...

langkasuka said...

aku nak tau nih betul ke salasilah keturunan sultan johor sekarang nih dari keturunan Temenggung? Temenggung hijacked pemeritanah di johor dan mengaku sultan dgn restu british? betul ke?Temenggung nih ada bloodline sultan ke? tq hanya nak kepastian..

Kasi Gegar said...

hoi uncle, lu ni sebenarnya sebelah sapa ni?? mula2 dulu lu bantai SI pastu mail, skrg kamal hisham pulak.. Kesian la dia, nak blk negara sendiri pon takut. Kalau lu kat tempat dia mcmana? Wa dari dulu perati je blog lu ni.. pastu bile lu buruk2kan kamal wa x suka.. kamal, lu rilek je.. x lama lagi kebenaran semua pasti akan terbongkar.. SI tu bkn tuhan yg boleh menentukan nasib org.. puiii !!!

pecinta wanita said...

Bro kamal,lu blik la Malaysia...xrindu ke nk mkn belacan lg...kalo btol kita di pihak yg btol jgn takot tegak kan keadilan..lu pon lawyer yg penuh dgn ilmu tepis la suma tuduhan tu gunakn akal dan and pecaya kt dr sendiri..xda sapa yg boleh ubah nasib kita melainkan diri kita sendiri...

kodoksingle said...

bro kasi gegar...
uncleseekers just dedahkan ape yg sepatutnye.. it doesnt mean dy sokong mamat kamal ke.. ataupon yg maha halia nih.. kan ke bagus mcm tuh.. xsokong mane2.. btw.. kamal.. setiap org wt salah...bukn SI tntukn dosa pahala ko.. mcm bro kasi gegar ckp la.. ko relex je.. SI tuh bukan tuhan..nnty mati kain kapan kaler putih gak kan..

overdose said...

bro kasi gegar..
lu syg benau ngn mamat kamal ni kan..
bro kamal...
aku dah ckp kalo kita dipihak yg btol mest tuhan akn tunjuk kan jln..ko tgk dlm blog ni ramai yg xputus2 bg semangat kat ko...ko patot hargai org2 mcmni..

Anonymous said...

apa kelas channel (fb)

salam

uncle hantu.. mana sambungan lagi arini part 57/58.. sehari aku xbaca rasa xbest lak menjalani hidup-hidup di alam maya nie.. betul ke tidak tu perkara boleh fikir gan otak tp sebab fakta tue yang wat aku suka.. sebab ada dokumen.. kalau leh post ar pagi nie ker sejam dua lagi ke..
love u unclee hantu.. aku rasa best lak baca ko terjah nie dari ko terjah hantu.. ko terjah hantu xrasa best ar.. duk asyik hentam sultan jer.. hentam si kamal lak.. bagi pembaca leh nilai sapa salah dan sapa betul.. xsyok ar lau sultan jer kena & permintaan satu lagi kalau leh bagi sekali ulasan dan pandangan pak habib dalam isu nie.. aku suka gan cara idop pak habib.. sempoiiiiii........

underyourskin said...

Ingat Habib keturunan Hassan dan Hussein tak pernah bertindak separuh jalan... jadi jgn ada cliffhanger lagi bila dah sampai episod 66. Semoga keberanian anda terus kukuh.. dan dilindungi-Nya sentiasa... Pengaruh keturunan Rasulullah s.a.w dalam perjalanan sejarah dunia terlalu besar... adakah ini salah satu daripadanya.

underyourskin said...

Ingat Habib keturunan Hassan dan Hussein tak pernah bertindak separuh jalan... jadi jgn ada cliffhanger lagi bila dah sampai episod 66. Semoga keberanian anda terus kukuh.. dan dilindungi-Nya sentiasa... Pengaruh keturunan Rasulullah s.a.w dalam perjalanan sejarah dunia terlalu besar... adakah ini salah satu daripadanya.

Anonymous said...

Anoy 1150am 30 June,
Hang ni apasalah lah bodoh sangat, nak komen tapi cerita kosong, satu Johor tahu bahawa Kamal telah bantu tingkatkan jumlah kutipan zakat Negeri Johor dan tahun 2009 dia diberi anugerah Amil Korporat Berpotensi yg mana majlis diadakan di Puteri Pacific Hotel JB. Syarikat Kamal namanya "Amil Khas" ada tauliahlah dari Majlis Agama Islam Johor , sebab tu dia bantu Negeri Johor kutip duit zakat sehingga mencecah seratus juta, supaya boleh bangunkan sekolah sekolah agama di seluruh Johor. Contact Kamal sangat hebat, sebab tu, Majlis Agama minta tolong dan lantik dia. Aku rasa dosa kau kat Kamal banyak, elok kau bertaubat. Kau kena tahu penerima zakat ada 8 asnaf dan satu darinya adalah Amil. Mengucap banyak2.

Anonymous said...

Salam cadangan saya. .. Semua story ni akan di semadi kan dalam muzium dgn yang buat stroy jugak mintak di semadikan....biar kekal jadi batu buat selamanya...baru ada sejarah sejarah johor