Kenali mereka

Tuesday, June 12, 2012

Pembongkaran SPEEDLINE.INC (Part 4)

Pembongkaran SPEEDLINE.INC (Part 4)

Frincess Liew
Alamak! tertinggal plak lagi satu gambar awekz si Aariz ni (klik). 
Aariz..bila duit tengah lebat, bukan setakat pink kaler atau apam balek, yang bujur siap ada gigi pun ble dapat.

Bapak aku pernah pesan (klik), duit hasil dari titik peluh pun susah nak simpan apatah lagi duit tak berkat yang ko buat ni.

 kami semua ingin membunuhmu
Tu diaaa..90% peratus pelabur datangnya dari Indonesia dan kebanyakannya orang miskin. 
Habislah lu Aariz...

saya adalah satu korban dgn hampir 28,500 dolar
Tu lah pasal. 
Orang tamak selalu untung, haloba yang selalu rugi..
he..he..

...bukak celananya datuk hariz lalu klik bakar..
...orang kayak gitu mang ga pantas idup bikin susah banyak orang...
Kalau burung Aariz dibakar, gimana dia bisa ngentot dong? 
Aariz, lepas ni sebelum keluar pergi mana-mana lebih baik simpan burung ko dalam peti sejuk..

speedline penipuuuuuuuuuuu
Aariz, ko ni kasi malu nama kedua orang tua lu lah! Kita sebagai rakyat Malaysia pun terpalit sama. Dahlah nama negara kita sedikit tercalar dengan isu menteri sondol maid dan segelintir majikan mendera dan tak bayar gaji pembantu rumah dan kau plak tipu ratusan ribu duit rakyat Indonesia!

Apakah speedline ini sudah dirancang untuk menipu member atau karena diluar dugaan hal ini terjadi? kenapa berani launching visa debit card..oleh menteri lagi..begitu bodohnya kita terpedaya...
Jom layan lagu 'duit duit dimana kau duit' (klik)

...siharis dajjal..
Aariz ada dua biji mata daa..

...kasian uda terlalu banyak yang sengsara dibuat sijahanam haris pukimak itu...
...haris pukimak...
Isshh...tak baik maki cam tu...kalau camni lembut aar sikit
 'AaRIZ FARAJ BONDA TUANHAMBA' lebih lembut lagi...

...kita ini salah satu korban penipuan berkedok bisnis online...investasi dari UK..dan korban dari datuk haris berserta kroni2 mafia...
Aariz, sampai bila ko nak hidup camni. Kehulu kehilir dengan bodyguard? Ko telah hilang salah satu nikmat dunia tanpa sedari...

Sentet kasi Aariz jadi lumpuh? (00:04:38 hingga 00:05:20 dan upacara seterusnya). Takder makner nyer..dah lah duit lebur, pastu kena bayar lagi kat bomoh temberang ni. Carilah yang power sikit macam ultraman.

Pada pendapat aku, lebih baik korang belajar sedikit ilmu 'rahsia dalam rahsia' supaya DALAMAN korang lebih kuat sikit. Antara GURU yang mengajar aku supaya menjadi BERANI dan YAKIN adalah BAPAK aku sendiri. Bila korang ada kat sana nanti, cuba minta sikit cara nak tackle awekz tapi korang takyah lah beritau aku yang suruh. Lalalala...(klik)

7 comments:

Anonymous said...

Salam Bang...
kalau nak cerita pasal Speedline ni, dari Thailand, Malaysia Utara hingga ke Selatan, Sabah & Sarawak... dan yg paling ramai di Indonesia. Dah habis ikhtiar, byk investor yg masih tak dapat modal lagi. Orang susah nak rasa senang jadi bertambah susah. Belum lagi org2 yg kita introduce, hari2 SMS, tanya, marah2 bila nak dpt modal. Macam kena kejar dgn Ah Long.

John doe said...

Memang, kita semua telah di tipu oleh Haris dajjal ini dan Speedline sepertinya memang sudah direncanakan utk menipu sejak awal. Tapi sayangnya blog ini cuma berisi makian tanpa menyertakan bukti. Kalau disertakan bukti2 penipuan yg dilakukan Haris, pasti akan lebih bagus. But, it's just IMHO... Bravo, mari kita bongkar bersama2 kebusukan Haris Risman sampai ke akar2nya.

Anonymous said...

assalamualaikum...Ariz itu telah tipu anda semua itu lah kata kalian...namun apa yang saya dapat ngerti lewat tulisan pembongkaran ini adalah anda semua telah ditipu oleh nafsu anda untuk kaya tanpa mengira syar`i ataub tidak muammalah itu...anda tidak syukur dengan apa yang anda capai maka hukumannya anda berpisah dengan kekayaan anda...dapatkah Ariz menipu anda jika anda tidak mulai dengan menipu diri sendiri?

Anonymous said...

salam..btul tu..sy hmpir buat loan 21k utk labur..tp suami mlrang sbab dah penah kena dgn fastrack.inc..bribu duit org x dpt blk..

Anonymous said...

Meletop lah berut tu nanti.Ingat! Doa orang terniaya tak dak hijab....direct. InsyaAllah..aku sabar dengan pengaiayaan ini. Allah Maha Adil, Maha Mengetahui, Maha Menguasai segala isi langit dan bumi, Maha Melihat.

Thanks a lot to UncleSeekers dengan pendedahan ini.

Mangsa Tipu said...

aris tu penipu besar...byk tipu duit org. Program Al-Wakalah yg dia buat kutip duit org RM25,000 seorang, sampai hari ni diam..

mat ni hati kecik je..berani sbb ada back-up gangster & samseng yg dia bayar utk jaga bontot dia...

aku sumpah ko 7 keturunan x kan idup senang..sbb amik duit aku secara tipu...

mrjay213 said...

aku rase klu nk santau ke ape ke, bukan dpt blk duit tu pn atau yg lebih penting, tambah dosa je. mmg la korg ssh dan sakit ati angkara mamat ni, tp yg lebih penting belajar dr kesilapan. stgh org belajar dr kesilapan kecil, stgh pula yg mcm ni. duit itu bole dicari. tak ssh rase nye. tp nk mencari ketenangan tu yg payah. klu dah jmpa ketenangan, percayalah, duit ni xde nilai sangat. dpt utk mkn, bg anak bini makan pn dah cukup dah sbnrnye..