Kenali mereka

Monday, June 4, 2012

Toyota Hilux Hitam MBU444

Toyota Hilux Hitam MBU444

Gambar Hiasan


salam,uncle. Saya nak minta tolong uncle carikan semula kereta saya jenis toyota hilux bernombor pendaftaran MBU444 warna hitam yang telah hilang dilarikan oleh seorang kawan bernama Mohamad Farid Bin Abdul Latif. Segala usaha untuk mencari dan mengesannya telah dibuat, namun masih gagal. Akhir sekali saya telah membuat report polis. Namun sampai kini masih belum ada apa-apa. Hutang bank masih banyak dan terpaksa dibayar kerana insuran tak mahu cover apa-apa jika hilang kerana memberi pinjam orang. Saya buntu uncle. Minta tolong uncle kalau diizinkan allah agar ketemu semula kereta hilux saya itu atau lokasinya yang tepat pun dah memadai bagi saya. Segala jasa baik uncle didahulukan dengan kalimah lailahaillallah muhammadurasulullah dan ribuan terima kasih. Uncle boleh hubungi saya di talian 0176801944 - wan.



Komen - Sejak bila plak aku jadi bomoh pakar cari barang yang hilang? Kunci kereta pun aku selalu lupa letak kat maner?

No comments: