Kenali mereka

Tuesday, June 12, 2012

Pembongkaran SPEEDLINE.INC (PART 3)

Pembongkaran SPEEDLINE.INC (PART 3)

Bro, tak baik tipu duit orang ramai. Lu dah collect RM100 juta lebih tuu.Setiap kali pergi clubbing tak kurang lu tabur RM5 ribu! Betapa susahnya orang nak kumpul duit bagi kat lu, lepas tu enjoy sana sini! Duit haram tu bro jadi darah daging...Ada seorang pelabur mengadu kat aku 2 minggu lepas semasa kami makan sekitar Ampang.

"Uncle, kalau dia niat menipu duit aku, aku haramkan dunia akhirat"

Tu baru sorang, ada ratusan ribu pelabur yang setiap hari mendoakan yang tidak baik pada lu. Hentikan daripada amik ICE bro sebab setiap hari lu dalam HALUSINASI

Dibawah ini adalah antara awekz-awekz Harisul haramaini aka Dato' Aariz Rizman.  Fuiyoo..Mai secawan...

Deena

Suziana

Shirin
Awekz ini takder kena mengena dengan Aariz tapi aku terkezut sebab kat belakang dia tu ada pembersih harian wanita. Untuk dalaman guna Lactacyd dan luaran pula jenama RINDU. Ermmmph..harum semerbak...Hu...hu.. (siap promote tuu..) Pembersih gak awekz ini!
"You use a shampoo to wash your hair, toothpaste for your teeth. And what do you use to clean the most intimate and sensitive area of our body?"

3 comments:

Anonymous said...

kesian gurl 2 uncle..lalalal~~~

Mr Zax said...

kesian2.. klu girl2 ni jadi ambassador aku kan bagus dari ikut mamat ni.. hahahaha..

Anonymous said...

haihhh nk kesian lebih2 kat awek2 nih pon xboleyy... dorang jadi buta sbb DUIT.. ak knl 2 org gurl neyh.. siap kawan baik lagi tuh.. tp duit punye pasal...sharing2 pon xpe... so.. klo nk kesian sgt pon... x yah la ... sorang sendiri xkesian kat diri sendiri... APTB