Kenali mereka

Tuesday, June 19, 2012

assalamualaikum uncle, boleh promo lagu baru saya?

assalamualaikum uncle, boleh promo lagu baru saya?


salam uncle, saya hisham dari kepong KL, dalam rangka promosi single terbaru saya, kalau boleh nak mintak jasa baik uncle tepek video lagu saya kat blog uncle. dan kalau ada masa lapang mohon ulas sekali lah. segala budi baik uncle didahului dengan terima kasih.

di sini di lampirkan lagu yang sedang hangat di stesen stesen radio tempatan iaitu Dendanganku terima kasih admin.



Nama Band : The Pangkren
Bandar : Kuala Lumpur
Anggota : Hisham - one man band (vocal, background vocal, gitar, bass, keyboard, dram, sinth, kerincing e.t.c.)
Tahun Ditubuhkan : April 2011
Konsep Band : D.I.Y. Pop
Influence : 60's & 80's Pop
Label : Studio Kuda Belang (label saya sendiri )

Lagu : Dendanganku
Lirik : Hisham
Lagu : Hisham

Bersinar terang bintang-bintang
Gambar keindahan wajahmu
Seirama cinta
Untuk kau dendanganku


Dan bukanhanya kata-kata
Seisi maya bandingannya
Untuk kulukiskan
Seikhlasnya cintaku


c/o :


Masih terdengar lagi
Melodi rindumu sayukan malamku
Masih ku terasa
Hangatnya sentuhanmu

* ni link video lagunya uncle terima kasih (klik)


Komen Aku - Aku ni bukan Juri Awam bro. Tapi macam best jer lagu. Pembaca budiman (bodek tuu..) korang komen lah sikit.

14 comments:

princess_ida said...

Boleh Tahan La.. Oke sedap didngar..

isroz said...

Ok la ..lirik sedap..kalau aku atau uncle yg nyanyi lagi sedap kut? hehehe

Zabel Iqbal Bin Zainon said...

Boleh tahan.. sedap2..

Bro Zulkbo said...

Ermmm..
sedap juga kedengaran
lagunya..kalau dengar
selalu boleh jadi meletop
cer masuk contest mana-mana
:)

moonsword said...

pehh~~ page view bgerak mcm air... uncle bleh x ramalkan negare mana yg akan menang piala euro 2012.

Nanang Kesuma said...

Tak sedap, coz sama je macam band indon...buat lagi baik dari ni...

qesryn said...

suara, lagu & melodinye releks jer...best!

Anonymous said...

T

Anonymous said...

Sedap lagu ni,dgr pun tak brserabut kepala otak tp 1 je suara pompan yg backing tu sumbang la len kali jgn ambil dia jadi backing lg

Anonymous said...

Pertama kali dgr mcm x sdp tp bila dgr berulang kali eh sdp pulak....

Anonymous said...

Bro lain kali kalau nak pakai backing prmpuan gua suggestkan lu amik nenek gua suara nenek gua lg sedap dari suara prmpuan dlm lagu lu ni apa2 pun lagu lu ni lentok gile la wei

zain said...

tak sedap langsung, buat lah lagu sedap sedap macam band hujan tu... ni lagu ntah apa-apa

mona said...

best....suara pun sedap....at least better dr akim, ariel dan yg sewaktu dengannya...keep it up

Anonymous said...

sedap....like it, keep it up