Kenali mereka

Thursday, June 21, 2012

Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 37)

Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 37)

Ku Yem, minta sebijik bleh? Hu hu
Jual kesemua kereta dan duitnya beri pada rakyat miskin di Johor. Ada bran? Buktikan kasih sayang anta pada mereka.

Kereta di import melalui Pelabuhan singapura, sampai singapura hantar ke bengkelnya di singapura juger, tampal plat "JOHOR", bawa kereta melalui tambak, di tengah tambak johor sempadan Malaysia Singapura, polis outriders akan tunggu, dan lead kereta melepasi kastam, jadi kereta itu terlepas dari pemeriksaan kastam. Maka selamat lah...

Ni semua Wayang!
Kelulusan untuk nombor JUA1, JUB1, JUC1 dah dapat pun akhir tahun 2010 dengan harga norminal tanpa tender! Nombor-nombor ni masih jauh lagi! Standard aarr...

Ku Yem, janganlah bersedih dan mengharapkan PUK 1 lagi sebab Koh Soo Kun sudah tiada lagi..Wargh...

Senarai 159 biji kereta Ku Yem dengan Mail
Baki yang lain ada kat gudang di larkin berdekatan IKM dan di bengkel Singapura. 

Klik semua imej untuk lebih besar. Korang ambil dan sebarkan...


Klik imej untuk lebih besar

                                                                  klik imej untuk lebih besar

klik imej untuk lebih besar

Klik imej untuk lebih besar

Sultan Kelantan. 
Cool beb...
Tak berebut dengan rakyat. 
I love u tuanku

Kepada pencinta yang melulu buta pada yang maha halia, tuan penasihat dan tukang kipas, adalah sebaiknya korang jangan main mercun kat sini atau kat luar sana. Isu ni hanya akan berakhir sampai Part 66 selagi semua pihak berdegil tak nak berdamai. 

Pemberi komen yang bersungguh-sungguh nak provok suruh aku maklum semua cerita ni kat semua media elektronik dan cetak, lupakan jelah... sebab aku jamin mereka tak akan berani keluarkan tika ni. Bila sampai masanya mereka taulah apa nak buat.

Kalau semua artikel aku ini fitnah, tak payah suruh yang maha halia saman, korang sendiri boleh report polis dan saman aku. Silakan, aku mengalu-alukan. 

Ku Yem, bila nak saman ana? Kita jumpa kat mahkamah ajelah kalau selama ini semua artikel ana fitnah semata. 

Ku Yem dan Kamal Hisham...Berdamailah..

Buat Ketua Pengarah Kastam, lu memang cipet takder telor. Ini semua dunia!!!!!! 

Buat Kamal Hisham dan kuncu-kuncunya, tak payahlah korang nak komen nak puji silahabau tu kat blog ni. Takder maknernya.

Buat Penasihat Paranormal yang maha halia, pergi cari kerja lain. Aku dah cakap 'power korang' ni terlalu ciput sangat. Pergi belajar lagi dan main jauh-jauh.

Tak payahlah korang pikir dari mana aku dapat info sebegini banyak. Semuanya datang dari GERAK DIA. Korang ni tak percaya pada keagunganNYA ke? 

Kita semua adalah manusia biasa....

Kita merancang tapi DIA adalah perancang terbaik

Bila datang kebenaran yang bathil akan gugur



Part 62 - Johor military (JMF) relevan atau tidak?
Part 63 - Rakyat johor anjing?
Part 64 - 
Part 65 - 
Part 66 - Kesimpulan - Tutup kedai

19 comments:

lan said...

xde hasil langsung semua kereta2 ni kepada rakyat johor

Anonymous said...

alangkah bagus nye sultan johor ni dapat ronda2 setiap daerah johor baru ni dengan kereta mahal dia.tengok betapa teruknye condition jalan johor ni.terengganu ngn kelantan lagi elok jalan dia.jalan area bandar yg sultan selalu lalu memang la elok.try tengok jalan lain,mcm sampah,lubang sana sini.time sultan nak lalu bila ade special occasion baru la nak turap cat.kalau tak...selagi xde org mati..selagi tu la lubang dibiarkan.

Anonymous said...

nizar kena bvk belajar dari uncle macam mane cara nak kebal dari tindakan pihak berkuasa kah kah

Unknown said...

Uncle, gua tabik spring kt lu punya berani. mana2 macai yg hentam lu tu pasal lu petik kaum kerabat johor forget it them. Mereka bukan x tahu hal yg sebenar tapi pintu kalbu dah trtutup maka lebih hina dari kalbun(anjing). Gua rasa lu mesti ingat kat gua lg, kita pernah makan semeja masa lu lepak kt Taman TAR Ampang. lu memang pemurah, walaupun gua dh kenyang lu paksa juga gua makan. kalau lu ingat gua dtg dgn guru gua pak raden / jln kebun. Apa2 hal pun gua tunggu pembongkaran demi pembongkaran pasal kerabat johor ini. nasib baik negeri gua x de sultan.

Anonymous said...

Bravo Uncle...We want more..!

Kulaan Niring said...

pohon dipautkan blog saya ke blog tersohor uncle...

kulaanniring.blogspot.com

craven 4 ever...

Anonymous said...

neo xde dlm list!mihahah

C++ said...

Bhai UncleSeekers...

Aiyark.... banyaknyer keter dier... nak buat aper aaa banyak-banyak gitue... bukak kedai jual keter ker... hahaha... Ini mesti pasai mau celen itu Brunei punya maha halia.... hahaha

Zuhud betul lar... hahaha

Anonymous said...

Fuhhh makin panas ni...

mizi said...

salam uncle...
tolong bongkar anwar ibrahim plak..

Anonymous said...

takkan nuar berehim je?

bongkar la juga
1. najib razak
2. muhyidin
3. nik aziz
4. hadi awang

Basteng said...

zassssssssss...tabik spring kat Tuan haji Seekers...mung memang Power Rangers..susoh nak cari org berfikiran cam Tuan dlm Malaysia nii....HasbunAllah huwanikmal wakil..( cukuplah Allah menjadi penolong kami & Allah adalah sebaik baik pelindung)

Anonymous said...

Saya rasa macam banyak lagi kereta. Kat bukit serene, pasir pelangi,gudang-gudang sekitar jb, singapore dan istana2 lain yang kita tidak tahu.

Agak2 kalau campur semua kereta ni ada sampai 1000 tak?

Anonymous said...

Bongkar sultan pahang pulak la...nape suka bagi darjah dato pd artis...besar sgt jasa mereka atau baik sgt servis mereka

Anonymous said...

http://laksamanabukitbintang.blogspot.com/2012/06/elaun-yang-diterima-sultan-dan-kerabat.html

Raza said...

Apa pulak kaitan DYMM Sultan Pahang? Hak seorang sultan lah baginda nak kurnia pingat. Cuma kadang2 bukan sultan yang calonkan, juak2 lain yang calonkan. Suka sangat ke bongkar kisah orang?

Anonymous said...

ApAsal lu u turn bro.....? Kenapa ko marah aku soh korek pahang plak..lagi mcm2 cerita. N9, yg aku tau dulu kaki sakau...Melaka yg jual darjah Dato even takde sultan

Anonymous said...

baru nak stim, kau org, suruh uncle tekan channel lain plak....man2 ler bro!

bagi settle satu kes tgh panas niii!!! heheheheh

Anonymous said...

uncle...

pasni korek lg psl

1. anwar berahim
2. tian chua dn nurul izzah
3. najib razak dan rosmah
4. nik ajis dn menantunya arip pahmi
5. muhyiddin dn anaknya najwa
6. KM Sabah Musa Aman
7. KM Sarawak Taib Mahmud
8. KM Penang LGE dn skandal terbarrunya(mantap seh awek tuh)