Kenali mereka

Friday, December 17, 2010

Uncleseekers Saman Mohd Arief B Mohd Batcha

Uncleseekers Saman Mohd Arief B Mohd Batcha









The Malay Mail - 2-11-2006

Jangan cakap GEBANG & LEBAT lagi Arief! Harap kali ini datanglah mahkamah 22hb Disember 2010 ini!. Saya dah bersabar 4 tahun menunggu tarikh tersebut.

The Malay Mail - 2-11-2006

Arief, anda dah 3 kali tukar peguam. Kalau anda di pihak yang benar, tak perlulah lagi tukar peguam yang baru isnin ini.

The Malay Mail - 24-10-2006

Arief, saya harap selepas tiba ke tanah air selepas mengerjakan haji pada 15hb Disember 2010 dapatlah haji mabrur. Mohon maaf pada masyarakat secara terbuka nanti. Pembongkaran (klik) yang saya buat pada Arief untuk membela bangsa Melayu dari terus ditipu dengan magik saudara.

Mungkin cara saya agak 'buas', tapi demi kebenaran, saya tidak bertolak ansur demi prinsip hidup "to seek the truth".

Biarlah orang nak cakap apa pun dan pelbagai fitnah serta tomahan yang diterima. Banyak lagi dalam simpanan saya bersama Team PSI pendedahan yang lain-lain.

Kami akan bongkar bila tiba masanya...





Saya percaya, satu hari nanti semua pendedahan saya selama ini akan menjadi sejarah.

Pengumuman
1. Mohon hentikan fitnah terhadap saya dan anggota Team PSI yang kononnya menulis komen-komen dibawah. Memang benar anggota Team PSI mendesak saya supaya mereka juga boleh turut serta membalas komen dibawah tetapi saya suruh mereka bersabar kerana kami percaya "kesabaran itu adalah kemenangan" Tetapi untuk para pemfitnah yang tak sampai 3 orang itu, anda jangan bimbang, bila sampai waktunya, Team PSI juga akan bertindakbalas. Kesabaran mereka ada hadnya...

2. Untuk saudara "XXXXX XXXXXX" . Video yang anda buat khusus untuk memfitnah saya dan diberi pada wartawan pada tahun 2005 akan saya ambil tindakan undang-undang bila sampai waktunya!"

3. Satu blog khas yang anda telah buat khusus untuk fitnah dan menjatuhkan saya juga akan saya ambil tindakan bila saya dapat ILHAM DARINYA

4. Tidak ada dalam sejarah dari Nabi Adam sehinggalah sekarang orang yang berbuat fitnah akan terlepas dari perbuatannya...

9 comments:

How true it is said...

saman demi saman..selepas ni rasanya tak ada yg berani nak fitnah atau maki hamun uncle. saya tak memihak uncle kerna saya juga tak tahu siapa betul siapa salah. namun saya rasa ini juga boleh jadi pengajaran kepada semua agar memberi komen yg tidak ada unsur maki hamun. Tak setuju tak semestinya perlu maki hamun.

Anonymous said...

Jangan risau bro.Berani kerana benar...///

Anonymous said...

dunia sekarang laaaa saman jng tak saman

lilipoti said...

ustaz cakera ni yg ada rancangan korea menggelakkan dia tu kan?

Mink said...

Hi UncleSeekers, I refer to your statement in this article:

"...Kami akan bongkar bila tiba masanya..."

Syabas Uncle..secara jujur dan ikhlas saya bangga dengan apa yang UncleSeekers buat, nobody so far dalam negeri ni ada buat macam ni...

I respect that apa yang uncle buat dapat membantu masyarakat dari terus tertipu...Keep up the good work...

Take Care UncelSeekers

Brother J said...

Salam hadirin sekalian,
Saya selaku kawan kepada Muhammad Ariff bin Mustapha, (ada gak baju mcm Ariff tapi tak amik gambar g :P)
Tgk kat sini baju Ariff....
> bahagian depan gambar Uncle Seekers "To Seek The Truth"
> belakang ada KATA KATA PANAS LAGI PEDAS UTK DATO SERI :) ------- ape ek agak2?? biar lah sampai masa ti kot2 dapat jmpe Uncle Seekers ti one day......dapat lah amik gambar sama silap2 Uncle Seekers sign.......perghhhh !!! [berangan2 jek kot2 la kan]
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs600.ash2/155213_1700467481464_1531231659_31703255_2487579_n.jpg
{iklan - nk tunjuk Ariff ni sahabat ku}

Wahai Ariff,
Kau perasan tak dah 2 hari sunyi gile takde orang orang negatif berani komen double triple meganegatif dah....ish3

Bagus2 ....rasa fuhhhh~ lega yer ibarat melepaskan angin setelah lama dok tahan2

Mari menikmati saat ini, biase la manusia mudah lupa.....arini sebut perkataan SAMAN ...manusia dah ingat balik kekeke

Baru depa tau apakah itu "" KETAKUTAN ITU SATU HIBURAN"

Sok sok lupe balik ..... buat lagi ....manusia2....
Jom la kita sama2 meremind blk sesama kita...
Maaf yer saudara saudari sekalian....ini hanyalah nukilan seorang insan y kemamaian lagi kealpaan.

Bukan pe...dok tgk sebelum dan sesedang kejadian hangat di pasaran ni, mcm2 perbezaan boleh dilihat dan dipelajari.

Pape pon yang kita dok lihat ni permainan dunia ni. The best thing i luv it is
"TO SEEK THE TRUTH" @ tst²
-ps- hmmm patut tak wat tshirt logo novel CINTA SYYYHH pulok !!! hehehe..Ariff jom kekeke

Brother J said...

Salam Uncle Seekers,
Ala sorry terpaste 2 kali.....pe kata Uncle tolong removekan ....
nk gak masuk rekod Uncle....tak silap Uncle kata ada 6 message kene removed. Sorry Pakcik :P

Brother J said...

"Mink said...
Syabas Uncle..secara jujur dan ikhlas saya bangga dengan apa yang UncleSeekers buat, nobody so far dalam negeri ni ada buat macam ni...""

Correction, sorry Mink sk nakal2 :P

"Mink said...
Syabas Uncle..secara jujur dan ikhlas saya bangga dengan apa yang UncleSeekers buat, nobody so far dalam NEGARA ni ada buat macam ni...""

Fikir said...

Kepada Anonymous yang mengatakan:

"Mengaibkan tetap salahjuga disisi Islam.

Bukan memfitnah saja

take a note"

Kalau begitu elokah dibiarkan manusia lain tertipu?...so biarkan sahajalah orang yang nak menipu tu teruskan? Manakah pula tanggunjawab sosial kita kepada masyarakat? Bahayalah kalau gitu...bukan muslim yang baik lah jadinya.