Kenali mereka

Tuesday, December 28, 2010

Divinasi Kartu Lenormand - Penghidupan Aishah Kini

Divinasi Kartu Lenormand - Penghidupan Aishah Kini

Tebaran Kartu Lenormand Untuk Melihat Situasi Penghidupan
Permaisuri Aishah Sekarang



Analisa Pertama:




Kartu bernombor 28,6,7,19 menunjukkan keadaan dimana kedua ibubapa termasuk dirinya agak bingung mengenai apa perlu dilakukan dalam kes saman Aishah VS UncleSeekers". Buat masa ini belum ada cara terbaik untuk menangani kes saman. Semuanya masih kabur.
Kalau dilihat memang benar dakwaan UncleSeekers dimana Aishah amat dikawal dan under the greatest influence of the parents especially bapanya.

Lihat dimana kartu 28, ianya bersebelahan dengan kartu29 mewakili Aishah. Ibunya, kartu7 berada diatas kartu28 (jauh sikit dari Aishah).

Analisa Kedua:

Wow memang kelihatan disini Aishah dan bapanya akan sebenar benar nya berhadapan dengan "Ilmu Akal" Pak Habib yang memang handal "Cunning and sly like the fox", seperti yang digambarkan oleh kartu14 (Pak Habib digambarkan kartu15- seorang yang lebih separuh abad dan bukan calang calang sifat dendamnya. Orangnya is not to be taken easily. Wouldnt want this guy to be an enemy)....so disini its not about UncleSeekers fight its about The Old General vs Pak Habib..he..he..interesting fight. The "Old GEneral" had better be careful, this is not the Almarhum who was not "very bright" but compassionate man...you will meet your match this time.

Analisa Ketiga:


Aishah nampaknya for now tak ada harapan untuk memiliki happiness. Sila lihat kartu 29 & 10 & 31...harapan untuk mencari kebahagiaan hidup is gone and "cut off" as of now.

Analisa Keempat:




Berpandukan kedudukan kartu 29 & 22 & 17 & 33, boleh dikatakan Aishah sedang berfikir untuk mengambil jalan pintas yang lain, memulakan hidup baru (relocate), sebagai cara mencari keluar dari keadaan sekarang. Mungkinkah Aishah and family thingking of migrating elsewhere? or Is Aishah thinking of leaving her family? (tapi rasanya tidak, more her and her parents leaving the country cos tak nampak ada perpecahan dengan keluarga dia hanya bertengkar anak beranak saja nampaknya).

Analisa Kelima:

Berpandukan format kartu: 29 dikuti kartu8, menandakan keadaan mental Aishah sememangnya tidak stabil (deep depression),

diikuti kartu 24 (menandakan great grief dimana ketandusan cinta dan kasih sayang dalam penghidupannya)


diikuti pula oleh kartu 33 dan kartu 4 (menunjukkan bahawa kunci atau punca her deep emotional disturbance adalah familynya sendiri dan bukan orang luar).



Kartu yang berikutnya pula 3 & 5 & 28 (Disini ada elemen nasihat dimana seharusnya dia sudah lama belayar atau meninggalkan bapanya supaya dia boleh mendapat kebahagiaan).


Another interesting fact cuba tengok kartu 34 & 28 memanglah menunjukkan Bapa Aishah is very materialistic dan money minded and his control of Aishah is because of fortune (kartu34 melambangkan harta).

Analisa Keenam:

Setakat hari ini, nampaknya tiada harapan untuk Permaisuri Aishah mempunyai apa apapun ikatan dengan mana mana lelaki. Sila lihat kartu 25 diikuti kartu 21 (Very susah nampaknya to get away from parental control)

Analisa Ketujuh:


Actually Aisha ni is quite a nice lady who like peace and happiness. Sila lihat lingkaran kartu 29 & 9 & 30 (mengambarkan seorang wanita yang pleasant but weak and easily influenced). Walaupun Aishah is a nice lady but mudah dipengaruhi dan sikap lemah dan mahu peace is what make her give in to her parents and family......

Komen Saya:
Its time Aishah berdiri atas kaki sendiri and lead your own life otherwise you will die lonely...frustrated...despised and full of anger.....

Nota

Anggaplah artikel yang ditulis oleh Mas Kancil ini adalah hiburan angin lalu semata-mata. Saya tidak berkecil hati dengan artikel ini dan lain-lain yang ditulis oleh Mas Kancil tentang diri saya walaupun kadangkala ramalan kartu metafizik ini tersasar dari realiti. Namun sepanjang perkenalan saya dengan Aishah selama lebih kurang 6 bulan dan cinta syyhh 2 bulan, terdapat kebenaran lebih kurang 85% daripada kartu metafizik ini. Mungkin ianya satu 'kebetulan'.

Saya paparkan artikel Mas Kancil (penambahan sedikit rekabentuk untuk mudah buat rujukan kartu) disini diatas persetujuan dalam blognya. Terima Kasih Mas Kancil

Perhatian Kepada Readers:
Sahabat Mas Kancil ada memberitahu some articles dalam blog Mas Kancil telah diambil oleh some Readers untuk dimuatkan kedalam blog mereka. Bagi Mas Kancil, tiada keberatan untuk berkongsi, after all yang Mas Kancil tulis disini ialah bahan bahan cerita sebagai iktibar dan untuk kita kongsi bersama...Semuga ia membawa manfaat.. Any Readers yang sukakan mana mana article, please feel free to share with others. All the best and take care.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Saya telah menerima email setengah jam yang lalu dari seorang komentar agar beberapa komen yang berkaitan dengan dirinya dipadamkan kerana mendakwa tidak bersalah kerana terlupa logout semasa di CC dan ada orang yang mengambil kesempatan. Entahlah, saya tidak tahu samaada ianya betul atau tidak. Namun saya dengan ini buat kali ketiga terpaksa memadamkan beberapa komen atas permintaannya.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Buat kali yang terakhir, saya cuma mohon 2 perkara sahaja

1. Beri salam terlebih dahulu apabila masuk kerumah saya.
2. Mohon jangan memaki hamun, fitnah dan membuat kenyataan lucah.

Saya sudah memberi kebebasan sepenuhnya selama 57 hari untuk anda memberi sebarang pendapat dirumah saya.

Selepas nasihat yang terakhir ini anda masih tidak mahu ikuti, saya tidak teragak-agak untuk 'berbuat sesuatu'.

Bolehkah anda beri saya kebebasan yang sama sepertimana saya beri kebebasan pada anda selama 57 hari?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Permaisuri Siti Aishah
Permaisuri Siti Aishah - Part 2
Permaisuri Aishah - Part 3
Permaisuri Aishah - Part 4
Permaisuri Aishah – Part 5
Permaisuri Siti Aisyah - Part 6
Permaisuri Aishah - Part 7 - The End / Tamat
"Cinta Syyhh"
Buku "Cinta Syyhh"
Buku "Cinta Syyhh" Saman 2
Buku "Cinta Syyhh" Saman 3
Buku "Cinta Syyhh" Saman 4
Aisyah Saman Uncleseekers?
Peguam Uncleseekers
Dimana Aishah?
Analisis 1 - Mungkinkah Anda?
‘Cinta Terhalang’ bekas permaisuri Aishah: Kenapa bapa “kunci pintu”-Pak Habib
Cover buku "Cinta Syyhh"
Mas Kancil
Mas Kancil (2)
Aishah Oh Aishah
Kes Siti Aishah saman Uncle Seekers
Jatuhnya Seorang Permaisuri (Update Kedua) - Siapa Sebenarnya Siti Aishah?
Divinasi Kartu Lenormand - Penghidupan Aishah Kini
Salah Siapa? 1
Salah Siapa? (2)
Buku "The Queen & I" dan "Cinta Syyhh" sudah siap
PERHATIAN - Blog Mas Kancil tak dapat dibaca di Malaysia
Permaisuri Siti Aishah - Part 8
Permaisuri Siti Aishah - Part 9
Mesyuarat Ke-223 Majlis Raja-Raja
Permaisuri Siti Aishah - Part 10
Notis Niat Pihak Untuk Bertindak Secara Sendiri Menggantikan Peguamcara

11 comments:

Breakeven said...

metafizik ? sy tak berapa arif lansung ttg ilmu metafizik..tp seme ni based pada Al-Qurankah ? kalau ada libatkan Al-Quran then sy percaya..other than that..hahaha..hanya picisan bagi sy rasanya..begitu juga ngan lain-lain artikel..pape pun kalau ada bukti dan dengar story both side..baru sy anggap benar..pape pun..all the best to u dlm membuktikan ur words..
kita tunggu dah lihat..x rugi..
yg benar....pasti benar..rite?
yang pasti ..Sy still tunggu reaksi YAM Queen..
p/s : kawan-kawan semua janganlah gaduh yaa...

Mink said...

Uncleseekers ni apalah? Mink baru sahaja singgah rumah Mas Kancil, kenapa uncle tak copy/paste tajuk artikel dia yang terbaru
"Kebijaksanaan Ada Pada Semua Orang - Multiple Intelligences". Mas Kancil punya blog ada pelbagai info, Mink rasa UncleSeekers kalau copy/paste cerita pasal Intelligence tu dan share dekat sini pun ada faedahnya...dapat kita komen pasal buku yang Mas Kancil ceritakan...Nampak macam an interesting book aje.

Thanks, hanya pendapat Mink sahaja.

Anonymous said...

BAHASA MELAMBANGKAN BANGSA !!!!!!!!!!
WASSALAM...
*BUDAK SEKOLAH*

Anonymous said...

kenapalah orang2 dari bangsa kita memberi komen yang sangat tidak beradap... pernah satu ketika dahulu, mantan perdana menteri Tun Dr Mahathir menulis didalam buku " The Malay Dilemma" - ref: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Malay_Dilemma, "Orang melayu sukar untuk berubah..."

rama-rama...,

Anonymous said...

haah la... hadoi. susahnya life kan bila dikelilingi orang2 sempit otak.

Breakeven said...

~ tq pada uncle pasal delete comment tu...Cik Nani ada minta maaf pada sy..dia story pasal kejadian kat cc tu...
sy x kenal Cik Nani tp dia dtg minta maaf..its more than enuff for me...thanks again..

i'm mr. y2020 said...

Assalammualaikum WBT dan salam sejahtera.

Mohon berhenti dari menggunakan identiti LeoSabri & LeoSabri tidak pernah berkata kurang sopan seperti itu.

Mohon pihak pemerhati laman weblog UncleSeekers untuk membuat tindakkan sewajarnya demi keselesaan para pengunjung di sini.


Harap maklum dan terima kasih.

p/s: Tidak perlulah buat ajaran sesat mengunakan nama/id LeoSabri dengan niat agar pengunjung lain sangsi dengan kenyataan LeoSabri sebelum ini yang telah membuktikan pendedahan UncleSeekers itu mungkin benar setelah banyak olahan dibuat & tidak perlulah rasa tercabar sekiranya Siti Aishah itu benar kerana, menyamar sebagai LeoSabri tidak mungkin dapat membuktikan kebenarannya itu. Maksudnya, hanya sebilangan kecil keturunan kamu mengangu weblog ini, keturunan kamu belum termampu melawan kebesaran & kekuasan ALLAH SWT.

i'm mr. y2020 said...

Assalammualaikum WBT dan salam sejahtera.

Semua pengunjung berhak berkata apa sahaja dan, mereka boleh berbuat apa sahaja selagi mendapat kebebasan yang diberikan oleh tuan empunya weblog ini.

Sepertimana telah saya nyatakan pada komen/pendapat/maklumbalas iaitu, pada awalan kemunculan saya dengan merujuk komentar yang bertanyakan berkenaan identiti maka, saya telah menjawab bahawa; Tiada sesiapa diantara kamu yang dapat merahsiakan identiti masing-masing walaupun hanya sekadar komen seperti ini sedangkan, 'hackers' juga boleh tertangkap dengan mudah.

Sesungguhnya buatlah apa sahaja yang kamu suka dan, gelaklah sepuasnya kerana, saya telah berpesan lebih awal lagi atas kemunculan saya sepertimana, komen saya pernah juga disebut sebagai; UncleSeekers mempunyai agenda tersendiri membiarkan kamu untuk terus meroyan.

Bahawasanya saya hanya berpesan-pesan maka, terpulanglah pada kamu untuk memperlekehkanya sepertimana boleh disebut seperti berikut;

"janganlah terlalu suka kelak derita akan tiba dan ingatlah bahawa langit itu tidaklah selalu cerah untuk kamu merasa pula masa gelapnya..."

p/s: Kerana saya tahu sapa kamu & keturunan kamu menjadikan saya dan sesiapa sahaja terus membaca pendedahan UncleSeekers walau dari sesiapa sahaja mendedahkanya juga kerana, "masakan tiada angin pokok boleh bergoyang kecuali, kamu sendiri yang goyangkanya atas perbuatan kamu itu dan, mengunakan jari jemari kamu pula untuk terus mengangu komentar di sini juga." opS! Melatah Sudeh! :-D ALLAH SWT itu amatlah besar kuasa-Nyaaa...

Anonymous said...

i like blog pakcik seekers.. bagi yg memaki hamun tu actually tu cara dia org mengexpresi kan diri yg they oso like reading ur blog.. hihihi, think positive..

Berakkapor adik sashi kapor said...

salam uncle.tolonng ambil tindakan..kebanyakan komen penoh dgn maki hamun..apa ni..yela kalau x puas hati pun biarlah ckp baik2..kesian uncle..kesian leosabri..kesian mas kancil..kesian ya aishah..kesian berakheven..kesian nani othman...kesian kat ORANG MELAYU!!!!

Yazidane Shah said...

lalok uncle nie maen kad la pulak..