Kenali mereka

Wednesday, December 15, 2010

Cover buku "Cinta Syyhh"

Cover buku "Cinta Syyhh"

Sepatutnya dah ada dalam pasaran buku ini. Cover buku pun tak buat betul-betul lagi. Semua maklumat dan gambar dah dikumpulkan cuma belum menulis saja. Kalau mahkamah izinkan rasanya 3 hari siap kot! Tapi rasanya Aishah boleh menang 'pusingan awal' 22hb Disember ini untuk menyekat saya dari menerbitkan buku 'Cinta Syyhh'. Bagaimanapun, biarlah peguam saya kendalikan kes ini dan mahkamah buat keputusan yang adil.

Ooops, untuk makluman semua, saya tidak pernah menyunting sekalipun semua kiriman anda dalam kotak 'comments' tetapi saya mengaku telah memadam 6 komen dalam terbitan lepas yang melibatkan peguam saya saja.

Saya beri kebebasaan sepenuhnya untuk anda masuk 'kerumah saya yang tidak ada geran ini' untuk

1. Meluahkan apa saja pendapat,
2. Mengkritik,
3. Menegur,
4. Mengiklankan apa saja produk/blog anda

tetapi mohon 2 perkara saja.

1. Berilah salam
2. Jangan menabur fitnah, maki hamun dan mencarut (please...)

Tetapi kalau anda masih nak buat sesuka hati dirumah saya ini, tiada apa yang mampu saya lakukan.

Pada pendapat saya (mungkin saya silap), ada juga pemberi komen disini tidak mampu beri kebebasan dalam blog mereka sepertimana saya beri kebebasan pada anda.

Salam

Permaisuri Siti Aishah
Permaisuri Siti Aishah - Part 2
Permaisuri Aishah - Part 3
Permaisuri Aishah - Part 4
Permaisuri Aishah – Part 5
Permaisuri Siti Aisyah - Part 6
Permaisuri Aishah - Part 7 - The End / Tamat
"Cinta Syyhh"
Buku "Cinta Syyhh"
Buku "Cinta Syyhh" Saman 2
Buku "Cinta Syyhh" Saman 3
Buku "Cinta Syyhh" Saman 4
Aisyah Saman Uncleseekers?
Peguam Uncleseekers
Dimana Aishah?
Analisis 1 - Mungkinkah Anda?
‘Cinta Terhalang’ bekas permaisuri Aishah: Kenapa bapa “kunci pintu”-Pak Habib
Cover buku "Cinta Syyhh"
Mas Kancil
Mas Kancil (2)
Aishah Oh Aishah
Kes Siti Aishah saman Uncle Seekers
Jatuhnya Seorang Permaisuri (Update Kedua) - Siapa Sebenarnya Siti Aishah?
Divinasi Kartu Lenormand - Penghidupan Aishah Kini
Salah Siapa? 1
Salah Siapa? (2)
Buku "The Queen & I" dan "Cinta Syyhh" sudah siap
PERHATIAN - Blog Mas Kancil tak dapat dibaca di Malaysia
Permaisuri Siti Aishah - Part 8
Permaisuri Siti Aishah - Part 9
Mesyuarat Ke-223 Majlis Raja-Raja
Permaisuri Siti Aishah - Part 10
Notis Niat Pihak Untuk Bertindak Secara Sendiri Menggantikan Peguamcara

14 comments:

Kasih nur azie said...

apekah motif pakcik lakukan ini semua hah?

Anonymous said...

yeayh !! x sabar rasanya nak baca buku cinta shhhhh....

nick : miss keadilan

Anonymous said...

ala.. no.3...

Breakeven said...

~ sy nak baca..tp xnak kuarkan sesen pun..boleh copy paste dlm blog x ?~ hahaha..boleh laa..encik pencari..boleh laa..boleh yaa..~
encik pencari kata nak reveal the truth ..bukan nak cari keuntungan kan.. so okla tuh..~ xyah jual..pakat-pakat baca di sini je..~

Anonymous said...

a ah la. bley tak uncle copy paste kat blog ni je. x nk kua duit untuk beli buku macam tu. x ingin.

Fine Weather said...

Kepada pemberi komen yang nak buku free....memanglah UncleSeekers awal awal kata he is not interested about the money..but now he has to sell the book because he needs the money untuk this court case. Banyak wang diperlukan untuk pembelaan......

UncleSeekers how about buat dalam bentuk ebook, less cost and lebih cepat so perhaps boleh dikeluarkan sebelum dapat perintah mahkamah...

Just my thoughts,I feel very sorry for Aishah...apa agaknya dosa keluarga to deserve this!!!

Tapi UncleSeekers dan Pak Habib pun akan merana gak. This sort of thing is no benefit to anybody...BOTH parties will musnah akhirnya...

Why not berkompromi saja kedua dua belah pihak...tak payah sampai heret masuk mahkamah...

Anonymous said...

whatever u want to do Uncle im behind u :)

Eika said...

Agak ragu2 dengan percentage polls uncle tu.. dah 3 kali campur semua % yg ada xdpt pon 100%.. nape ye..(ke aku slh kira?hehe) then, % terbitkan buku cinta syyyhhh lg tinggi dari tutup blog ni??? hmmmmm....

icahShafie said...

salam..
lalalalalala~

Shukree said...

Salam Uncle, saya banyak buat coverage pasal kisah dalam blog Uncle Seekers. Banyak entri yang saya buat mendapat rating bacaan tinggi, antaranya cerita Buku Cinta Syyhh. Kini 'rumah' saya dah berpindah ke alamat baru dengan nama iAwani, di alamat www.iAwani.com

BudakTadikaKemas said...

uncle, saya nak versi kulit tebal ye!

Breakeven said...

~ nak kulit tebal..kene bayar lebih taaauuuu~

Anonymous said...

dear uncle..

tindakan uncle sgt mengelirukan...

1st: uncle ckp uncle sgt syg kn aisyah.
pelik sbb kalau btul uncle syg kan aisyah,kenape perlu nk mencari mas kancil? bkn kah uncle sepatutnya menegur mas kancil supaya tidak menceritakan @ mengaibkan aisyah??

plus,uncle siap nk cri dia lg.. mungkin untuk mencari pendedahan yg hangat untuk dimuatkan dlm 'cinta syhh'

2nd: to mas kancil.

saya baca blog anda,asyk mengulangi yang kamu takkan mendedahkan ape yg berlaku didalam istana @ anything psl aisyah???

tp,still mention yg bkn2 psl aisyah kt blog anda.agak meragukan.anda cuba mengelakkan dari berkata 'padan muka' kepada keluarga aisyah tetapi dr blog anda sudah terang,jelas dan nyata anda suka apabila uncle meng'aib'kan aisyah..

motif anda? sama seperti uncle seekers?

selalu nye org yg busuk hati ni jarang murah rezeki.. jangan salahkan keluarga anda yang miskin.

mungkin saya tidak tahu ape2 pasal istana @ perangai aisyah.. tetapi sekurang2nya tak perlulah tulis di blog.. satu malaysia baca,dosa satu malaysia anda dapat.. =)

-meluat- said...

"ShueQry said...

Salam Uncle, saya banyak buat coverage pasal kisah dalam blog Uncle Seekers. Banyak entri yang saya buat mendapat rating bacaan tinggi, antaranya cerita Buku Cinta Syyhh. Kini 'rumah' saya dah berpindah ke alamat baru dengan nama iAwani, di alamat www.iAwani.com"

rasa mamat ni mcm poyo je.. dari awal2 lg aku dok perasan baca comment dia.. konon2 peminat si pacik seekers ni.. tp mcm saja je nk naekkn rating blog dia.. podaaaaaaaaaaahciit!!