Kenali mereka

Saturday, December 4, 2010

Aisyah Saman Uncleseekers?

Aisyah Saman Uncleseekers?


Aisyah yang saman atau... ?



Tak sabar rasanya menunggu 22hb Disember 2010
Kita lihat siapa yang kena...




Kosmo

MStar

Utusan Malaysia

Berita Harian

Harian Metro



Permaisuri Siti Aishah
Permaisuri Siti Aishah - Part 2
Permaisuri Aishah - Part 3
Permaisuri Aishah - Part 4
Permaisuri Aishah – Part 5
Permaisuri Siti Aisyah - Part 6
Permaisuri Aishah - Part 7 - The End / Tamat
"Cinta Syyhh"
Buku "Cinta Syyhh"
Buku "Cinta Syyhh" Saman 2
Buku "Cinta Syyhh" Saman 3
Buku "Cinta Syyhh" Saman 4
Aisyah Saman Uncleseekers?
Peguam Uncleseekers
Dimana Aishah?
Analisis 1 - Mungkinkah Anda?
‘Cinta Terhalang’ bekas permaisuri Aishah: Kenapa bapa “kunci pintu”-Pak Habib
Cover buku "Cinta Syyhh"
Mas Kancil
Mas Kancil (2)
Aishah Oh Aishah
Kes Siti Aishah saman Uncle Seekers
Jatuhnya Seorang Permaisuri (Update Kedua) - Siapa Sebenarnya Siti Aishah?
Divinasi Kartu Lenormand - Penghidupan Aishah Kini
Salah Siapa? 1
Salah Siapa? (2)
Buku "The Queen & I" dan "Cinta Syyhh" sudah siap
PERHATIAN - Blog Mas Kancil tak dapat dibaca di Malaysia
Permaisuri Siti Aishah - Part 8
Permaisuri Siti Aishah - Part 9
Mesyuarat Ke-223 Majlis Raja-Raja
Permaisuri Siti Aishah - Part 10
Notis Niat Pihak Untuk Bertindak Secara Sendiri Menggantikan Peguamcara
Lawyer Baru

24 comments:

Anonymous said...

Masyarakat di negara ni dah bijak pandai. Kalau Uncle ingat dengan publisiti yang memalukan ni boleh mengangkat nama Uncle lagi..Uncle silap.
Sebagaimana yang jadi pada Filem DDR 40 Juta telah membuktikan bahawa masyarakat di negara ni akan menolak segala perkara negatif yang di unjurkan oleh mereka yang 'perasan bagus'.
Adalah menjadi trend positif di negara ini apabila penyanyi nasyid, dan program mendidik seperti 'IMAM MUDA' diangkat ke tahap yang sebelum ini tidak di pandang secara serius.
Satu perkembangan yang baik buat masyarakat di Malaysia dan satu kemusnahan yang total buat Uncle Seekers.
Maaf. This is the Truth that you have been missing out.

Anonymous said...

love uncle seekers.....do the best ya uncle...a lots of people jealous with ur achievement now....pity ol of them....!!~hahahahaha.....

Breakeven said...

~ erkkk.. buat bersabar semua..kita tunggu 22 disember yaa..~

budakmozal said...

Assalammualaikum wbt uncle...

ucapan tahniah kerana saya merasakan 'hajat dan niat' dalam tanggungjawab uncle hampir tercapai untuk 'menyembuhkan' YAM Permaisuri...

biar menongkah arus, peduli apa orang hendak kata, uncle tetap berjuang.. maklumlah mesti uncel beranggapan "aku tak dedah semua ni pun, bukannya orang suka aku"..

berasa yakin ada agendanya apabila dari awal uncle sudah menyatakan sedia disaman dan semestinya uncle sebagai orang yg berpengalaman sudah tahu buruk baik akan sesuatu...

teruskan perjuangan "seek the truth"

saya bukannya menyokong, cuma saya melihat dari sudut yang lain...

terima kasih

klonghoy said...

Uncleseekers, teruskan penulisan, apa nak takut kalau cerita tu betul, benda kecil je, biar masuk mahkamah lagi meletup..kami memang tunggu cerita yang besar ni, jangan kecut uncle, aku tetap sokong uncle...teruskn uncle, teruskan.....!!!!!!!!!!

i'm mr. y2020 said...

Assalammualaikum WBT dan, salam sejahtera.

Tuan,

Bahawasanya Siti Aishah binti Abdul Rahman adalah; "Yang Amat Mulia Permaisuri Siti Aishah" dan, beliau masih lagi Permaisuri yang tidak wajar kisahnya didedahkan.

Walau apa jua kisahnya dan, kita sebagai Rakyat, kita seharusnya menghormati Institusi DiRaja dan, pendedahan menerusi media atau, seumpamanya secara berleluasa dan, secara umum seperti ini amatlah mengecewakan.

Tuan sepatutnya berbangga dengan penuh kesyukuran kehadrat Illahi, Allah SWT kerana mengizinkan Tuan mendekati Permaisuri walau apa jua keadaan sekalipun samada, percintaan/persahabatan dan, sekiranya terdapat sebarang pergolakan/kemuskilan dalam sebarang perhubungan itu, perkara seperti ini seharusnya dipertimbangkan sewajarnya untuk tidak mendedahkanya kepada umum kerana, beliau masih lagi "Yang Amat Mulia Permaisuri Siti Aishah" yang wajar/harus/patut dihormati.

Saya sebagai Rakyat juga amat dukacita pendedahan terbuka yang dibuat oleh Tuan walau apa jua niat yang ingin Tuan kecapi/hajatkan.

Semoga Tuan dapat berfikir sejenak pendedahan dari Tuan ini dengan penuh kewarasan minda untuk menilai baik/buruknya mendedahkan prihal/prilaku insan lain terutama, pendedahan terhadap sesaorang yang bergelar "Permaisuri".

Salam hormat dari saya dan, harap maklum.

Sekian, terima kasih.

Ikhlas,
wWw.LeoSabri.Co.Cc

p/s: walau terdapat kemuskilan dari mana-mana pihak samada dari pihak Ayahdanya, Tuan sewajarnya memikirkan kesan dari pendedahan Tuan yang akan dilalui oleh "Yang Amat Mulia Permaisuri Siti Aishah" dan, hormatilah beliau sekiranya Tuan mencintainya...

elrdhiyyah said...

Sherryna said...
Biarlah apa diorang nak cakap pada uncle.
Islam ni kalau pada luar je apa kelas..betul tak uncle?
Korang semua ni dengki kat Uncle sebab tak faham islam yang sebenarnya. tak semestinya kami tak sembahyang atau minum maksudnya kami kafir ok?
Itu antara kami dan tuhan kami.
Thanks Uncle kerana selama ini saya tak yakin dengan diri saya, tetapi semenjak bersama uncle, saya sedar yang kita sepatutnya bebas untuk menegakkan yang benar.
Support for Uncleseekers!

December 4, 2010 10:01 PM


Miss Sherryna, anda seharusnya faham, antara beza munafiq dan kafir. Kedua2nya amat ketara perbandingannya. Tidak perlu diulas di sini. Islam mmg bukan hanya pada zahir sahaja, namun adakah yg zahir itu benar2 mencerminkan apa yg batin? Minum arak dan meninggalkan solat memang tidak dihukum kafir, namun BOLEH JATUH KEPADA KEKUFURAN kiranya anda merasa itu 'bukan apa2' dlm life anda..Apapun, kita saling mendoakan yg terbaik. Kerana umat Islam itu sewajarnya bersatu padu, bukan saling menjatuhkan antara satu dengan yg lain.

Anonymous said...

Salam uncle....

Saya mengikuti perkembangan blog ini dari awal lagi.

Saya juga sangat mengenali keluarga Permaisuri Aishah, ibu dan bapanya.

Mereka juga pernah menyusahkan saya setelah banyak saya bekorban untuk menolong keluarganya dan Aishah sendiri.

SAya amat yakin uncle akan menang kes ini.

SIMPLE ! apa yang hakim akan fikir dan putuskan pabila kes dibicarakan di dalam mahkamah dgn org yang tidak waras??

Lu fikir lah sendiri ....

Drp - Pak Pandir

klonghoy said...

Aku memang tak kenal siapa uncle S ni tapi aku sokong dia.....teruskan uncle teruskan...

US mari said...

Allow geng..

>org2 yg sumpah melaknat uncle seekers...
(sudah2 la tu melaknat..kite umat islam geng...ko ckp dia babi,utusan syaitan,n etc...aku pun jahat jugak brader..tapi xde la sampai nak khianat org mcm tu..nabi kita(S.A.W) pun xde smpai nak maki org yg buat pedajal kat beliau..sudah2 la tu..bersihkan hati,jage iman,jage amal)..

berhenti2 maki,tggu je ape keputusan mahkamah...

settle..

Anonymous said...

salam...
Uncle seekers nampaknya org yg berilmu..cuma saya keliru...dari semua cerita yang didedahkan...tiada langsung unsur keikhlasan seperti yg uncle ucapkan melainkan hanya kata-kata yg berbentuk mempengaruhi pembaca berpihak pada uncle (even mmg uncle dipihak yang benar) kalaulah uncle melakukan ini semua semata-mata untuk kebaikan dan menolong mantan permaisuri dengan masalah yang dihadapinya..adakah ini caranya? Saya tidak melihat bagaimanakah cara uncle ini menolong mantan permaisuri..yang saya dapat fikirkan hanyalah kehidupan mantan permaisuri yg akan menjadi lebih teruk dengan pendedahan2 dari uncle..ini kah yg dikatakan ikhlas?Saya sebenarnya simpati pada mantan permaisuri..seandainyaa pun dia & keluarga melakukan kesilapan, tidak sepatutnya uncle melakukan perkara begini..Uncle mungkin mengatakan apa yg uncle lakukan hanyalah mencari kebenaran..tapi perlukan dengan cara mengaibkan org?Islam sendiri tidak menganjurkan kita berbuat demikian...saya cuma berharap uncle tidak menjadikan agama dan Tuhan sebagai alasan berbuat demikian..alasan untuk membenarkan diri sendiri...Islam itu menganjurkan kita menegur dengan cara yang baik..jangan kerana uncle merasa diri betul maka uncle mempertahankanya walaupun dengan cara yg salah..hakikatnya..dari cara uncle..kata kata...perbuatan...saya dapat rasakan sedikit sebanyak ada rasa bangga, rasa ingin jadi hebat dan ingin mengaut keuntungan ..ibaratnya uncle mengambil kesempatan atas apa yang berlaku..walaupun uncle menafikannya....namun syaitan pasti ada mempengaruhi dlm setiap tindakan uncle...

Saya doakan semoga uncle di beri hidayah..dibukakan hijab untuk melihat akan kebathilan yg diri sendiri lakukan..tidak hanya memandang kekurangan dan kesilapan org lain...gunakan ilmu yg ada pada uncle dengan jalan yg baik...insyaAllah..akan bertambah berkat...jiwa tenang...wallahua'lam..

R.R said...

La aku baru nak baca buku Cinta sissis(maaf saya tak reti eja, saya gagal SRP). GOOD LUCK UNCLE. Maintain kacak.

Breakeven said...

~ Hahahahahahaha~

Aris780 said...

Bila dah masuk mahkamah, semua pihak kena cakap yg benar tak leh kona2... Nanti kita akan tahu kisah sebenar. Sebelum nak hentam mana2 pihak harap kita kaji kenyataan dr kedua2 pihak. Sdr Uncle, BERANI KERANA BENAR....

Anonymous said...

assalamualaikum tuan syed.

teruskan dan selesaikan tugas dan tanggungjawab yang diamanahkan di atas bahumu. biarkan yang menyalak terus menyalak. memang kerja dia kena menyalak. yang mengetahui saja yang akan memahami. sempurnakan tugasmu. semoga hidupmu akan sentiasa diberkati. pujian atau kejian bukan matlamatmu. siratulmustakim hamparanmu

i'm mr. y2020 said...

Assalammualaikum WBT dan, salam sejahtera.

Tuan/Puan/Saudara/Saudari sekalian,

Sesungguhnya saya sentiasa memantau dan membaca setiap komen diberikan serta, sesungguhnya keterlaluan banyaknya unsur cercaan serta penghinaan diluahkan sedangkan, maklumbalas dari pihak pembelaan/sekutunya tidak pula bersikap sedemikian walaupun, kita sedar/tahu ramai yang tidak berpuas hati kewujudan perkara seperti ini namun, bukanlah cara terbaik bagi mana-mana pihak mengeluarkan kata-kata kesat untuk meluahkan ketidakpuasan hati masing-masing sedangkan, Budaya dan Agama kita sentiasa meminta untuk mengamalkan budaya sopan serta beradab.

Sesungguhnya Pepatah Melayu pernah menyebut "Seperti Ketam Mahu Mengajar Anaknya Berjalan Betul" maka, sekiranya pepatah tersebut dirujuk, saya yakin, UncleSeekers dan kuncu-kuncunya amat mudah mengeluarkan kenyataan seperti ini;

"kamo nak marah & x puas hati sedangkan kamo sendiri x menonjolkan sikap yg betul & kamo sama saja...".

Sesungguhnya lagi, sekiranya sesuatu perkara yang kita rasakan ianya tidak wajar berlaku maka, sewajarnya mengunakan cara bijaksana untuk kesedaran dan, ingatlah pula formula "2x5" bermaksud; janganlah pula bila dikira jawapanya sama sahaja maka, elakkanlah diri dipandang hina juga... ;-)

Sekian, harap maklum dan terima kasih.

Ikhlas,
wWw.LeoSabri.Co.Cc

p/s: sesungguhnya kamo patut bersyukur bahawa setiap komen dihantar akan terus dipaparkan tanpa sebarang sekatan dikenakan... see... ada agenda tersebunyi & faham-fahamkanlah maksudnyaaa... :-D

Mamek Eaturmusicx said...

salam maal hijrah dari mamek! :)

http://otakmamek.blogspot.com/

Anonymous said...

i strongly believe uncle seekers is on the right track...

Anonymous said...

Salammm 1 Malaysia... Air Tenang Jangan sangka tiada buaya... Aku Teramat Yakin Uncle Seekers is truly on da right track... May God Bless Him... Aku dah lama sangsi dgn family Queen... Ada tak kena dengan Family Queen nih... Tapi mungkin gak aku silap tapi nak silap pon dalam 1 % jer... Allah akan pasti tunjuk kebenarannya...But I strongly BELIEVE UNCLE SEEKERS IS ON DA RIGHT TRACK... Aku komen ikhlas padahal aku tak pernah kenal uncle seekers pon dan uncle seekers pon tak pernah kenal aku...-cikgu N (malaysiandarknight@yahoo.com)

mashimaro comel said...

salam uncle..

singgah blog salju jap...

usha pandangan seorang pelajar kaunseling tentang kes uncle dan permaisuri aishah.

terima kasih..

salam ziarah dari salju putih.

(^_^)

p/s moga uncle dan kita semua dapat lihat yang haq tidak lama lagi, insya Allah.

razi said...

Ya...mari ber'emo' 1 malaysia yang kukasihi...kerana uncleseekers!
(tak bestnya...emo pasai dia??)

Hanya pemilik blog tahu apa yang dibuatnya..

betul ka 1 malaysia benci dia? hanya rakan2 dan sahabat dia (& maybe para peguamnya-kalau tak, sapa sanggup wakil dia:) saja tahu bagaimana dia.

Walaupun saya juga tak suka padanya,akhir zaman begini terdapat fitnah yang seakan-akan kita rasakan ia benar mulia dan suci.

simple words,biar mahkamah tentukan.tak payah kita judge sebab kita tak tahu apa yang terbuku di hati penulis blog.

Dia buka ruang komen unstrictly pun maybe sebab nak ukur tahap penerimaan masyarakat.

By the way,is normal when he doing the 'normal' thing like this...

p/s: Part bukak cerita open widely memang saya tak setuju 100%.

Muhammad Ariff bin Mustapha said...

Salam Pakcik Pencari,
Saya Muhammad Ariff Mustapha dari Bukit Indah Ampang, no telefon 013 300 5719, ingin menyatakan bahawasanya : -
Jom minum petang borak2(takkesah walaupun hanya 5minit jerr tapi kalau borak lama lagi bestttt )--- saya baru je grade ...jadi minum mamak pon jadi lak yer..,,,,dan kenapa tibe2 jek ajak Uncle??? because i luv your philosophy "TO SEEK THE TRUTH" dan kalau boleh saya nk beri sebuah tshirt yang saya design untuk Uncle sebagai tanda perhargaan daripada saya.......saya amat2 berharap....Uncle sudi terima pelawaan saya :)
Sekian dan wassalam

Anonymous said...

Saya rasa ramai orang tak tau kisah sebenar...

Tapi saya sokong Uncle Seekers dalam hal ni..

Janganlah menilai hanya pada kes ini.

Kita menilai orang dari berbagai sudut juga...

Komen2 orang lain pun banyak yang tak beradab...

Tak perlu lepas geram tapi cakap secara baik..

e-saving solution said...

kahkah.. macam2 laa korang nih...

itu hak diee biar lee.. kita rgk jer laaa. ape hasilnyee...

http://tinyurl.com/penemuan-luarbiasa