Kenali mereka

Wednesday, November 3, 2010

Permaisuri Siti Aishah - Part 2

Permaisuri Siti Aishah - Part 2

Yang Teramat Mulia Cik Puan Besar Selangor Datuk Amar Siti Aishah binti Dato Seri Abdul Rahman

Beberapa panggilan yang aku terima hari ini semua memuji kerana keberanian aku membongkar isu ini.

Bukan kerana berani tapi kerana mencari kebenaran (to seek the truth). Ada juga yang suruh aku bersedia makan yang sedap-sedap dan main internet puas-puas kerana tak lama lagi aku akan ditahan bawah ISA! (bolehke?)

Kalau aku ditahan ISA pun aku bangga kerana aku adalah rakyat Malaysia yang pertama ditahan bawah ISA kerana mendedahkan kisah “cinta syyyh” dengan DYMM Raja Permaisuri Agung Ke X

Kisah “cinta syyhh” aku dengan aisyah hanyalah picisan jika dibandingkan dengan Dodi-Al Fayed yang kaya raya dengan Princess Diana yang cun melecun akhirnya terbunuh dalam kereta.

Aku tak berminat nak menulis buku tentang “cinta syyhh” ini. Cukuplah sekadar coretan didalam blog. Itu pun member dah nasihat macam-macam.

Kepada aisyah, ucap terima kasih kerana sudi menziarah Habib di ampang puteri ketika dia terlantar sakit. Terima kasih juga pemberian coklat dan air the untuk Habib.serta meluangkan masa bersama mantan isteri saya cik manja

Gambar kenangan bersama kakak sulung, aisyah dan adik saya di rumah hujung minggu kami Janda Baik

Kepada dato seri…don’t worry, saya tak akan jawab sms atau panggilan sekiranya aisyah berbuat demikian. Dato seri ada pistol (dato seri pernah tunjuk pistol pada saya dirumah ampang kononnya nak menakutkan saya secara saikologi….podah!) harta, duit, kuasa dan boleh buat macam-macam pada saya yang cuma ada blog saja. He he

Bersambung part 3 – Bagaimana saya mula mengenali permaisuri aishah dan bermulanya “cinta syyhh”

Permaisuri Siti Aishah
Permaisuri Siti Aishah - Part 2
Permaisuri Aishah - Part 3
Permaisuri Aishah - Part 4
Permaisuri Aishah – Part 5
Permaisuri Siti Aisyah - Part 6
Permaisuri Aishah - Part 7 - The End / Tamat
"Cinta Syyhh"
Buku "Cinta Syyhh"
Buku "Cinta Syyhh" Saman 2
Buku "Cinta Syyhh" Saman 3
Buku "Cinta Syyhh" Saman 4
Aisyah Saman Uncleseekers?
Peguam Uncleseekers
Dimana Aishah?
Analisis 1 - Mungkinkah Anda?
‘Cinta Terhalang’ bekas permaisuri Aishah: Kenapa bapa “kunci pintu”-Pak Habib
Cover buku "Cinta Syyhh"
Mas Kancil
Mas Kancil (2)
Aishah Oh Aishah
Kes Siti Aishah saman Uncle Seekers
Jatuhnya Seorang Permaisuri (Update Kedua) - Siapa Sebenarnya Siti Aishah?
Divinasi Kartu Lenormand - Penghidupan Aishah Kini
Salah Siapa? 1
Salah Siapa? (2)
Buku "The Queen & I" dan "Cinta Syyhh" sudah siap
PERHATIAN - Blog Mas Kancil tak dapat dibaca di Malaysia
Permaisuri Siti Aishah - Part 8
Permaisuri Siti Aishah - Part 9
Mesyuarat Ke-223 Majlis Raja-Raja
Permaisuri Siti Aishah - Part 10
Notis Niat Pihak Untuk Bertindak Secara Sendiri Menggantikan Peguamcara
Lawyer Baru

18 comments:

Anonymous said...

sy tabik dgn uncle cuz brani ngaku & bercerita tentang kisah cerita cinta anda. uncle dan pemaisuri aisyah berhak dpt kebahagiaan masing2 kan? kalu dh jodoh x kn kemana lar. mudah2an dua2 pown bahagia. cinta x kenal pangkat ker..nama ker.. usia ker..@ harta.. nie sume soal hati.

Anonymous said...

tp uncle nak ke kat aisyah tu ?

zelmey said...

I have seen this in person :)

^MaX2™ said...

Abg Naguib?!
AARRGHHH!!!

Marhaen Kacak said...

cayala uncle seekers...gentle beb... senapang gajah pun lu tak takut kan?


Nasi Lemak, Spender Pun Dakyah Freemason?

Parang Terbang said...

Tunaikan Tanggungjawab Anda dengan REPORT ABUSE blog uncle seekers. Cepat jangan berlengah lagi

CETUSAN SEIKHLAS RASA said...

kISAH CINTA TUAN DGN MANTAN PERMAISURI ADALAH HAK TUAN TAPI CARA TUAN MENULIS DI BLOG DGN MEMPAMERKAN BELIAU MEMELUK TUAN SEBELUM ADA IKATAN SUAMI ISTERI.... SAYA RASA TIDAK PATUT DAN MENGAIBKAN BELIAU... KASIHANILAH DIA DAN KELUARGANYA..

Anonymous said...

Salam uncle...cmnila, lantak la nk kawin ke hape ker...tp kan pemaisuri penampilan die bertudung..tup2, uncle tunjuk gambar die x bertudung....n kalau uncle ni waras...balik la pd Islam...Islam tu yg benar...kate nk seek the truth...ni siap bersalam, bercium pp, berpelukan...kan dosa tue...jgn trlalu berlagak tentang orang lain akan dihukum di akhirat...bagaimana dgn dosa uncle tue nnt?pikir dan renung2kan lah k...

Anonymous said...

at least die ni gentle...
klo korg dkt tmpt die pe korg wt???
aku rs trime je duit bute2 n blah cr pompuan len...
tol x???

Anonymous said...

salam. if betul anda betul2 sayangkan aisyah anda xkan aibkan dia dengan auratnya yang terdedah dan pelbagai lagi gambar yang tidak sesuai...

Anonymous said...

Serahkan saja kepada Allah. Hanya Dia saja yang tahu. Bredoalah agar kita dapat melihat hukumanNya di dunia ini, sebagai pengajaran kepada kita yang hidup.

Anonymous said...

Ini lah nasib wanita...

Bajan said...

Saudara Syed...

Saya tidak perlu dan tidak mahu Komen apa-apa tapi yang penting tindakan saudara berbuat demikian adalah paling tidak wajar dan
Kita kene lihat semula Pada Cermin Diri.

Jika kita menerima amanah, haruslah di terima dengan ikhlas , tidak ada alasan lain dan tidak ada kompromi baru ini di namakan Profesional.

Harus rasional, kerana seseorang yang profesional harus mempunyai sifat2 peradaban yang tinggi...

Muhasabah diri dan dekatkan diri dengan yang Maha Esa. Kumat-kamit kan bibir dan mata hati dengan kalimah-kalimah Allah nescaya beroleh ketenangan jiwa..

Yang mulia itu dari Allah dan yang lemah itu datangnya dari umat manusia macam saya nie.

Wasalam.

Zue Sancer said...

em betuk setuju...tak baik tunjuk aurat mereka...

finasbay said...

kesian permaisuri aishah... :(

ct_afifah said...

KESIAN KAT PERMAISURI AISHAH..KENAPA MALUKAN DIA BEGITU RUPA...JGN D SEBABKAN ORG LAIN DIA PULA JADI MANGSA....DIA PUN ADA PERASAAN... DIA HANYALAH SEORANG WANITA YANG LEMAH...PUNYA HARGA DIRI...JIKA DIA MELAKUKAN KESILAPAN MAKA BAWA LAH DIA KE PANGKAL JALAN..TINDAKAN UNCLE SEEKERS NI LBH MERUMITKAN KEADAAN..

NinaKhoo said...

salam uncle menerusi apa yg saya paham (after read all the entries, i rase uncle nie frust ngan aishah, sebab tue uncle bukak pekung semua, tapi nasihat i, kalo uncle org yg matang uncle xkan wat semua ni...renung²kan ya...wasalam

han2bungkoz said...

tak payah bagi salam ni jantan bodoh namanya dah tu bangang plak...oi jantan seekers aku nak panggil uncle seekers ko mmg tak layak rambut ko pon dah macam pompuan...kenapa dulu sebelom dia ada nama atau glemer ko tak penah cerita pasal dia pon...sekarang ada nama ko mula buka cerita ko ni jantan jenis apa..aku bukan dari keluarga derang tapi aku menyampah dengan jantan yang macam kau ni bodoh...aku pon lelaki juga tak pernah lah pulak nak mengaibkan orang...apa punya bangang..kalau tak ada undang2 yang membolehkan ko kena tangkap..ko tunggu sok diakhirat...seekers konon tak layak lansung dia ni ugama seme letak tepi dah borak pandai tapi tak ada akal