Kenali mereka

Thursday, December 9, 2010

Dimana Aishah?

Dimana Aishah?

1. Dimanakah Aisyah dan keluarganya ketika sidang akhbar diadakan pada 3-12-2010?

2. Kenapa Aisyah tidak menyatakan bahawa semua artikel dan gambar saya dengan aisyah didalam blog ini adalah fitnah? (klik) (klik) (klik)

3. Kenapa Aisyah melarang saya dari terus menulis tentangnya dalam blog ini? (klik)

4. Kenapa Aisyah melarang saya menerbitkan buku "Cinta Syyhh" pada hakikatnya hanyalah pengalaman benar kisah cinta syyhh kami berdua? (maaf tertinggal perkataan 'syyhh' tadi) (klik)

5. Adakah Aisyah sebenarnya sudah.....?

Diharap Aisyah akan hadir di mahkamah pada 22-12-2010 kerana ramai yang nak tatap wajah Aisyah yang terkini serta mendapat komen darinya sendiri.

8 hari lagi...


Kosmo - 4-12-2010


Utusan Malaysia - 4-12-2010


Harian Metro - 4-12-2010


Berita Harian 4-1-2010

Permaisuri Siti Aishah
Permaisuri Siti Aishah - Part 2
Permaisuri Aishah - Part 3
Permaisuri Aishah - Part 4
Permaisuri Aishah – Part 5
Permaisuri Siti Aisyah - Part 6
Permaisuri Aishah - Part 7 - The End / Tamat
"Cinta Syyhh"
Buku "Cinta Syyhh"
Buku "Cinta Syyhh" Saman 2
Buku "Cinta Syyhh" Saman 3
Buku "Cinta Syyhh" Saman 4
Aisyah Saman Uncleseekers?
Peguam Uncleseekers
Dimana Aishah?
Analisis 1 - Mungkinkah Anda?
‘Cinta Terhalang’ bekas permaisuri Aishah: Kenapa bapa “kunci pintu”-Pak Habib
Cover buku "Cinta Syyhh"
Mas Kancil
Mas Kancil (2)
Aishah Oh Aishah
Kes Siti Aishah saman Uncle Seekers
Jatuhnya Seorang Permaisuri (Update Kedua) - Siapa Sebenarnya Siti Aishah?
Divinasi Kartu Lenormand - Penghidupan Aishah Kini
Salah Siapa? 1
Salah Siapa? (2)
Buku "The Queen & I" dan "Cinta Syyhh" sudah siap
PERHATIAN - Blog Mas Kancil tak dapat dibaca di Malaysia
Permaisuri Siti Aishah - Part 8
Permaisuri Siti Aishah - Part 9
Mesyuarat Ke-223 Majlis Raja-Raja
Permaisuri Siti Aishah - Part 10
Notis Niat Pihak Untuk Bertindak Secara Sendiri Menggantikan Peguamcara

19 comments:

Sape komen dia Bongok said...

Aishah?? Dulu Permaisuri Agong?? Sekarang kena kongkong?? terbaik lah mcm ni....Uncle..terus kan usaha untuk pembongkaran "Siapa Aishah Selepas ketiadaan Suami"

Kami menanti segala rentetan demi rentetan...

Wartawan jangan nak terlalu fitnah org..cukup2 lah korang da dimonopoli oleh Umno\Bn...tak yah nak wat cite yg tak betul...

lagi2 tv3 tu...semua masuk neraka..hahahhh...sebab wat cite bohong...

Cite pasal uncle pun nak bohong gak?? hahahah..sengal la lu org...tanye lah dulu...selidik la dulu...

sedangkan hakim mahkamah syariah pun kena tangkap khalwat...lagi mau percaya ka???

kakakakakakakakak....

"jejaka ensem semalaya"

Breakeven said...

~YAM Queen pergi berubat laa..dulu dia tersalah jumpa doctor..~

Anonymous said...

Saya sebenarnya dah kenal Uncle. I salute him as a person for being rational, reasonable and understanding. Hope that kebenaran Uncle akan tertunjuk. Walaupun Permaisuri memegang tahta darjat & pangkat tak semestinya hati dia balik. Nobody is perfect.

Saya senang dengan Uncle.

Anonymous said...

salam,

aku x penah kenal dengan uncle pn...korang cakap macam2 kat die macam x de akal & otak...

x kan la uncle bodoh x tahu ape yang die buat nie bakal dapat kesan mcm nie...kalau yea pon nak kutuk die guna la akal..jgn takat guna otak je...

korang sume hentam die macam korang nie sume baik sangat...sekurang2 nye die berani jadi lilin,terbakar untuk menerangi hidup org lain....

-kebatilan akan gugur apabila kebenaran tiba-

*tikusmenikus*

Anonymous said...

Itu sebabnya, apabila seseorang lelaki baik wanita mukmin mahu mencari pasangan (lebih lebih lagi seorang Sultan yang juga menjadi ketua Ugama dalam negeri ini) perlu melihat keimanan bakal pasanganya, melihat latarbelakang kaum keluarganya dahulu. Keimanan bukan hanya terletak pada pakaian tetapi cara penghidupan.

Islam is a way of life dan bukan hanya sifat luaran menunjukkan Islam sejati. A tudung or a jubah or a serban alone is not going to make a person a good muslim.

Yang penting pengajaran kes ini ialah untuk keluarga diraja mengambil iktibar apabila mencari pasangan (terutamya jika seorang Raja atau bakal Raja)..eloklah cari mengikut lunas lunas agama dan bukan hanya mengikut nafsu syawat dan mengikut fizikal luaran.

Rakyat menjadi aib dan malu apabila kes melibatkan seorang wanita yang dinaikkan derajatnya setelah mengahwini seorang Sultan...dimasukkan pula kedalam institusi yang dianggap perprestij dan elit...tidak tahu menjaga imej dan harga dirinya.

Sakit tidak dapat dijadikan alasan berpeluk2 dengan pelbagai lelaki, apa jenis sakit ni yang perlukan kehangatan cinta lelaki?

Kalau sebagai wanita mukmin, kita tahu jaga maruah dan mengikut lunas agama, perkara macam ini pasti tidak akan berlaku, kita tidak akan dapat dipergunakan oleh pihak pihak yang semacam ini.

Secara peribadi saya menang tidak setuju dengan cara pendedahan ini, namun ini menjadi satu iktibar buat saya dan seharusnya kaum hawa yang lain untuk menjaga maruah dan harga diri supaya tidak timbul fitnah dan keaiban sedemikian.

Anonymous said...

dah sikap melayu suka tengok yg buruk2..cerita yg buruk2. dah jd darah daging sifat dengki,iri dan suka mengaibkan orang.
tak hairanlah dgn publisiti murah ni.
esok2 ada lg yg buat mcm ni.

Anonymous said...

kalau bab2 kutuk mengutuk dan dengki mendengki ni,..dah tak hairan pun dapat publisiti meluas. dah jadi sinonim dgn orang melayu..tapi bukan cerita yg menaikkan martabat tapi biasanya yg menjatuhkan maruah tu yg hangat diperdebatkan.
bila modal dah habis,..diselitkanlah unsur2 agama. dah tahu allah tak suka perkara2 yg mungkar tp masih nak dibuat juga. EEEEIII PELIKLAH DGN KAUM KITA INI.
MEMALUKAN.

Unknown said...

astaqfirullah hal azim..

wahai teman sekelian..usahla menambah lg dosa masing2..andai benar empunya blog ini berdosa sekalipun..biar Allah yang menghukum..

jgn smpi dikaitkan yg lain2...smpi ckp mak die meroyan...

sy tak sokong uncle tak sokong mane2 sbb sy tatau saper yg benar saper yg salah..

lgpun ini da jd kes mahkamah..andai terbukti Queen Aisyah yg benar maka Uncle akan dihukum..usah kite menambah dosa kite..jenuh nak cari uncle nanti di padang masyhar untuk pohon ampun.

Allah lebih Mengetahui segalanya.Allah Maha Segalanya.

Muhammad Ariff bin Mustapha said...

Salam Warga Pengkomen2 sekalian,

Mari lihat Uncle Seeker tgh lepak dengan aku -
copy paste kat address :
Location : Bukit Indah Ampang
Time : 9.30malam - 2 pagi

(Uncle Seeker Team No1 - To Seek The Truth)
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs600.ash2/155213_1700467481464_1531231659_31703255_2487579_n.jpg

Anonymous said...

Tak boleh bayangkan dimahkamah nanti berapa ramai pekerja cuci diperlukan untuk mop ludah mereka yang hadir bila tengok muka Uncle.

Allied Cleaning Resources. said...

Kami menawarkan pakej kerja-kerja pembersihan yang menarik. Hubungi: Allied Cleaning Resourcers. Pandan Jaya. Tel: 012- 654 2346 (Encik Osman Abri)

Terima kasih.

p/s: makhamah mana nanti?. Kadar caj bergantung pada lokasi dalam atau luar KL.

Breakeven said...

To Ariff,
I love you babe..~ hahahahaha..
anda sgt kelakar ~

Anonymous said...

try singgah sini..layan gak

http://kurakusakti.blogspot.com/

i'm mr. y2020 said...

>>>Anonymous said...
As I say before...
.... & seterusnyaaa...
December 11, 2010 8:50 PM


Tuan, secara jujurnya saya setuju serta berminat pada keseluruhan kenyataan Tuan itu. Sesungguhnya tepat sekali walaupun Tuan juga tidak setuju cara pendedahan itu dibuat dan, saya yakin Tuan ada cerita tersediri disebalik kenyataan Tuan.

Saya percaya bahawa, sesuatu perkara itu berlaku ada sebabnya cuma, terdapat kesilapan hanya sedikit sahaja dari Tuan empunya weblog ini dengan menyiarkan gambar-gambar yang tidak sepatutnya namun, nasi telahpun menjadi bubur.

Sesungguhnya hanya "satu sahaja kekuatan" yang ada pada Tuan empunya weblog ini iaitu, dengan hanya memaparkan "Permohonan Maaf" secara terbuka dilaman weblog ini untuk beliau mendapat rahmatnya. Percayalah bahawa "Permohonan Maaf" atas kesilapan itu menjadi kunci baginya untuk terus mempertahankan dirinya dengan membongkar rahsia sebenar.

Percayalah wahai UncleSeeker, Tuhan itu Maha Adil dan, telah saya nyatakan bahawa; saya tidak berpihak pada sesiapa kecuali berpihak pada mereka bersikap mulia kerana, saya telah lihat gambaran sebenar dalam dunia kita. (dunia kita hanya UncleSeekers sahaja tahu)

Mohonlah kemaafan sebelum perbicaraan bermulaaa... Percayalahhh...

Ikhlas,
wWw.LeoSabri.Co.Cc

Anonymous said...

Kepada Anonymous yang menulis statement ini:

"Yg penting sekarang MASALAH INI DAN MASA INI. Kesalahan sebelum ini taklah sampai ke mahkamah w/pun perbuatan itu benar.Kitakan insan biasa mestilah melakukan kesilapan tetapi manusia ini kita buat ape pun tak betul. Perkataan kena buku dengan ruas tu provokasi utk uncle je dan ada unsur irihati."

Saya rasa tafsir anda sebagai irihati jika anda merujuk kepada irihati terhadap Aishah maka izinkan saya perbetulkan wasangka anda.

Siapakah akan henda irihati kepada seorang wanita yang:

1] Terhina begini?

2] Wanita yang telah menzalimi suaminya (almarhum Sultan Selangor,amat diketahui oleh kami yang ada kena mengena bekerja diistana mahupun yang bekerja dengan kerajaan dan terpaksa "serve" this particular royal family satu waktu ketiga....adakalanya begenang jua airmata apabila melihat bagaimana dia telah memperlakukan seorang suami yang sedang sakit tenat sakit...nauzubillah minta dijauhkan nasib diri kita mendapat isteri sebini...

Mungkin jua kerana kesilapan Almarhum mengahwini wanita yang boleh digelar "cucu"....but still, its not the way a human should behave to a dying man..lebih lebih lagi seorang suami...bukankah dengan perkahwinan itu yang telah menaikkan derajat Aishah sekeluarga...kenapa diperlakukan seorang suami begitu????

Kenapakah agaknya Siti Aisyah sekeluarga tidak lagi dizinkan keIstana selepas kemangkatan almarhum Sultan? Lazimnya kesemua balu Sultan masih mendapat undangan keIstana dalam upacara upacara Istana.

Jawapannya kemurkaan Sultan Selangor (Mana sanggup seorang anak melihat ibu tiri memperlakukan ayahanda sehingga sebegitu sekali!) dan kemarahan kerabat diraja Selangor diatas perbuatan Aishah sekeluarga kepada mereka.

Jadi izinkan saya mengatakan tidak timbul irihati kepada Aishah..kalau nak dikatakan irihati kerana kekayaannya? Tanyalah keluarga diraja Selangor..Bagaimana Aishah mendapat harta harta tersebut?...

Kita yang tahu cara caranya ...sama juga dengan cara Orang orang yang diberi amanah menjaga negara..dilantik oleh rakyat memelihara harta tetapi merekalah yang MERAKUS harta rakyat..cubalah fikirkan adakah sepatutnya orang yang waras akanya..orang yang beriman kepada Allah swt mahu menjadi IRIHATI terhadap kekayaan Orang yang memiliki hartanya secara zalim?

Semuga apapun yang terjadi kepada Siti Aishyah menjadi IKTIBAR kepada kita semua. All of us feel sorry for what has happened to her finally...all the money in the world tidak dapat menebus balik keaiban yang telah tercalit pada dirinya sekeluarga.

Saya tidak bersetuju dengan pendedahan Uncle Seekers...walaubagaimanapun the REALITI is that menang atau kalah kes ini...yang paling kerugian besar ialah Siti Aishah sendiri. Yang berkedudukan bukan Uncle Seeker tetapi Siti Aishah... Lumrahnya, apakah guna segala wang dan harta and past glory of yesterday...YESTERDAY was just a beautiful memory but apabila Maruah sudah tergadai..dimanakah letaknya Harga Diri Kita....

Dimanakah harga diri kami yang "terhina" satu waktu ketika semasa zaman penjajahan Siti Aishah sekeluarga diSelangor?

Semalam Hari Kami...Hari ini dan Esok hari(Siapa?).....!!!!

i'm mr. y2020 said...

Pendedahan yg amat menyedihkan & terima kasih atas pendedahan tersebut. Pastinya dgn kesilapan dlm ejaan itu boleh dikaji utk menyelami luahan perasaan beliau menerusi lubuk hatinya yg terpendam.

Apabila "Balu" yg masih lagi bergelar Permaisuri, sewajarnya masih mempunyai hak dlm Istana namun, pd pendedahan kali ini memberi kita suatu keinsafan utk terus memikirkan kewajaran kebenaranya itu.

Semoga banyak lagi pendedahan dpt dibuat dgn penuh beradab malah, sekiranya antara mrk yg meraguinya, silalah gunakan cara bijaksana utk mengawalnya & bkn dgn cara penuh emosi kerana, menghormati sesama kita sewajarnya menjadi ikutan generasi mendatang, Insya-ALLAH! Amin...

Anonymous said...

PLEASE............... tolong hormat bekas permaisuri kita..... kamu ni tau tak hukum mengaibkan peribadi org lain? kamu tau tak bersalam / membenarkan diri di cium / disentuh oleh bukan muhrim itu hukumnya apa? sudah2 lah... bawak2 bertaubat.

All Of This r really SKUCS!!!! peguam-peguam yang membela kamu pun tak pikir panjang nak ambik kes macam ni.... kalau aku....seorang peguam yang hebat sekalipon... aku tak ambik kes kes SAMPAH macam ni!!!!! SAMPAH!!

Anonymous said...

SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!

Anonymous said...

SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!SKUCS!!!!!