Kenali mereka

Saturday, October 22, 2011

Ramalan Mimpiku – Part 1 - Part 23

Ramalan Mimpiku – Part 1 - Part 23
...Yang ghaib hanyalah kepunyaan Allah...
Pihak-pihak yang percaya kepada mimpi haruslah merenungkannya dengan mendalam

Julai 2011 (7)

Ramalan Mimpiku – Part 1 – (Klik) - Selasa, 5 Julai, 2011
Dato' Sri Haji Mohd Najib bin Tun Haji Abdul Razak
Tan Sri Dato' Haji Muhyiddin bin Mohd. Yassin
Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi


Ramalan Mimpiku – Part 2 – (Klik) - Rabu, 6 Julai, 2011
Datuk Seri Anwar bin Datuk Ibrahim
Datuk Seri Haji Mohd Ali bin Mohd Rustam
Tuan Guru Dato' Bentara Setia Haji Nik Abdul Aziz Bin Nik Mat


Ramalan Mimpiku – Part 3 – (Klik) - Jumaat, 22 Julai , 2011
Allahyarham Dato' Harun Idris

Ramalan Mimpiku – Part 4 – (Klik) - Sabtu, 23 Julai , 2011
Tun Dr. Mahathir bin Mohamad
Allahyarham Dato' Harun Idris


Ramalan Mimpiku – Part 5 – (Klik) - Isnin, 25 Julai , 2011
Dato' Sri Haji Mohd Najib bin Tun Haji Abdul Razak
Dato' Seri Utama Dr. Rais bin Yatim
Tan Sri Nor Mohamed Yakcop
Dato' Seri Mohamed Nazri bin Tan Sri Abdul Aziz
Datuk Seri Haji Noh bin Omar


Ramalan Mimpiku – Part 6 – (Klik) - Selasa, 26 Julai , 2011
Benarkah wanita diciptakan dari tulang rusuk lelaki menurut AlQuran?

Ramalan Mimpiku – Part 7A – (Klik) - Rabu, 27 Julai , 2011
Datin Seri Siti Nurhaliza binti Tarudin

Ogos (3)

Ramalan Mimpiku – Part 8 – (Klik) - Khamis, 11 Ogos, 2011
Datin Paduka Seri Rosmah Mansor

Ramalan Mimpiku – Part 9 – (Klik) - Khamis, 11 Ogos, 2011
Tan Sri Dato' Haji Muhyiddin bin Mohd. Yassin

Ramalan Mimpiku – Part 10 – (Klik) - Sabtu, 27 Ogos, 2011
Dato' Sri Haji Mohd Najib bin Tun Haji Abdul Razak
Tan Sri Dato' Haji Muhyiddin bin Mohd. Yassin


September (8)

Ramalan Mimpiku – Part 11 – (Klik) - Khamis, 8 September , 2011
Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim

Ramalan Mimpiku – Part 12 –(Klik) - Ahad, 11 September, 2011
Dato' Seri Hishammuddin Tun Hussein
Anuar Zain
Aznil Nawawi
Azwan Ali
Jaafar Onn


Ramalan Mimpiku – Part 13 – (Klik) - Ahad, 18 September, 2011
Dato' Sri Haji Mohd Najib bin Tun Haji Abdul Razak
Datin Paduka Seri Rosmah Mansor


Ramalan Mimpiku – Part 14 – (Klik) - Isnin, 19 September, 2011
Najwa Mahiaddin

Ramalan Mimpiku – Part 15 – (Klik) - Selasa, 20 September, 2011 -
Kematian seorang selebriti
- (KEBETULAN)

Ramalan Mimpiku – Part 16 – (
Klik) - Ahad, 25 September, 2011
Datuk Mohd. Jais Ahmad Jais - (KEBETULAN)

Ramalan Mimpiku – Part 17 – (Klik) - Selasa, 27 September, 2011
Datin Paduka Seri Rosmah Mansor
Raden


Ramalan Mimpiku – Part 18 – (Klik) - Khamis, 29 September, 2011
Lisa Surihani
Yusry KRU
Anuar Zain
Zizan Raja Lawak
Johan Raja Lawak
Nabil Raja Lawak


Oktober (7) setakat 22-10-2011

Keluarga Terapat Pembesar Negara Meninggal? (Klik) - Sabtu, 1 Oktober, 2011
- Allahyarham Tuminah Abdul Jalil – Ibu Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi - (KEBETULAN)

Ramalan Mimpiku – Part 19 – (Klik) - Rabu, 5 Oktober, 2011
Juliana Evans
Marsha Milan Londoh
Rabecca Nur Islam
Fouziah Gous
Fasha Sandha


Ramalan Mimpiku – Part 20 – (Klik) - Isnin, 10 Oktober, 2011
Tan Sri Mohd. Sidek Bin Hj. Hassan - Ketua Setiausaha Negara
Datuk Seri Abu Kassim Mohamed - Ketua Pesuruhjaya SPRM
Tan Sri Ismail Haji Omar - Ketua Polis Negara
Dato' Alias Bin Haji Ahmad - Ketua Pengarah Imigresen
Dato' Sri Hj. Mohamed Khalid Bin Yusuf - Ketua Pengarah Kastam


Ramalan Mimpiku – Part 21 – (Klik) - Rabu, 12 Oktober, 2011
Tragedi akan berlaku antara sekitar 12-10-2012 sehingga 24-1-2012
Tun Daim bin Zainuddin
Tan Sri T. Ananda Krishnan
Tan Sri Robert Kuok
Tan Sri Syed Mokhtar Shah bin Syed Nor Al-Bukhary
Tan Sri Anthony Francis Fernandes
Tan Sri Dato' Seri Dr. Teh Hong Piow


Ramalan Mimpiku – Part 22 – (Klik) - Jumaat, 14 Oktober, 2011
Tragedi kecil (kemalangan) – Sebelum 15 November 2011 (Kebetulan)
Targedi besar (bencana alam & kes...) – Sebelum 24-1-2012


Ramalan Mimpiku – Part 23 - (Klik) - Isnin, 17 Oktober, 2011
Dato' Sri Azalina Othman Said - Ahli Parlimen Pengerang, Johor

Masuk hospital? - (Klik) - Khamis, 20 Oktober, 2011
Salah seorang mantan Perdana Menteri Malaysia akan jatuh sakit dan …

Kalau ramalan mimpi ini benar-benar terjadi sekalipun, anggaplah ianya secara kebetulan. Yang pandai mentafsirkan mimpi hanyalah Nabi Yusuf.

Bagaimana mentakwilkan mimpi (Part 1) (Klik)

8 comments:

Anonymous said...

OghangKedah - Kenapa sesetengah mimpi uncle dihighlightkan dgn warna kuning?? Adakah mimpi uncle yg dihighlightkan dgn warna kuning itu akan benar-benar berlaku dlm waktu yg terdekat ini?? Adakah maksud warna-warna ini sama spt warna lampu isyarat dimana Hijau bermaksud Jalan.. Sekiranya selamat. Kuning bermaksud Bersedia untuk berhenti. Merah bermaksud Berhenti..

GieNa said...

tlebh dahulu sya mohon maaf sbb cerita ini tidak berkaitan dgn artikel diatas. tpi saya mohon sgt uncle seekers dpt siasat rumah yg dikatakan berhantu di sek. 2 shah alam. uncle boleh lawati blog ini http://www.bom321.com/2011/02/kisah-rumah-berhantu-di-seksyen-2-shah.html untuk cerita selanjutnye. -yg berharap, ena-

Girl Girl said...

logik ke kalau stiap kali tido asik TERmimpikn org2 kenamaan dan selebriti? Pikir logik skit blh tak?? Mimpi apekejadahnya mcm ni..

Dah namanya pon uncle seekers.. Opcos la dia nie jenis publicity seekers. Ini sbnrnye hasil dr fakta dan gosip2 yg uncle dpt dr ckp2 mulut org dan media. Tp diolahkan dlm blog ni sbg mimpi.

Tp mustahil semua ni btol. Kite ni dkurniakan akal yang waras. So, fikir laa.. Hebat setara mana sgt uncle nie smpai blh mimpi mcm2 ttg org lain? Knp dia tak mimpi diri sendiri je? Kot2 la dia mimpi kena azab api neraka sbb asik duk fitnah org je tak habis2.. MELAINKAN uncle ni ada mengamalkn bacaan ayat2 tertentu ataupun MEMBELA.. Itu lain citer.

Uncle, blh x jgn cri publisiti dgn cara mcm ni? Bt pe nk kongsi mklumat2 tak bguna mcm ni? Blog ni punya ramai follower. Lbh baik uncle kongsikan maklumat yg lbh bfaedah selain dr benda yg karut marut mcm ni.
Sy bg nasihat je.. Uncle pon lg tua dr sy n blh fikir mana lbh baik. Terpulanglah...

alexahmad said...

hai uncle...uncle mmg dasyat..mmg uncle sorng yg boleh mentafsir mimpi..atau mungkin uncle seorg yg diberi kelebihan melalui mimpi...tp apa yg penulis risaukan dlm kita sibuk mengejar mimpi tkut2 unsur lain yg telah masuk agar uncle bukan lebih mendekati Allah sebaliknya kita akan lebih menjauhiNYA. Ujian Allah ni pelbagai jenis,tp matlamatnya sama...iaitu siapakah hambaNYA yg pling beriman walaupun diberi ujian yg berat. dekatkan diri dengan Allah, spya kita dapat menjauhi hal-hal syaitan

salam jumaat dari alexahmad

HambaAllah said...

Assalamualaikum. Tak nak komen banyak2... Cuma dalam Islam tu kalau manusia boleh membuat ramalan tu bukankah melampaui kemampuan manusia?..hanya Allah yg tahu masa hadapankan ? kalau saya salah sila rujuk pakar2 agama...saya cadangkan Utz Azhar Idrus , Ustaz Kazim Elias atau Ustaz Mohd Asri Zainal Abidin atau mana2 pakar agama yg bertauliah...maaf saya kalau teguran saya kasar..tpi perbuatan uncle ni brdsarkan ilmu yg ada pada saya adalah SALAH dan boleh mempengaruhi akidah pembaca...

Anoimus said...

Apahal semua komen aku hilang nih. Aku nak sedarkan manusia yang dah jauh tersesat. Individu atau semua kroninya baik mengucap banyak2. Kalu dah terer sangat bole ke ko mimpi mati esok ko masuk neraka ke syurga. Tapi aku agak ko mesti masuk neraka yang ko anggap syurga pasal kawan ko banyak dalam tu. Ada 99 jenis ooo... Masuk ko 100 jenis. Ko hantu poyooooooooo....

Sukma said...

as salam, uncle...

perkataan yg berwarna KUNING tu utk apa ya? jika warna HIJAU saya boleh agak itu adalah kebetulan yg sama muncul dlm mimpi uncle.. MERAH itu belum tentu lagi (dgn izinNYA).. mohon kelapangan uncle menjawab. terima kasih.

UncleSeekers said...

Salam Sukma,
Hijau - sudah berlaku
Kuning - coming soon

Saya harus perbetulkan beberapa ramalan mimpi disini. Beri sedikit masa ye.