Kenali mereka

Tuesday, November 23, 2010

"Cinta Syyhh"

"Cinta Syyhh"

9 days to go....

Abang jumpa Aisyah di Mahkamah nanti.
Cun aarr...


Belum sempat buku keluar dah kena saman.
Looorrr
...


Tuan Syed Putra telah berjaya memulihkan 'barah payudara' Permaisuri Aisyah dalam masa 19 hari sahaja. Bukti rawatan Aisyah pulih sepenuhnya dari barah akan disertakan dalam buku "Cinta Syyhh" nanti.

Aishah cuma 'berusaha', ubat dari Tuan Syed Putra hanya sebagai 'medium' namun tuhan yang memulihkannya.


Ada juga 'satu kes' yang Tuan Syed Putra gagal pulihkan masalah barah ini. Yelah...dia bukan tuhan dan mungkin juga pesakitnya melanggar pantang semasa sesi rawatan...

Walaubagaimanapun, saya tabik sama ini Tuan Syed Putra, kalau tidak kerana rawatan yang diberikannya pada Aisyah bulan Mei 2010 (kalau tak silap tarikhnya) dot dot dot Aisyah kena dot dot dot. Nak tahu lebih lanjut tanya Tuan Syed Putra sendiri

Sesiapa yang berminat untuk mendapat nombor talian Tuan Syed Putra, sila email kepada saya, 'uncleseekers@gmail.com'. Saya tidak jamin keberkesanannya tapi 'trackrecord' Tuan Syed Putra ini pada pandangan peribadi saya untuk merawat barah boleh diberi 4 bintang!

Malaysia's Top 10 Fastest Rising Searches On Google

New Straits Time - 29-11-2010

Ada seorang teman menghubungi saya ketika saya sedang diwawancara oleh wartawan Agendadaily, "Uncle your blog 2 minggu berturut-turut tangga teratas, tahniah!". Saya jadi 'blur' sekejap! Bukan itu tujuan aku sebenarnya.

Dua hari yang lepas empat anggota Team PSI menziarahi aku di Janda Baik bertanya pada aku, " Abang, bolg abang ni dah hit satu juta lebih, kalau ada 'nufnang' mesti masyuk ni..." Aku pun melayan saja kerenah mereka tetapi hati kecil aku berkata "Bukan cara ini yang aku nak cari rezeki sebenarnya"

Beberapa projek-projek yang aku usahakan beberapa tahun lalu hanya menunggu hasil sahaja sekiranya DIA mengizinkan.


Hanya satu kesilapan fakta dalam artikel Agendadaily ini. Dato Badrul & Kak Saodah... laptop itu Aishah hadiahkan kepada anggota Team PSI, bukannya kepada saya. Laptop itu dalam bonet kereta Zelmey selama seminggu kerana saya tidak mahu menerimanya. Saya hanya setuju kalau laptop tersebut diberikan untuk kegunaan Team PSI dan akhirnya beliau bersetuju.



Permaisuri Aisyah perampas suami orang?

Kenapa mama mengizinkan Aisyah berpelukan dengan pelbagai lelaki dihadapan mama sendiri? Mama pun tahukan bukan seorang lelaki saja yang dipeluknya tapi....! Mama selalu nasihat Syed dan bercerita tentang agama dan sentiasa memperdengarkan ayat suci.

Syed tak kisah dengan pelbagai tuduhan yang diberikan pada Syed kerana memaparkan gambar 'seumpama' dan pelbagai kisah tentang Aisyah. Yang penting nanti mereka akan tahu juga akhir cerita kisah ini dalam buku "Cinta Syyhh".

Adakah mama masih ingat lagi kes Aishah mengatakan seorang pelayan lelaki di sebuah restoran kompleks membeli belah Wangsa Walk adalah suaminya hanya kerana lelaki tersebut mendakwa bahawa dirinya berketurunan bunian dan disaksikan sendiri oleh mama dan Zelmey.

Kenapa Aisyah sanggup menyerahkan cincin dijarinya kepada pelayan tersebut yang telah pun beristeri? Perbuatan Aisyah merampas suami orang ketika itu dibuat tanpa rasa bersalah! Syed berani potong jari kalau mama lupa kisah ngeri ini!

Apa perasaan mama kalau sekiranya mantan permaisuri Malaysia berstatus ibu tunggal yang lain hendak merampas suami mama? Begitu juga perasaan isteri lelaki tersebut! Mama tiada rasa 'kemanusiaan' ke sampai lelaki itu diberhentikan kerja?

Syed tetap tidak akan lupakan 'peristiwa ngeri' itu dan akan abadikan dalam buku "Cinta Syyhh" nanti.

Kenapa Aisyah boleh 'meroyan' begitu sekali sehingga sanggup mencium tangan lelaki tersebut? Mama boleh menangkis dakwaan Syed kalau semua artikel dalam blog ini berunsur fitnah pada wartawan atau pihak berkuasa. Berkata benarlah mama, apa yang sebenarnya telah berlaku kepada Aisyah sekarang? Syed rasa sedikit sebanyak yang mengikuti cerita "Cinta Syyhh" ini dan segelintir" rakyat Malaysia nak tahu perkembangan terkini tentangnya...






Dah terlanjur
...


1. Kesemua cek yang diberikan oleh Permaisuri Aisyah kepada saya belum pernah sekalipun "Cek Tendang" seperti fitnah komen-komen dibawah. Berapakah nilainya akan didedahkan dalam buku "Cinta Syyh" nanti. Walaupun pada saya nilainya "sangat ciput" tetapi ianya menjadi satu kenangan abadi...Cek pembayaran yuran perkhidmatan diatas diberikan kepada saya selepas berjumpa dengan Aisyah di Mandarin Oriental Hotel pada 6-6-2010. Saya bukan Gigolo. Oleh kerana itu anda harus membaca buku "Cinta Syyhh" ini supaya anda tahu cerita sebenar.

2. Team PSI hanya menjayakan program Seekers di NTV7 untuk Musim Pertama dan Musim Kedua sahaja. Musim yang lain kami tidak terlibat. Kalau tiada sebarang penampakan "makhluk paranormal' dalam kajian team kami yang lalu, ianya adalah fitnah dari 'segolongan kelompok kecil" yang mencemburui kejayaan kajian kami. Kami hanyalah pengkaji paranormal yang mencari kebenaran (to seek the truth)

3. Susur jalur keturunan saya (klik). Kalau ada kelapangan, bacalah dengan hati terbuka kupasan penulisan saya tentang ahlul bait (keturunan rasullullah). Kaum syed-syed dan syarifah jangan tersinggung dengan artikel saya ini kerana saya suka mencari kebenaran. Kalau anta semua tak puas hati kerana mendakwa ana menghina keturunan rasullullah, anta boleh jawab balik artikel ini dengan 'fakta' bukannya 'emosi'. Demi mencari kebenaran tiada kamus 'tolak ansur' dalam prinsip hidup ana.

4. Setiap komen negatif yang diberikan menjadi kegemaran saya kerana ianya ibarat baja yang akan menyuburkan akar tunjang. Komen fitnah membuat saya tersenyum sinis kerana saya sentiasa bersedia menunjukkan bukti. Anda jangan lupa... kerana kami adalah seorang pengkaji!

5. Mana dahulu? Alfatihah atau AlBaqarah? (klik)

6. Hantu (Makhluk Paranormal) suka perempuan seksi? Ini antara bukti yang kecil saja hasil kajian kami untuk berkongsi pengalaman dengan anda. Masih ada 78 rakaman lagi sebagai bukti yang masih belum sempat dimuatkan dalam blog ini.(Klik)



Walaupun aku terima puluhan atau mungkin ratusan atau mungkin juga ribuan atau puluhan ribu cercaan dari orang ramai terhadap wajahku yang tak berapa macho ni ciptaanNYA namun...

Aku masih berbangga dari dulu sehingga sekarang kerana aku tak "makan duit perempuan"! Tak percaya? Boleh tanya sendiri mantan isteriku dan mantan aweks2 aku dulu. Ahakz

Ada juga komen lucu yang diterima bahawa gambar-gambar dalam blog tentang cerita "Cinta Syyhh" adalah palsu! Sila buktikan, jangan asyik tuduh ajer...

Gambar famili Aishah bersama anjing di MKI Janda Baik ini salahke? Biasalahtu..orang lain semua salah, diri sendiri saja yang betul...

Kalau Aisyah kahwin sebelum buku ini diterbitkan, abang akan taja ...... dan akan musnahkan semua buku yang akan dicetak. (tapi tolong bayar balik kos cetakan pada penerbit sudahlah). Kat abang tak payah bayar apa-apa. Walaubagaimanapun sehingga hari ini 30-11-2010 jam 00:20 pagi, abang masih belum mula menulis apa-apa pun lagi cuma sedang kumpul 'semua bukti' gambar dan fakta sahaja. Akhir minggu ini baru nak tandatangan dengan pihak penerbit. Pastu minggu depan baru nak ambil ISBN kat perpustakaan negara.

Apalah abah ni...ini cuma "cinta syyhh" daa..

Mungkin komen anda ada disini...Mingguan Warta Perdana beri satu mukasurat untuk ini saja. Wow! Kalau beli iklan berapa ribu nak kena bayar ni? Mekasih boss...



Mantan Permaisuri Aishah pada 20-5-2010 di Janda Baik. Kenapakah beliau boleh bertukar menjadi xxxx secara tiba-tiba? Adakah kerana 'kesilapan' yang lalu semasa menjadi permaisuri atau xxxx?

Ramainya yang telah menyihir Aishah...Mama sendiri tak pernah marah Aisyah berpeluk dengan lelaki. Yang korang sibuk pasal apa? Mama mesti pelik bagaimana syed boleh dapat gambar-gambar 'seumpama' ini. Kamera Aisyah yang berwarna hijau itu sentiasa berada di dalam begnya. Syed pun tak tau bila masa gambar Syed berpelukan dengan Aisyah dan lelaki lain dicuci dan dimana! Tetapi Allah Maha Kaya dan Syed tidak pernah menyangka tetiba satu hari bulan Julai 2010 ada seorang hamba Allah dari Kuala Lumpur datang ke Janda Baik semata-mata hendak memberikan gambar 'seumpama' ini pada saya. Saya dimaklumkan bahawa gambar-gambar itu telah di'cuci' di kedai gambar Pavilion pada bulan Jun 2010. 4 bulan saya simpan gambar ini dan saya termenung! Banyak-banyak manusia dalam dunia ini kenapa saya pula yang terpilih memiliki gambar 'seumpama' ini?

Adakah Ustaz ini juga telah menggunakan ilmu sihir....? Dato Seri..., Aisyah perlukan seorang suami dan sudah terlalu lama menjanda. Beliau perlukan seseorang untuk bermanja....Janganlah disekat nafsu dan perasaannya. Beliau berkahwin ketika usia remaja.... Berilah beliau peluang kali ini. Adakah kerana wang ringgit atau pangkat Aisyah diperlakukan begini. Berpijaklah dibumi yang nyata. Dulu pun Dato Seri orang kebanyakan jugakan? Please...lepaskan dia.. Saya merayu...Biar satu Malaysia atau dunia tahu saya dedahkan penderitaan Aisyah selama hampir sepuluh tahun. Saya tiada ruang lain untuk membantunya. Ianya berlaku secara spontan setelah mendapat ilham DARINYA. Terpulang pada orang ramai untuk mengatakan saya mengaibkan Aisyah tetapi DIA maha mengetahui nawaitu saya. Banyak Aisyah luahkan pada saya satu ketika dahulu dalam talian atau ketika kalau ada ruang kami berdua sahaja tanpa kehadiran mama. Kalau Dato Seri tidak percaya apa luahannya pada saya, Dato Seri boleh periksa perbualan kami satu ketika dulu. Saya tidak gentar! Pada mulanya Aisyah paling gembira kalau saya panggil namanya "Ya Ukhti..." dengan nada berlagu... Maaf Dato Seri, saya terpaksa paparkan gambar-gambar 'seumpama' ini diadalam buku "Cinta Syyhh".

Buat mama, sebagai seorang wanita mama lebih mengetahui perasaan Aisyah bukan? Kadangkala Aisyah tidak mahu bayar kasut yang harganya tak sampai RM200 yang mama berkenan ketika membeli belah? Mama terpaksa bayar duit sendiri padahal Aisyah sanggup 'shopping' puluhan ribu ringgit sehari dan berikan barangan tersebut pada siapa yang menggembirakan hatinya. Kenapa ini boleh berlaku? Adakah Aisyah marah pada mama atau...

Mama, maaf kalau bahasa Syed agak kasar atau lucah. Bagaimanakah perasaan kita kalau lubang telinga yang gatal tak dikorek?
Bukan setahun mama tapi 10 tahun!

kekadang saya tegur juga Aisyah tentang ketidakadilannya tentang perkara sebegini tetapi Aisyah akan menjawab sambil mulutnya dimuncungkan dahi berkerut "Kadang-kadang Aishah belikan barang-barang untuk dia orang juga abang" Bila saya tanya bila? Aisyah m,enjawab dengan selamba " Kalau ada moodlah". Bila dia dah buat perangai macam tu saya pun malaslah nak tanya lagi...





Mystery the moon
A hole in the sky
A supernatural nightlight
So full but often right
A pair of eyes a closing one
A chosen child in golden sun
A marble dog that chases cars
To farthest reaches of the beach and far beyond into the swimming sea of stars

The cosmic fish they love to kiss
They're giving birth to constellations
No riffs and oh no reservation
If they should fall you get a wish or dedication
May I suggest you get the best
For nothing less than you and I
Let's take a chance as this romance is rising over before we lose the lighting
Oh bella bella please
Bella you beautiful luna
Oh bella do what you do
Do do do do do

You are an illuminating anchor
Of leagues to infinite number
Of crashing waves and breaking thunder
Tiding the ebb and flows of hunger
You're dancing naked there for me
You expose all memory
You make the most of boundary
You're the ghost of royalty imposing love
You are the queen and king combining everything
Intertwining like a ring around the finger, of a girl
I'm just a singer, you're the world
All I can bring ya
Is the language of a lover
Bella luna, my beautiful beautiful moon
How you swoon me like no other

May I suggest you get the best
Of your wish may I insist
That no contest for little you or smaller I
A larger chance yet, but all them may lie
On the rise, on the brink of our lives
Bella please
Bella you beautiful luna
Oh bella do what you do
Bella luna
My beautiful beautiful moon
How you swoon me like no other, oh oh oh

Bermula "Cinta Syyhh" ini di Istana Kayangan Pak Habib

Siapakah yang telah membatalkan saat-saat akhir keterampilan Mantan Permaisuri Agung Siti Aishah dalam filem arahan MJamil bertajuk "Momok Jangan Panggil Aku" yang mana aisyah telah bersetuju dan sanggup berenang dalam kolam renang selama 1 jam untuk menguruskan badan. Betapa sukarnya saya ketika berhadapan dengan MJamil ketika itu kerana poster, bunting dan lain-lain dalam proses percetakan diatas persetujuan Aishah pada awalnya. Saya kena maki "kaw-kaw" punya melalui telefon dan sms dengan MJamil ketika itu) Saya padam 'smsnya' kerana dia adalah kawan saya. Saya faham beliau menanggung kerugian besar kerana Aishah menarik diri disaat-saat akhir..tapi akhirnya...
Dalam buku kisah "Cinta Syyhh" banyak perkara pahit saya kena telan...s aya akan berkongsi pengalaman ini dengan pembaca sekelian


Semua pemberian dari aisyah yang berharga untuk diri saya sendiri seperti percutian keluar negara dengan menaiki 'jet peribadi', kereta berjenama, wang ringgit, handphone dan lain-lain semuanya saya tolak tetapi gelang jam berharga RM19.00 dari tangannya sendiri saya terima?
Semuanya terjawab dalan buku "Cinta Syyhh"


Kenapa Aisyah tidak sebulu dengan Tengku Puteri Zahariah binti Sultan Salehuddin Abdul Aziz Shah (Kuyah) merupakan puteri Sultan Selangor, Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah Alhaj ibni Almarhum Sultan Hisamuddin Alam Shah? Benarkah Aishah sibuk membeli-belah bersama keluarganya ketika Almarhum Tuanku sedang gering ketika itu? Buku "Cinta Syyhh" mengupasnya...

Ada juga yang fitnah ayahku ada skandal dengan Kuyah atas pendedahan "Cinta Syyhh" ini. Macam-macamlah dia orang ni...tak tau asal usul cerita main 'bedal' jer...tapi saya tak ambil 'port' langsung sebab dah faham sangat dengan 'kelompok-kelompok PHD' ni. Yang menaikkan atau menjatuhkan manusia ditangan tuhan bukan manusia.

Kalau setakat nilai tanah lebih RM10 juta milik ayahku (S.H.ALATTAS) yang aku duduki sekarang seluas 11 ekar di Janda Baik ini , aku masih boleh pandang sebelah mata lagilah sebab banyak lagi 'billionair' kat luar sana tetapi aku sangat kagum dengan kekayaan ilmunya, tawakkal, kenalan, budi bahasa dan paling aku tabik pada ayahku kerana mempunyai ribuan anak angkat yang menyayanginya dan memanggilnya 'abah' dari semua pelusuk dunia dari pelbagai bangsa, umur dan kerjaya.


Yang x tahu apa-apa lebih baik duduk diam-diam jer. Takyahlah komen yang merapu sebab saya x pernah pun jawab satu pun komen anda. Wallahi, Watallahi, Wabillahi.. Kerana komen negatif yang diberi rasanya dari 'kelompok yang sama' . ermmmph..sukatilah labu..mekasih banyak-banyaklah kerana andalah yang buat 'hits' sehingga 1 juta lebih dalam masa x sampai 20 hari. Banyak tu..kalau nak buat duit dari nuffnang dah bolehlah tapi itu bukan tujuannya.


Anda boleh dapatkan kisah benar "Cinta Syyhh" ini dari laman sesawang 'Agendadaily' sebab mereka hubungi saya sendiri untuk maklumat terkini dan ulasan mereka lebih telus.


Anda juga boleh lawati blog ini sebagai rujukan kerana ianya lebih terbuka. Saya tidak mengenalinya tapi kalau tidak silap (kalau salah mohon maaf) pemiliknya ada minta izin dari saya untuk 'publish' cerita ini dari 'facebook' dan saya katakan padanya "berkata benarlah walaupun pahit'. Sebaik-baiknya sesiapa yang ingin dapat maklumat terkini boleh hubungi saya untuk mendapatkan nombor talian peribadi saya untuk mendapatkan cerita sahih agar tidak menimbulkan fitnah, tidak tersasar dan yang paling penting dapat keizinan dari saya sendiri. (email saya - uncleseekers@gmail.com). Ingatlah, segala berita yang disampaikan kita harus bertanggungjawab dunia dan akhirat". Jangan lupa etika kewartawanan. 5W 1H - (Why, When, Whom, Where, What & How). Tapi kalau nak 'hentam' jugak seperti biasalah prinsip saya, anda bebas berbuat apa-apa kerana saya tak beri anda seposen dan anda juga tak beri saya seduit 'hentam jer labu'





Permaisuri Siti Aishah
Permaisuri Siti Aishah - Part 2
Permaisuri Aishah - Part 3
Permaisuri Aishah - Part 4
Permaisuri Aishah – Part 5
Permaisuri Siti Aisyah - Part 6
Permaisuri Aishah - Part 7 - The End / Tamat
"Cinta Syyhh"
Buku "Cinta Syyhh"
Buku "Cinta Syyhh" Saman 2
Buku "Cinta Syyhh" Saman 3
Buku "Cinta Syyhh" Saman 4
Aisyah Saman Uncleseekers?
Peguam Uncleseekers
Dimana Aishah?
Analisis 1 - Mungkinkah Anda?
‘Cinta Terhalang’ bekas permaisuri Aishah: Kenapa bapa “kunci pintu”-Pak Habib
Cover buku "Cinta Syyhh"
Mas Kancil
Mas Kancil (2)
Aishah Oh Aishah
Kes Siti Aishah saman Uncle Seekers
Jatuhnya Seorang Permaisuri (Update Kedua) - Siapa Sebenarnya Siti Aishah?
Divinasi Kartu Lenormand - Penghidupan Aishah Kini
Salah Siapa? 1
Salah Siapa? (2)
Buku "The Queen & I" dan "Cinta Syyhh" sudah siap
PERHATIAN - Blog Mas Kancil tak dapat dibaca di Malaysia
Permaisuri Siti Aishah - Part 8
Permaisuri Siti Aishah - Part 9
Mesyuarat Ke-223 Majlis Raja-Raja
Permaisuri Siti Aishah - Part 10
Notis Niat Pihak Untuk Bertindak Secara Sendiri Menggantikan Peguamcara
Lawyer Baru

36 comments:

UngguLicious said...

itu bukan ring vibrator ke?

Anonymous said...

klu nak dedahkn kebenaran tp cam nak mengaibkan org len ap kes?? bleyh ke cam tuh??

Shukree said...

21 hari lagi? wow..terasa ingin tahu apa yang ada di dalam buku tu nanti..terasa bagai membaca blog ni masih tak cukup..a burning curiosity!

Anonymous said...

KALAU TAK TAU APA2 JANGAN LAH DOK KOMEN YANG BUKAN2 INGAT SAMA DOSA DAN PAHALA..BERSERAH PADA ALLAH SWT..KALAU TIDAK BENAR ALLAH LBIH MENGETAHUI...PASTI ADA BALASAN BERGITU JGK SEBALIKNYA..JANGAN TAK PASAL2 DAPAT DOSA...CIK DIN

Anonymous said...

Uncle jangan mudah putus asa. Kaum Melayu ni memang kuat dengki dan suka tengok kaum sendiri jatuh.

Buat lah apa yang Uncle fikir benar.

Datin Wannabe said...

Dear Queen Aisyah,

I'm glad now that you are now chilling at home, probably having a good laugh of whatever that have been posted here.

We are all with you my dear Queen.. and you never deserved a looser like him cos you have more grace and class!

Atashinchi said...

interesting comments.

Anonymous said...

Salam Uncle,

Syabas dan tahniah buat uncle kerana membuat pendedahan ini. Dan setau sy, seorang penulis freelance bebas untuk menerbitkan blog/buku berdasarkan pengalaman sendiri. Sy x faham apa salahnya? Kelakar juga ramai yg cepat melatah sedangkan cerita belum tamat. Biasalah kalau intro yg mendebarkan hanya untuk "spark off" (merelip) bagi menarik minat pembaca. Komen-komen negatif membuktikan segelintir rakyat malaysia suka menilai buku cuma dari kulitnya.

p/s Saya bukan membela sesiapa tetapi cuma terasa lucu bila ramai yg cepat melatah.

Anonymous said...

klu syg rasernye xperlu kot nak publish mcm nie,lglah ayah queen aisyah marah,dulu saya penah jmp queen aisyah nie baik sungguh orgnye. parents maner yg xnak terbaik tuk anaknye so bt aper nak buat queen aisyah tersepit antara kisah dia dgn uncle dan jg ibu dan yahnye, saya selalu berpegang kepada ibu bapa tau aper yg terbaik untuk anaknya,dan mendedahkan aib org itu berdosa,xlah citer pasal beli bj dalam pn nak tulis,aper sebenarnye tujuan uncle tulis queen aishah ajak g hotel,tny warna aper yg menarik tuk pakaian dalam, ttg penari etc,hem setahu sy keturunan alattas nie keturunan yg baik2 so knp nak tulis tulisan yg picisan nie hny tuk tari perhatian ataupn meluahkan ketidak puasan hati? maaf klu tulisan sy nie hash tp bak kater org cubit peha kiri peha kanan tersa,sy yg ddk di bawah payung kedaulatan negeri selangor nie raser amat sedih apabila maruah permaisuri sy diinjak sebegini

Unknown said...

Wah! sangat gigih Uncle nak mengaibkan manusia lain ya! Syabas!
Kita tgk jer la nanti sapa yg kena!

Anonymous said...

Salam Semua....

Kenapa perlu maki-memaki caci mencaci. Ni kan semua hiburan kalau tak de unsur2 tu semua siapa nak baca blog. Tapi ada coment yg memaki hamun tu lucu juga bila dibaca. Itulah kerenah manusia.

Anonymous said...

bagi saya sepatutnya dari dulu dan dari mula lagi uncle kena menggunakan perkataan dan ayat yang baek dan elok seperti sekarang pada entry2 yang lepas..

*membayangkan dan menayangkan gadis yang sexy.

*memberikan hidangan cerita seperti berbaur lucah dan mengaibkan

*memaki hamun orang terutama datuk seri.


disebab kan uncle da memulakan dengan ayat dan cara yang salah di awallan entry uncle. maka semua orang da pon memandang serong atas apa pon yang berlaku...

-selipar j@amban-
kuala lumpur

Exarina Scherbatsky said...

uncle, saye geli la ngan jawapan uncle lam tanya linda tu.

Hantu suke pompuan seksi?

yek. geli ketiak saye uncle.

tahukah uncle bahawa jawapan tersebut lebih menakutkan daripada hantu itu sendiri?

uncle ni.

uncle da mintak maaf lom ngan dato fadzillah kamsah and also to other people that you've been rude of?

uncle,uncle.

u know why people disrespect u?

because u disrespect others in the very first place.

see what u did to the ex queen n her family. to the monarch institution?

uncle, uncle.

kitorang sikit pon tak cemburu ngan apa yang kau kecapi ngan ex queen.

siyes.

apesal lak kitorang nak jeles? sket pon x.
like some commentators in this blog said, everybody want to b in ur shoes.

duhh, that is so lame uncle.

kitorang da please sangat with what we have now.

we dont need cheap publicity to light up our life.

nay it not b fancy. but who cares, as long as we r happy with what we have.

if i'm in ur shoes, uncle, i won't be happy.

knowing that millions of people hating u days and nyte.

wonder how could it be.

gee. i dont want that. n perhaps, i believe, non of us either want that.

so, its clear now that we dont want to be u uncle.

we are here commenting not because we r jealous of u. sikit pon x.

we r here becus we care about u though ur act is kinda make us feel notious n lil kinda annoying.

last but not least, like u said, truth is bitter, n hard too.

sorry for da harsh things i said. i dont wana meet u in the real life, let alone in the afterlife. so here i am, apologizing to u.

lastly, treat people the way you want to be treated. once u disrespect a person, u will never earn any respect, at all.

salam~

Anonymous said...

Rasa menyampah membaca komen2 yg agk kurang ajar..aku x sokong uncle, tp korang yg kuarkan komen2 berunsurkan fitnah tanpa mengetahui apa sbnrnye yg berlaku sepatutnye korang nilaikan diri sdr sblm menilai org lain..bertaubatlah..

muslim siuman said...

Wa salute lu bro.lu mmg hebat.jgn takut jgn gentar.Allah bersama anda.jgn takut berkata benar walaupun pahit.sebagai manusia aku kasihan kat aisyah.amat kasihan.tolong la aisyah bro.org yg kutuk lu dia jeles atau ada udang sebalik batu.steady arr bro...

Anonymous said...

Uncle, saya dah baca semua cerita uncle, kalau benar, kawin saja dgn Aisyah tu. Saya tak faham kenapa ramai sangat yg memberi komen2 yg jahat. Jodoh ditangan Allah, kalau Uncle suka kat Aisyah dan Aisyah suka sama Uncle, apa lagi yg ditunggu? Kawin ajalah. saya mendoakan Uncle bahagia Dunia dan akhirat. Kalau saya berpeluang balik M'sia, insyallah saya mahu jumpa Uncle sebab saya rasa Uncle seorang yg baik, ikhlas, jujur dan benar. Susah nak cari org macam ni skg ni. oliverlaster@gmail.com

Anonymous said...

mak oooiii... banyak sungguh kena hamput engkau...
mau biol 5 tahun ni...

btw, kos percetakan pun nak claim? sengkek sungguh mamat ni. kasihan.

Anonymous said...

countdown...days to go...
beri masa pada dato seri dan siti aishah fikir masak2...kalo tidak rahsia akan didedahkan...
bertindaklah/settle sebelom terlambat...sebelom semua didedahkan..dimalukan...
jeng..jeng..jeng..

inilah muslihat ape yg dapat aku rasakan...
betol atau tidak uncleseeker kena beri penjelasan...
maaf..cara ko memang buat orang fikir bukan2..fikir -ve..
xde nya orang lain jual buku cara macam ini..
sepanjang yg aku tau bapak ko pon x buat macam nih..
adakah itu muslihat ko..
tolong jawab..

Anonymous said...

Bila manusia sudah 'gersang'...... padang pasir pun memang dah kering kontang... hahahahahaha

alip said...

alip suka uncle.muahhhh!sila add saya alif di http://www.facebook.com/profile.php?id=1747315263#!/AlIf96

Breakeven said...

~~ ewwwww....kalau betul cinta..dia xkan jatuhkan maruah org yg dia cinta macam nie..papar mende yg x elok..letak pic yg entah pape..~ ewwyyuucckkk ...ada agenda lain nie...~

Muslimah Msia said...

Uncle Seekers,
Udah2 laaa tuh.. Jangan la kamu aibkan bekas permaisuri itu lagi.

Anonymous said...

saudara, kalau x silap sy dlm part 1 or 2 saudara ade ckp yg saudara xder niat n xnk bukukan kisah ni. alih2 nk bt buku juge? nape? saudara tgk isu ni laku ker? and 1 more thing, if saudara ni BETUL2 IKHLAS nk tlg n kalau btl pun T.Aishah bermasalah, ni bukan caranya. cara ni mengaibkan org. smga saudara d beri hidayah. salam

Anonymous said...

sapa yang sanggup nak beli buku uncle oiiii? blog uncle memanglah famous sekarang, sebab kami baca FREE. tak payah la susah payah nak bukukan, takda orang nak beli punya walaupun promosi lebih gempak dari filem 2 alam (opsss...sori DDR)

Unknown said...

Kisah paling gempak di akhir dekad ini...
benar tetap benar...
kenapa perlu takut dengan kebenaran...

Anonymous said...

xnk target 50 juta ke untuk 'cinta syyyhh'?????

LOL.. suh org beli dlm rupiah pn org xnk pnyelar.. haha

jgn lupe tgkp pic stiap helaian buku uncle n post kt blog nie.. ahaks!

Unknown said...

Penyakit melayu bukan dengki tapi sebenarnya suka menjatuhkan maruah orang lain. Tengoklah mana melayu yang boleh berjaya sangat.
Sama ada uncle ini waras atau tidak tapi hakikatnya dia telah mencemarkan nama seseorang.
Seperkara lagi tolonglah jangan guankan agama dalam isu ini sebab dalam hukum agama uncle adalah bersalah. Adakah terdapat ajaran dalam agama kita melakukan perkara seperti yg telah didedahkan.
UNCLE SEEKERS,..perbuatan anda tidak ada kena mengena dgn agama tp itu adalah sikap dan kelakuan awak yg buruk. Kalau uncle percaya ada pembalasan dr allah di atas segala fitnah terhadap uncle,..maka percayalah tentu ada pembalasan juga untuk uncle di atas perbuatan uncle ini.

Anonymous said...

Wallahu'alam..

Apapun yg tersirat di sebalik semua ini,hanya Allah n uncle sj yg tahu.. Sbg slh seorg dr jutaan manusia yg mmbaca kisah ini,sy rskan ada yg benar di sbalik smua bnda yg terjadi.

Mgkin uncle xbniat utk mmbuka aib mana2 phak trutamanya mantan prmaisuri. Tp kmgkinan ianya terjadi bertitik tolak drpada apa yg uncle rs dn alami khususnya di spjg tempoh mengubati permaisuri;cemuhan,hinaan,fitnah,dnbmcm lg pkr yg kita xtau..

Sy xfkir uncle org yg bodoh dn kurang cerdik. Bahkan uncle seorg yg sgt 'jujur dan pelik' krn keupayaan dn keberanian utk mendedahkan perkara sulit yg besar seumpama ini pd dunia,dan bkannya pd 2-3org! Dlm ms yg sama,ia turut mmbuka pekung di dada. Seolah2 uncle telah redha n akan berserah pd Allah ttg apa sj yg bkl blaku stlah bnda ni tersebar.

Cuma ksilapn uncle yg ketara ialah uncle tdk mengambil pndekatan yg lebih baik utk menerangkan keadaan yg sbnr. Apabila bnda ni kluar di blog bebas seumpama ini,org akan makin mggila mentafsirkan seribu satu mcm psoalan yg lbih mburukkan situasi yg dh sediada buruk.

Sy xlah sokong dan x jgk bngkang. Cuma bfkir scara lbih logik, dn tdak mahu buat penilaian melulu.Ada yg benar,dn mgkin ada yg xbenar. Bukti2 yg uncle tjukkan,bg sy ianya sahih dn bkn dibuat2 atau diedit. Cuma Cerita sbnar blum dketahui..

Stiap apa yg blaku,adalah dr tndakan kita sdiri,tp ttap berpandukan kepada ketentuan Dia. Maka apa yg trjadi ini,Dia izinkan trjadi,cuma kita blum tahu apa sbnarnya yg tersirat di sblik smua ini. Smg Allah beri jalan terbaik,yg benar kpd pihak2 yg tlibat dlm kes ini. Supaya tdk menambahkn lg dosa2 kpd mulut2,telinga,mata,hati n fkiran stiap org yg menerima berita ini. Smg Allah ampunkan dosa kita smua. Amin..

Anonymous said...

Ya Allah... kenapa jadi macam ni...

En. Syed,

andai benar hubungan cinta ni saya ucapkan tahniah. cuma saya agak terkilan dengan cara En. Syed memaparkan kisah cinta ini seperti paparan Cinta Dua Darjat. andai benar cinta itu ikhlas dan sejati ia perlukan pengorbanan dan usaha untuk memang hati family perempuan bukan dengan memaparkan kisah 'cinta syyyh' yang nyata dan jelas memalukan pihak wanita. Ia adalah satu perkara yang sangat2 tidak bertanggungjawab dan tidak waras. Akhirnya ia terlihat seperti En. Syed telah mengambil kesempatan terhadap kelemahan wanita yang dikatakan sedang berubat dengan En. Syed...

Anonymous said...

Korang tak terfikir ke kenapa Mak Bapak dia tak kasi Siti Aishah kawin? Adakah sebab syarat Di Raja atau ada perjanjian lain dgn istana?

From Malaysian in Qatar

Puteri said...

kalau benar, teruskan menegakkn kebenaran. smoga Allah membntu.

Anonymous said...

pak syed al attas memang baik orgnya..sy dah pernah pergi ke sana dan tdo ag rumah dia.apa yang sy lihat dia seorang yang zuhud..dia bukan seperti org lain, klu kaya tunjukkan kekayaannya..berani kerana benar.bercakap benar lah wlaupun pahit..

shayy omeyy said...

Klu Uncle Kata uncle di pihak yg benar..Buktikan Kebenarannya...biar apa yg org akan katakan...

nurulsarawak said...

a'kum uncle...


mmg bagus 'to seek the truth'.


tp bg pendapat saya, kalau dah pasal peribadi & maruah org, tak betul. komen saya cuma merujuk kpd 'cerita yg berlaku antara korang berdua' klu btul wujud.


'truth', maybe mmg 'truth', tak semestinya dihebahkan seluruh dunia. siap detail lagi.


mcm klu seseorg tu buat bende yg memalukan klu org tahu, sedangkan bukan suatu dosa asalkan tak melibatkan org lain, mesti kena hebah jugak ke? sbb seek the truth?
no!!!!!!!!! uncle dah tersalah faham definisi 'seek the truth' itu sendiri. uncle dah tersalah, terbabas dr track.


dia masih manusia biasa ada kelemahan, lagi2 wanita, jgn lah buka aib wlpun benar. simpan je antara kamu berdua.


maybe awak geram atau tak puas hati dgn dato seri bla bla bla....tp bukan mendedahkan mcm ni. selesaikan btween u n them.


nape tak ambik je tawaran dato' tu? bukannya salah pun. untuk tinggalkan aisyah. bukannya terima rasuah ke ape. uncle senang, diaorg pun senang.


sekarang diaorg nak saman uncle, cerita pun dah panjang. makin lah berapi2 dan sekarang dah siap 'officially bermusuh' lagi. nape tak fikir yg tindakan uncle ni boleh create musuh nanti? 'to seek the truth'?
ni lah consequences nya.


uncle ade tak adik perempuan or saudara prmpuan yg uncle sayang sesangat? klu ade lelaki yg buat kt adik pompuan uncle bende yg sama apa uncle rasa? it's not fair.


why uncle buat mcmni? klu dia bukan mantan permaisuri mesti uncle tak buat kan? klu dia cuma org biasa. anak pakcik Abu sebelah kampung je (?)


please lah jgn tgk title 'permaisuri' then dedah hal peribadi yg memalukan. dia masih insan biasa.


cerita pasal perangai aisyah terhadap org ramai etc.. itu saya tak komen la ye. hehehe... itu mmg kebenaran yg harus diberitahu. sbb tu melibatkan org lain. part tu kita ok je. harap tak tipu la.


harap2 uncle baca dan fikir2kan apa yg saya kongsi ni. utk kebaikan...saya tak kutuk sapa2


pls ya jgn approve komen yg menyebelahi uncle je. klu tak, jgn la letak ruangan 'leave your comment'. terima kasih uncle.
saya amat berbesar hati klu uncle reply

Uncleseekers said...

Salam nurulsarawak,
Terima kasih atas pandangan anda.

lisa said...

semoga uncle dapat berusaha untuk menyembuhkan queen aisyah....saya rasa saya faham apa itu ''cinta syhh''