Kenali mereka

Thursday, November 4, 2010

Permaisuri Aishah - Part 3

Permaisuri Aishah - Part 3

"Sudah-sudah la tu bro..Lu dah sampaikan point lu..Kesianlah kat Pemaisuri..dia wanita yang baik dan dihormati. Jangan disensasikan perkara ini sampai membuka keaiban org..tak baik bro..Sebagai sahabat, gua hormat pemaisuri..gua sayang lu bro."

Subuh tadi aku terima pesanan dari seorang sahabat agar pendedahan ini dihentikan demi menjaga nama baik permaisuri. Mood aku untuk menulis bagaimana bermulanya "cinta syyhh" aku dengan aisyah terus terbantut!

Oklah…aku slow sikit untuk part 3 ni demi menjaga hati seorang sahabat.

A picture speaks a thousand word




Aisyah tanya aku kenapa abang tak bersama semula dengan Cik Manja? Aku cakap “Semuga Allah tempatkan Cik Manja disyurga kerana telah menjaga makan tidurku dengan tip top semasa menjadi dia menjadi steriku, bertanggungjawab, hormati kedua ibubapaku tapi prinsip hidup abang tak akan rujuk semula pada hubungan yang telah terputus namun persahabatan kami berdua masih baik dan saling membantu sehingga hari ini”

Kepada dato seri…inilah antara buktinya! Betullah kata beberapa pihak pada saya. “Syed, berhati-hatilah dengan parents mereka…”

Komen saya pada dato seri…Bila perlukan saya bercakap punyalah lembut gigi dari lidah pastu bila dah settle semua terajang dan ugut macam2. Memang dasar tikam dari belakang punya olang!

Desa Putra Condo - Dikondo inilah aku sering bertemu dengannya

Bersambung part 4 – Kenapa dato seri mangga pintu depan grill macam lokap dan letak cctv dalam ruang depan kondo aishah?

Permaisuri Siti Aishah
Permaisuri Siti Aishah - Part 2
Permaisuri Aishah - Part 3
Permaisuri Aishah - Part 4
Permaisuri Aishah – Part 5
Permaisuri Siti Aisyah - Part 6
Permaisuri Aishah - Part 7 - The End / Tamat
"Cinta Syyhh"
Buku "Cinta Syyhh"
Buku "Cinta Syyhh" Saman 2
Buku "Cinta Syyhh" Saman 3
Buku "Cinta Syyhh" Saman 4
Aisyah Saman Uncleseekers?
Peguam Uncleseekers
Dimana Aishah?
Analisis 1 - Mungkinkah Anda?
‘Cinta Terhalang’ bekas permaisuri Aishah: Kenapa bapa “kunci pintu”-Pak Habib
Cover buku "Cinta Syyhh"
Mas Kancil
Mas Kancil (2)
Aishah Oh Aishah
Kes Siti Aishah saman Uncle Seekers
Jatuhnya Seorang Permaisuri (Update Kedua) - Siapa Sebenarnya Siti Aishah?
Divinasi Kartu Lenormand - Penghidupan Aishah Kini
Salah Siapa? 1
Salah Siapa? (2)
Buku "The Queen & I" dan "Cinta Syyhh" sudah siap
PERHATIAN - Blog Mas Kancil tak dapat dibaca di Malaysia
Permaisuri Siti Aishah - Part 8
Permaisuri Siti Aishah - Part 9
Mesyuarat Ke-223 Majlis Raja-Raja
Permaisuri Siti Aishah - Part 10
Notis Niat Pihak Untuk Bertindak Secara Sendiri Menggantikan Peguamcara
Lawyer Baru

4 comments:

zelmey said...

Saya juga pernah beberapa kali diminta pertolongan oleh mereka.

Tapi akhirnya sangat mengecewakan. Bukan balasan yang saya minta, duit pun tak pernah saya minta dari mereka malah tidak pernah ambil pun.

Makan minum pun ada yang saya bayar.

Kerana saya bukan boleh dibeli.. apa yg saya lakukan sebelum ini adalah niat ikhlas utk membantu apa sahaja yg mereka perlukan.

Kalau nak ambil kesempatan.. saya rasa saya boleh kot ..

Hingga staff saya terpaksa meninggalkan kerja di pejabat utk beberapa hari menaiki bas ke kota bharu kelantan semata2 untuk memandu kenderaan Permaisuri utk membawa beliau dan mama pulang ke KL.

Tapi apabila staff sy di dalam bas tiba2 Dato Seri muncul di sebelah staff sy dan berkata "Kau jgn beri tahu Aisah atau mama kau dah sampai Kota Bharu".

Ingat KL ke KB tu macam KL ke Subang ke ape?

Staff sy tak peduli terus hubungi mama dan beritahu dah ada di KB.

SO... Dato Seri tak boleh buat apa2 terpaksa biarkan staff saya bersama mereka utk bawa pulang ke KL.

Bagi saya .. ayah beliau seakan tidak menghargai dan menghormati apa pengorbanan org lain utk keluarganya.

You all nilai sendiri lah ...

Anonymous said...

comfirm trafic lu nye blog naik gile.. tahniah la kalau berjaya naik kan ranking dengan isu2 camni..
kalau kamu benar2 cintakan dia, buktikan cinta kamu dengan cara yang betul, bersesuaian dengan situasi dan keadaan.. negara Malaysia masih lagi berdaulat dengan pimpinan raja, sultan, dan permaisuri, so anda harus hormati mereka.. good luck!!

Anonymous said...

Dear anonymous,

Yang awak dok marah kat uncle seekers nih mengapa, dia mengata awak ker, hello brader! jgn mengata orang, mungkin ada sebab uncle seekers membuat pendedahan ini, jgn la kuat mengata, memaki hamun orang, esok kalau nak mati kena minta maaf kat uncle seekers, kalo susah nanti, sendiri mahu ingatla.

Unknown said...

jauh dah terpesong nie..subhanallah..ikut hati mati ikut rase binasa..