Kenali mereka

Thursday, February 10, 2011

Permaisuri Siti Aishah - Part 8

Permaisuri Siti Aishah - Part 8

Aku baru balik dari berjumpa dengan seorang kawan berbangsa Cina di Mc Donald Ampang Point sekitar 9.30 malam.

Dia dapat maklumat ada sorang mamat yang sangat berpengaruh dalam kes aku kena saman dengan 'mak ecah' tu cakap dengan dia.

"Aku akan kebumikan Uncleseekers kalau dia berani terbitkan buku "Cinta Syhh" atau sebarkan lagi artikel atau gambar yang berkaitan dengan Permaisuri Aishah dalam blog aku.

Abang, Aishah teringin nak foursome sambil mama ketawa kecil dibelakang kereta suzuki swift. Betul tak mama?Salah siapa Dato Seri sampai imiginasi nafsu seks ecah begitu aneh sekali? Apa perasaan Dato Seri kalau ayah Dato Seri perlakukan perkara yang sama? Siapakah lelaki yang ecah impikan untuk buat foursome. Tunggu...

Aku maklumkan pada kawan aku ni, mamat ni sudah buat silap besar...!

Hello Macha, Kalau kail panjang sejengkal jangan duga lautan dalam.

Prinsip aku hanya bertempur dengan gergasi pada pandangan masyarakat, kalah atau menang tidak menjadi isu. Bertempur dengan orang kerdil korang jerlah yang handle.

Aku akui memang isu aku kali ini disertai dengan emosi dan aku yakin ramai yang akan marah pada aku terutama para musuh.

Macha, saya menyahut cabaran anda sekarang...Apalagi tunggu?

Aku rela mati kena tembak daripada mati sakit atas katil.

Daripada hari ini aku akan sambung semula secara bersiri isu 'daring' mak ecah ini.

Permaisuri Siti Aishah
Permaisuri Siti Aishah - Part 2
Permaisuri Aishah - Part 3
Permaisuri Aishah - Part 4
Permaisuri Aishah – Part 5
Permaisuri Siti Aisyah - Part 6
Permaisuri Aishah - Part 7 - The End / Tamat
"Cinta Syyhh"
Buku "Cinta Syyhh"
Buku "Cinta Syyhh" Saman 2
Buku "Cinta Syyhh" Saman 3
Buku "Cinta Syyhh" Saman 4
Aisyah Saman Uncleseekers?
Peguam Uncleseekers
Dimana Aishah?
Analisis 1 - Mungkinkah Anda?
‘Cinta Terhalang’ bekas permaisuri Aishah: Kenapa bapa “kunci pintu”-Pak Habib
Cover buku "Cinta Syyhh"
Mas Kancil
Mas Kancil (2)
Aishah Oh Aishah
Kes Siti Aishah saman Uncle Seekers
Jatuhnya Seorang Permaisuri (Update Kedua) - Siapa Sebenarnya Siti Aishah?
Divinasi Kartu Lenormand - Penghidupan Aishah Kini
Salah Siapa? 1
Salah Siapa? (2)
Buku "The Queen & I" dan "Cinta Syyhh" sudah siap
PERHATIAN - Blog Mas Kancil tak dapat dibaca di Malaysia
Permaisuri Siti Aishah - Part 8
Permaisuri Siti Aishah - Part 9
Mesyuarat Ke-223 Majlis Raja-Raja
Permaisuri Siti Aishah - Part 10
Notis Niat Pihak Untuk Bertindak Secara Sendiri Menggantikan Peguamcara

7 comments:

Unknown said...

wow uncle..da mula balik..go..go..go uncle.

Liyxa Higuain said...

teruskan uncle..perjuangan uncle blom selesai...liza sentiasa support uncle dr belakang..

Genius Baby On Board said...
This comment has been removed by the author.
Watie Aziz said...

uncle,
blog mas kancil dah takder lagiiii.. dah kena carasss dengan SKMM kekdahnya .. saya suka jugak baca blog tuh lepas dapat tau dari blog uncle ..suka gaya penulisan dia yg berhemah.. sayanglah tak dapat tgk laagik...:(

tapi, uncle nih mmg suka bikin panasss tau!

Sunos said...

yeah uncle go go go! Kasi pecahhh lagi sekali Uncle..kalau dia nak main tembak2 dgn Uncle , Uncle kasi hantar itu semua hantu2 Uncle lah! Haha :D

JuanYuan said...

wow..foursome?gulp!

Saifuddin said...

foursome???//
betol ke ni uncle?